South Park: Snow Day بالاخره تاریخ اکرانش مشخص شد

South Park: Snow Day بالاخره تاریخ اکرانش مشخص شد

پارک جنوبی: روز برفی دیروز تریلر جدیدی دریافت کرد که قبل از بسته شدن با تاریخ انتشار، نگاهی بهتر به بازی و محتوای جذاب PvE آن ارائه می‌دهد. در حال حاضر، راه اندازی برای ۲۶ مارس ۲۰۲۴ در نظر گرفته شده است، بنابراین ما هنوز چند ماه فرصت داریم تا بتوانیم از آنچه این افسونگر به وجود می آید لذت ببریم. پارک جنوبی ارائه کرده است.

علاوه بر تاریخ انتشار، پلتفرم‌هایی که بازی روی آن‌ها عرضه خواهد شد نیز تایید شد. پارک جنوبی: روز برفی راه اندازی خواهد شد پلی استیشن ۵، Xbox Series Xاس نینتندو سوییچ، و PC، بنابراین همه زمینه ها پوشش داده می شود – و یک نسخه فیزیکی نیز برای خرید در دسترس خواهد بود. تریلر کامل تاریخ انتشار را می توانید در زیر مشاهده کنید:

این بازی Co-op دلربا شما را در خیابان‌های پوشیده از برف South Park در تلاشی ناامیدکننده برای متوقف کردن زمستان بی‌پایان در نقش کارتمن و شرکت به حرکت در می‌آورد. شما باید از قدرت تخیل (و مجموعه‌ای مبتکرانه از سلاح‌هایی که در مسیر برمی‌دارید) استفاده کنید تا در نبردی پرتنش با هر دشمنی که ممکن است با آن روبرو شوید روبرو شوید و جهان را از خطر نجات دهید.

همانطور که در تریلر آن نشان داده شده است، پارک جنوبی: روز برفی همان طنز سریال را ارائه می دهد – بنابراین می توانید انتظار داشته باشید که در حین بازی، همان سطوح جذابیت و سرگرمی را از بازیگران متنوع آن تجربه کنید. اما، اگر به دنبال یک بازی سرگرم‌کننده برای گروهی از بازیکنان جوان‌تر هستید، ممکن است بخواهید جای دیگری را جستجو کنید زیرا این ماجراجویی فقط برای مخاطبان بالغ در نظر گرفته شده است.

با این حال، در کنار تریلر تاریخ انتشار نسخه استاندارد آن، پارک جنوبی: روز برفی همچنین یک تریلر ویژه برای برجسته کردن نسخه کلکسیونی خود دریافت کرد. در کنار بازی، نسخه Collector’s Edition شامل یک گوی برفی، یک نگهدارنده کاغذ توالت کارتمن، یک جادوگر بزرگ، و یک بسته کارت تاروت مضمون در کنار موسیقی متن بازی و یک کپی فیزیکی بر روی پلتفرم مورد نظر شما است.

ما یک راهنمای برای همه داریم بهترین بازی های کامپیوتر اگر به دنبال عناوین دیگری برای تقویت کتابخانه خود هستید. با این حال، ما همچنین یک راهنما برای آن ارائه می دهیم بهترین بازی های نینتندو سوییچ و بهترین بازی های PS5 اگر به دنبال یک بازی جدید در کنسول خود هستید.


منبع: https://www.techradar.com/gaming/south-park-snow-day-has-finally-got-a-release-date

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *