Spaceport پوشاک دیجیتال Threadless را در بازار Roblox راه اندازی کرد

Spaceport پوشاک دیجیتال Threadless را در بازار Roblox راه اندازی کرد

ما خوشحالیم که بازگشت GamesBeat Next را که در اکتبر امسال در سانفرانسیسکو برگزار می‌شود، اعلام می‌کنیم، جایی که موضوع “Playing the Edge” را بررسی خواهیم کرد. برای صحبت در اینجا درخواست دهید و در اینجا درباره فرصت های حمایت مالی بیشتر بدانید. در این مراسم نیز اعلام خواهیم کرد ۲۵ استارت آپ برتر بازی به عنوان تغییر دهنده بازی ۲۰۲۴٫ امروز درخواست دهید یا نامزد کنید!


فرودگاه فضایی، پلت فرم جهانی مجوز مالکیت معنوی راه اندازی شده است بدون نخ تی شرت و پوشاک روی بازار روبلوکس

این راه‌اندازی فرصت‌های جدیدی را برای کاربران Threadless و Roblox باز می‌کند – تجربه سه بعدی همهجانبه را با گزینه‌های مد فیزیکی بهبود می‌بخشد و قرار گرفتن در معرض قابل توجهی را برای Threadless و جامعه هنرمندان با استعداد پشت طرح‌ها فراهم می‌کند.

با بیش از ۲۰ سال فعالیت در تجارت الکترونیک، Threadless یک پلتفرم هنری است که با صدها هزار هنرمند همکاری کرده و هنر مستقل آنها را در پوشاک، هنر دیوار، لوازم جانبی و موارد دیگر به میلیون ها طرفدار در سراسر جهان تبلیغ می کند. از طریق این همکاری، Spaceport صدها طرح لباس واقعی از هنرمندان Threadless را در بازار Roblox به عنوان یکی از بزرگترین مجموعه‌های برند در این پلتفرم ادغام کرده است.

جیک نیکل، بنیانگذار و مدیر عامل Threadless در بیانیه ای گفت: دیدن آثار هنری توسط جامعه هنرمندان Threadless که در Roblox مورد استقبال و تجلیل قرار گرفته اند بسیار هیجان انگیز است. “همکاری با Spaceport به ما این امکان را می دهد که به سرعت طرح های هنرمندان خود را به میلیون ها بازیکن Roblox ارائه دهیم و از طریق این پلت فرم جدید، دامنه کار آنها را به شیوه ای معنادار گسترش دهیم.”

Roblox یک پلت فرم جهانی همهجانبه ارائه می دهد که در آن ۶۶ میلیون کاربر روزانه به هم متصل و ارتباط برقرار می کنند. این پلتفرم با اتصال کاربران از طریق میلیون‌ها تجربه مجازی مشترک، مانند پاتوق‌ها و فضاهایی برای گیم‌پلی، به برندها این امکان را می‌دهد تا تجربه خود را برای میلیون‌ها نفر در سراسر جهان به ارمغان بیاورند.

Threadless به Roblox می رود.

Roblox همچنین مکانی برای ابراز وجود است – بیش از نیمی از Gen-Zers لباس های آواتار خود را حداقل یک بار در هفته تغییر می دهند و ۲۰٪ از کاربران روزانه لباس خود را تغییر می دهند.کسب و کار Vogue). گزینه پوشیدن لباس های مجازی مارک دار روش جدیدی را برای کاربران فراهم می کند تا زیبایی شناسی دنیای واقعی خود را در متاورس منعکس کنند.

پیتر بتز، بنیانگذار Established Licensing در بیانیه ای گفت: «این قرارداد به هنرمندان Threadless فرصتی منحصر به فرد برای نمایش استعدادهای خود و دستیابی به مخاطبان جدید می دهد. “در حالی که به طور سنتی فقط برجسته ترین برندها می توانستند منابع لازم برای اجرای این ادغام ها را بپردازند، Spaceport زمینه بازی سازندگان و مارک های مختلف را در هر اندازه فراهم می کند.”

سرمایه گذاری Threadless در Roblox و metaverse از پروتکل صدور مجوز هوشمند مبتنی بر بلاک چین Spaceport استفاده می کند که می تواند به سرعت هزاران طرح نمادین Threadless را در هر بازار مجازی یا فیزیکی ادغام کند.

پروتکل صدور مجوز هوشمند Spaceport با توانایی فعال سازی دارایی های IP در مقیاس بیش از ۱۰ برابر سایر پلتفرم ها، همگی در عین حفظ رویکردی بسیار مقرون به صرفه، به مدیریت و ارائه کاتالوگ بیش از ۳۵۰۰۰ دارایی در بزرگترین فیزیکی ادامه می دهد. پل دیجیتالی دارایی های خرده فروشی قابل خرید که تاکنون ساخته شده است.

Le Zhang گفت: «Spaceport برای بازتعریف روشی که برندها دارایی معنوی خود را در دنیای واقعی و متاورز زنده می‌کنند، ایجاد شد و این کار را با پلتفرمی انجام داد که به‌طور یکپارچه، مقرون‌به‌صرفه و سریع برندها را وارد بازار می‌کند. بنیانگذار و مدیر عامل Spaceport در بیانیه ای. ادغام IP Threadless ما در میلیون‌ها تجربه Roblox، گام دیگری در جهت پر کردن شکاف بین مالکیت معنوی فیزیکی و دیجیتالی است.

پوشاک دیجیتال با برند Threadless برای خرید در دسترس است بازار روبلوکس و می تواند در هر تجربه Roblox استفاده شود. اعضای انجمن Roblox اکنون می‌توانند طرح‌های Threadless واقعی را کشف کنند و آواتارهای خود را با هنر منحصربه‌فرد انجمن Threadless تزئین کنند. پیراهن‌ها و کلاه‌های دیجیتال با برند Threadless با استفاده از ارز Roblox، Robux در دسترس هستند. حق امتیاز خریدهای Roblox از Robux مبادله می شود و به دلار آمریکا به هنرمندان Threadless پرداخت می شود.

عقیده GamesBeat وقتی صنعت بازی را پوشش می دهد “جایی که اشتیاق با تجارت روبرو می شود.” این یعنی چی؟ ما می خواهیم به شما بگوییم که اخبار چقدر برای شما اهمیت دارد — نه فقط به عنوان یک تصمیم گیرنده در یک استودیوی بازی، بلکه به عنوان یک طرفدار بازی. خواه مقالات ما را می خوانید، به پادکست های ما گوش می دهید یا ویدیوهای ما را تماشا می کنید، GamesBeat به شما کمک می کند تا در مورد صنعت بیاموزید و از تعامل با آن لذت ببرید. جلسات توجیهی ما را کشف کنید.


منبع: https://venturebeat.com/games/spaceport-launches-threadless-digital-apparel-on-roblox-marketplace/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *