Sonos تخفیف های نادری را برای تجهیزات صوتی سینمای خانگی قبل از Super Bowl ارائه می دهد

Sonos آن را آغاز کرده است اولین فروش عمده در سال ۲۰۲۴ارائه تا ۳۴۰ دلار تخفیف برای تجهیزات صوتی سینمای خانگی منتخب تا ۱۱ فوریه. این شامل قیمت‌های کم سابقه در نوار صوتی Sonos Arc (719 دلار) و همچنین بسته‌های مختلف تخفیف‌خورده است که همگی معاملاتی هستند که ما از تعطیلات ردیابی نکرده‌ایم.

Sonos تخفیف های نادری را برای تجهیزات صوتی سینمای خانگی قبل از Super Bowl ارائه می دهدتوجه: MacRumors یک شریک وابسته با Sonos است. وقتی روی پیوندی کلیک می‌کنید و خریدی انجام می‌دهید، ممکن است مبلغی جزئی دریافت کنیم که به ما کمک می‌کند تا سایت را فعال نگه داریم.

این فروش عمدتاً روی بسته‌های محصول Sonos متمرکز است که باید به ارتقای تنظیمات سینمای خانگی شما با نوارهای صوتی، ساب ووفرها و بلندگوهای مختلف کمک کند. تنها دو محصول موجود خارج از یک بسته نرم افزاری هستند Sonos Arc با قیمت ۷۱۹ دلار (۱۸۰ دلار تخفیف) و Sonos Sub Gen 3 با قیمت ۶۳۹ دلار (۱۶۰ دلار تخفیف).

Sonos به ندرت تخفیف‌هایی با این شدت را در وب‌سایت خود ارائه می‌کند، بنابراین احتمالاً زمان زیادی طول می‌کشد تا این فروش پس از پایان این فروش در ۱۱ فوریه بازگردد. ما تعدادی از دستگاه‌ها را در فروش زیر جمع‌آوری کرده‌ایم، اما مطمئن باشید به این صفحه فرود را مرور کنید در وب سایت Sonos برای همه چیزهایی که تخفیف دارند.

سر به ما کامل خلاصه معاملات برای مطلع شدن از آخرین معاملات و تخفیف هایی که در هفته گذشته پیگیری کرده ایم.

جمع بندی های مرتبط: تخفیف های اپل


منبع: https://www.macrumors.com/2024/02/06/sonos-rare-discounts-super-bowl/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *