Sker Ritual مبتنی بر چهار نفره ترسناک، نسخه آزمایشی جدیدی برای PS5 دارد.

Sker Ritual – FPS بقای مبتنی بر همکاری‌های گرد و اسپین‌آف برای ترسناک، Maid of Sker – نسخه‌ی نمایشی جدیدی را برای بازیکنان احتمالی PS5 راه‌اندازی کرده است تا قبل از خرید آن‌ها را امتحان کنند.

ترسناک مشارکتی با دسترسی زودهنگام – که دارای امتیاز کاربر «بیشتر مثبت» است که از ۶۵۰+ بازیکن Steam جمع‌آوری شده است و در حال حاضر در فروشگاه PS رتبه ۳٫۶ از ۵ را دارد – در حال حاضر دموهایی را برای بازیکنان رایانه شخصی و Xbox Series X ارائه می‌دهد.


Sker Ritual مبتنی بر چهار نفره ترسناک، نسخه آزمایشی جدیدی برای PS5 دارد.آیین اسکر | تریلر داستان رسمی


مراسم اسکر | تریلر رسمی داستان

این نسخه ی نمایشی به بازیکنان این شانس را می دهد که نقشه «مورد علاقه طرفداران» Cursed Lands of Lavernock را تجربه کنند، اگرچه در حالی که بازی «FPS مبتنی بر گرد» را برای حداکثر چهار بازیکن ارائه می دهد، نسخه ی نمایشی یک تجربه کاملاً تک نفره است. می ترسد زمانی که تیرانداز ترسناک در آوریل ۲۰۲۴ عرضه شود، همکاری کامل در دسترس خواهد بود.

خدمتکار اصلی اسکر ریشه در فرهنگ عامه ولز دارد و داستان ظاهراً واقعی الیزابت ویلیامز را بازگو می‌کند که گفته می‌شود پس از حبس شدن در خانه توسط پدرش در خانه‌اش شکسته بود.

زمانی نوشتم: «در حقیقت، چیزهای کمی در اینجا وجود دارد که در یک فرمول به خوبی فرسوده شده، نوآوری یا بهبود ببخشد، و از بسیاری جهات، Maid of Sker یک فیلم ترسناک مستقل است که باعث شگفتی بازیکن یا پیشبرد ژانر نمی شود. من Maid of Sker را بررسی کرد در سال ۲۰۲۰

با این حال، در حالی که نمی‌توانم وانمود کنم که از مکانیک‌های مخفی کاری و جنگی دردناک لذت می‌برم، نمی‌توانم انکار کنم که با وجود نقص‌های آن، از کاوش در هتل اسکر و کشف داستان جذاب آن لذت بردم.


منبع: https://www.eurogamer.net/round-based-4-player-horror-co-op-sker-ritual-has-a-new-ps5-demo?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *