Sons of the Forest در فوریه دسترسی زودهنگام را ترک می کند، شاون اشمور در نقش تیمی به بازیگران می پیوندد

Sons of the Forest دسترسی زودهنگام را ترک می کند. این نسخه جدیدتر نسخه ۱٫۰ خود را در سال آینده، در ۲۲ فوریه منتشر خواهد کرد.

علاوه بر این، توسعه دهنده Endnight Games اعلام کرده است که Shawn Ashmore – که احتمالاً او را از Quantum Break Remedy و اخیراً Alan Wake 2 می شناسید – به بازیگران پیوسته است. او صدای تیمی را خواهد داد.

تیمی، برای کسانی که نمی‌دانند، پسر اریک لبلانک، قهرمان بازی اول (که به سادگی با نام جنگل شناخته می‌شد) است. Endnight Games گفته است که نقش او در داستان زمانی که نسخه ۱٫۰ سال آینده منتشر شود، گسترش خواهد یافت.


در اینجا تریلر Sons of the Forest را مشاهده می کنید.

همراه با یک داستان گسترده، این نسخه از Sons of the Forest همچنین شامل برخی جلای عمومی و همچنین ویژگی‌های جدیدی است که هنوز جزئیات بیشتری به اشتراک گذاشته نشده است. به طور مرموزی، توسعه دهنده نیز چنین کرده است یک مزاحمت کوچک اضافه کرد برای طرفداران بازی: “v1.0 شامل قطعه نهایی ??? نیز خواهد شد”.

تیم Sons of the Forest گفته است که پیش از راه‌اندازی کامل آن در ماه فوریه، به صدور اصلاحات مختلف و موارد مشابه در صورت نیاز ادامه خواهد داد. با این حال، تمرکز اصلی آن بر روی “انتشار محتوای بزرگتر” است که نسخه ۱٫۰ است.

این استودیو در X (توئیتر سابق) به اشتراک گذاشت: “ما از همه کسانی که در Early Access به ما پیوستند و برای آنچه ما برای نسخه ۱٫۰ و بالاتر در نظر داریم بسیار هیجان زده هستند تشکر می کنیم.”

Sons of the Forest هنگامی که در فوریه به دسترسی اولیه Steam راه‌اندازی شد، از دروازه‌ها غرش کرد. بازی به سرعت بالا رفت فروش ۲ میلیونی فقط در ۲۴ ساعت.

ویکی در این باره گفت: «جادوی واقعی Sons of the Forest به دلایلی که هنوز متوجه نشده ام در ساختن پایگاه یا چاپ سه بعدی سورتمه نیست، بلکه در رازهایی است که در پشت غارهای تخته‌شده و پناهگاه‌های زیرزمینی نهفته است. بررسی اجمالی دسترسی اولیه پسران جنگلآن را “به طرز عجیبی رهایی بخش” و “چنین شگفتی لذت بخش” نامید.


منبع: https://www.eurogamer.net/sons-of-the-forest-leaves-early-access-in-february-shawn-ashmore-joins-cast-as-timmy

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *