Snuggle Up: این بخاری یکپارچهسازی با سیستمعامل کاهش قیمت نادری در آمازون دارد

اکنون ۲۳% پس انداز کنید: بخاری مادون قرمز Dr. Space Heater قابل حمل، ۱۵۰۰ وات، Cherry اکنون با قیمت ۹۹٫۹۹ دلار در آمازون به فروش می رسد. این ۳۰ دلار از قیمت فهرست معمولی آن ۱۲۹٫۹۹ دلار برای مدت زمان محدود است.



Snuggle Up: این بخاری یکپارچهسازی با سیستمعامل کاهش قیمت نادری در آمازون دارد

اعتبار: دکتر بخاری مادون قرمز

در دل زمستان، هیچ چیز با راحتی یک اتاق گرم و دنج قابل مقایسه نیست. برای کسانی که به دنبال بهبود سیستم گرمایشی خانه خود هستند، اکنون فرصتی است که به سبک کابینت دست پیدا کنید. بخاری مادون قرمز بخاری فضایی قابل حمل دکتر با روکش چوب گیلاس با تخفیف نادر.

با قیمت ۹۹٫۹۹ دلار، این بخاری کارآمد به سبک قدیمی برای مدت محدودی از ۱۲۹٫۹۹ دلار معمول خود به فروش می رسد که نشان دهنده ۳۰ دلار صرفه جویی است – ۲۳٪ تخفیف. اگر به دنبال ارتقا یا اضافه کردن سریع گرمایش خانه خود هستید، این یک گزینه عالی با قیمت مقرون به صرفه است، بدون نیاز به تعویض یا نصب کل سیستم.

را بخاری مادون قرمز بخاری فضایی قابل حمل دکتر دارای سیستم گرمایش دوگانه است و دارای حدود ۵۲۰۰ واحد حرارتی بریتانیا (BTU) است – که به گرمای خروجی اشاره دارد – اطمینان حاصل کنید که اتاق شما احتمالاً حتی در سردترین روزها گرم و راحت خواهد ماند.

ایمنی یک نگرانی بزرگ در مورد هر وسیله گرمایشی است، زیرا بخاری مادون قرمز دکتر مجهز به محافظ در برابر حرارت و گرمای بیش از حد است. ترموستات الکترونیکی بخاری از ۵۰ تا ۸۵ درجه متغیر است که امکان کنترل دقیق دما را فراهم می کند. همچنین دارای یک تایمر قابل برنامه ریزی ۱۲ ساعته است، بنابراین می توانید آن را مطابق برنامه خود تنظیم کنید.

این بخاری دارای چرخ‌های کاستور است که جابه‌جایی از اتاقی به اتاق دیگر را آسان می‌کند. وزن آن حدود ۲۴ پوند است، دارای سیم برق بلند ۷۲ اینچی است (بنابراین می توانید آن را در جایی که دوست دارید قرار دهید) و دارای یک کنترل از راه دور است تا بتوانید تنظیمات را از راحتی روی کاناپه یا تخت خود انجام دهید. از ۱۲٫۵ آمپر برق استفاده می کند و با ۱۵۰۰ وات کار می کند.

معاملات Mashable

می‌خواهید معاملات دست‌چین‌شده بیشتری را در صندوق ورودی خود داشته باشید؟
برای خبرنامه معاملات روزانه Mashable ثبت نام کنید.





با ثبت نام با ما موافقت می کنید شرایط استفاده و سیاست حفظ حریم خصوصی.

از ثبت نام شما سپاسگزاریم!

برای ماندگاری بیشتر آن، بخاری دارای یک فیلتر قابل جابجایی است که تمیز کردن و تعویض آن آسان است.

زمستان خود را با چنگ زدن لذت بخش تر کنید بخاری مادون قرمز بخاری فضایی قابل حمل دکتر امروز با تخفیف در آمازون.

موضوعات
ابزارک ها


منبع: https://mashable.com/deals/dec-27-dr-infrared-heater-portable-space-heater

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *