Sledgehammer Games می گوید که Modern Warfare 3 “یک کار عاشقانه” و “سالها در حال ساخت” بود

Sledgehammer Games به گزارش‌های مربوط به چرخه توسعه واکنش نشان داده است جنگ مدرن ۳اصرار دارد که به جدیدترین قسمت Call of Duty «بسیار افتخار می‌کند» و می‌گوید که «مفتخر است که تیمی است که راه را در Modern Warfare 3 رهبری می‌کند» و «هر چیزی که خلاف آن گفته شود به سادگی درست نیست».

این بیانیه چند روز بعد منتشر می شود بلومبرگ این خبر منتشر شد مبنی بر اینکه کارمندان باید با کار کردن در اواخر شب و تعطیلات آخر هفته قبل از انتشار به دلیل دوره توسعه کوتاه آن، دچار مشکل شوند.


تریلر کمپین Call of Duty: Modern Warfare 3 (2023).

آرون هالون، رئیس استودیوی Sledgehammer، گفت: «ما به‌طور باورنکردنی به Modern Warfare 3 افتخار می‌کنیم – هم تجربه کامل بازی در زمان عرضه و هم محتوای سال آینده که برای جامعه برنامه‌ریزی کرده‌ایم.

“از طرف تیم بسیار با استعداد Sledgehammer Games و استودیوهای شریکمان که با آنها در توسعه همکاری داشته ایم، این کار عشقی برای رهبری اولین دنباله پشت سر هم در Call of Duty بوده است. ما نمی توانیم صبر کنیم. برای دیدن واکنش جامعه ما به همه چیزهایی که کل بازی ارائه می دهد، در کمپین، چند نفره و زامبی ها.”

هالون ادامه داد: «از ابتدای توسعه، همه ما بر روی ایجاد بازی پیشگامانه بعدی Call of Duty متمرکز شده‌ایم. “خیلی قبل از اینکه بازی قبلی خود را به پایان برسانیم، با صدای بلند و واضح از طرفداران در مورد تمایل به ماندن و بازی طولانی تر در یک سری با هم شنیدیم. و این چیزی است که ما ارائه کرده ایم – اولین دنباله واقعی در تاریخ فرنچایز. همچنین چرا ویژگی هایی مانند Carry Forward را برای اولین بار اضافه کردیم تا به سرمایه گذاری بازیکنانمان در سری Modern Warfare احترام بگذاریم.

در پایان بیانیه آمده است: «ما مفتخریم که تیمی هستیم که راه را در Modern Warfare III رهبری می‌کند. ما سخت کار کرده‌ایم تا این چشم‌انداز را که سال‌ها در حال ساخت است، برسانیم. هر چیزی که خلاف آن گفته شود، به سادگی درست نیست – این بازی ما است و نمی‌توانیم منتظر باشیم تا آن را به صورت آنلاین با همه شما بازی کنیم.»

در خودمان نقد و بررسی بازی Call of Duty: Modern Warfare 3کریس تاپسل ما آن را “بیهوده و عجولانه مونتاژ شده” نامید.

کریس می‌نویسد: «به وضوح به بازار عجله کرده‌اند، نوارهای مبارزاتی Modern Warfare 3 در کنار هم مناطق باز نادرست، مأموریت‌های خطی طاقت‌فرسا، و داستانی بی‌معنا را در کنار هم قرار داده‌اند.


منبع: https://www.eurogamer.net/modern-warfare-3-was-a-labour-of-love-and-years-in-the-making-says-sledgehammer-games

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *