Sonos از نسل بعدی اسپیکرهای هوشمند در هند، Era 300 و Era 100 با قیمت ۲۹۹۹۹ روپیه رونمایی کرد.

Sonos، شرکت مشهور فناوری صوتی، از جدیدترین مجموعه محصولات نوآورانه خود، Sonos Era 300 و Sonos Era 100 رونمایی کرده است. همراه با طراحی شیک و سازگار با محیط زیست که مواد بازیافتی را در خود جای داده است.

Sonos Era 300 تجربه صوتی را دوباره تعریف می‌کند و حس صدای فراگیر را با Dolby Atmos از یک دستگاه فشرده ارائه می‌کند. این بلندگوی استثنایی مجهز به شش درایور قدرتمند است که صدا را در همه جهات پخش می‌کند و صدایی واقعی و فراگیر را برای فیلم‌ها و موسیقی ایده‌آل ایجاد می‌کند. شکل منحصر به فرد ساعت شنی آن، پراکندگی و جهت گیری صدا را بیشتر می کند و تجربه گوش دادن را به اوج جدیدی می رساند.

چیزی که Sonos Era 300 را متمایز می کند، تطبیق پذیری آن به عنوان اولین بلندگوی Sonos است که می تواند به عنوان بلندگوی پشتی برای تنظیمات سینمای خانگی استفاده شود و به طور یکپارچه نوارهای صوتی Arc یا Beam (Gen 2) را تکمیل کند. این ترکیب یک سیستم سوپرشارژ Dolby Atmos را تشکیل می‌دهد که کاربران را عمیق‌تر در صحنه نمایش غوطه‌ور می‌کند. Sonos با تخصص هنرمندان و مهندسان برنده جوایز، از جمله اعضای Sonos Soundboard، این بلندگو را به دقت تنظیم کرده است تا اطمینان حاصل شود که صدا به طور صادقانه منعکس کننده منبع اصلی و هدف هنرمند است.

از سوی دیگر، Sonos Era 100 یک نسخه بازسازی شده از پرفروش‌ترین Sonos One است که با آکوستیک عالی و طراحی زیبا بهبود یافته است. دارای دو توییتر زاویه‌دار است که صدای استریو واضحی را ارائه می‌کنند، همراه با یک ووفر میانی بزرگ‌تر که باس عمیق تولید می‌کند. این اسپیکر نمای باریک و مدرنی دارد که آن را با هر فضایی سازگار می کند. کاربران همچنین این گزینه را دارند که دو بلندگوی Era 100 را برای صدای استریو پر از اتاق جفت کنند یا از آنها به عنوان بلندگوهای عقب در کنار نوار صوتی خود برای تجربه صدای فراگیر کامل استفاده کنند.

هر دو Sonos Era 300 و Era 100 از استانداردهای طراحی مسئولانه جدید Sonos پیروی می کنند، که خدمات طولانی مدت، استفاده از فناوری های کارآمد انرژی، و ترکیب مواد بازیافتی پس از مصرف (PCR) را در اولویت قرار می دهد. این بلندگوها همچنین گزینه های اتصال گسترده ای را ارائه می دهند و دارای فناوری Trueplay هستند، یک سیستم هوشمند که به طور خودکار صدا را مطابق با آکوستیک خاص اتاق و ترجیحات شنونده تنظیم می کند.

با معرفی Sonos Era 300 و Era 100، Sonos همچنان به پیشروی خود در نوآوری های فناوری صوتی ادامه می دهد و تجربه صوتی همه جانبه ای را ارائه می دهد و در عین حال تعهد به شیوه های طراحی پایدار و مسئولانه را نشان می دهد. این بلندگوها قرار است تجربه صوتی بی نظیری را در اختیار کاربران قرار دهند که فراتر از مرزهای سنتی است.


منبع: https://www.firstpost.com/tech/news-analysis/sonos-unveils-next-gen-smart-speakers-in-india-the-era-300-and-era-100-starting-at-rs-29999-13245922.html

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *