Spotify اکنون پادکست‌ها را رونویسی می‌کند تا بتوانید آن را بخوانید. در اینجا نحوه عملکرد آن آمده است.

رونوشت های تولید شده خودکار پادکست های مورد علاقه شما یکی از ویژگی های جدیدی است که به Spotify می آید

روز پنجشنبه، برنامه موسیقی و پادکست اعلام کرد توانایی خواندن متن‌های همگام‌سازی شده با زمان از قسمت‌ها تا بتوانید در حین گوش دادن بخوانید.

برنامه موسیقی و پادکست اخیراً به شدت روی ویژگی‌های جدید کار کرده است. علاوه بر رونویسی پادکست، Spotify نیز اعلام کرد ترجمه صوتی مبتنی بر هوش مصنوعی به زبان های مختلف، به اشتراک گذاشته شده استمربا“لیست های پخش برای گوش دادن با دوستان در زمان واقعی، و یک”لیست روزاین ویژگی‌های جدید همراه با رونویسی پادکست برای دسترسی بیشتر و جذاب‌تر کردن محتوای Spotify طراحی شده‌اند – به خصوص که توجه شما یک کالای ارزشمند به برنامه است.


از طریق گیفی

رونوشت‌های پادکست Spotify در هفته‌های آینده برای کاربران رایگان و پریمیوم در سراسر جهان در دسترس خواهد بود و با «میلیون‌ها قسمت» کار خواهد کرد.

اگر دوست دارید با هم بخوانید، هدفون ندارید، یا نمی‌خواهید مطمئن شوید که کلمه‌ای را از دست نمی‌دهید، در اینجا نحوه استفاده از آن آورده شده است. این هنوز زنده نیست، بنابراین ما این شانس را نداشتیم که خودمان آن را آزمایش کنیم، اما طبق اعلام Spotify، بسیار ساده است. هنگامی که در حال گوش دادن به یک قسمت پادکست هستید، “نمایش در حال پخش” را به سمت پایین حرکت دهید، که پیش نمایشی از رونویسی را در عمل نشان می دهد. روی گوشه سمت راست بالای پیش‌نمایش ضربه بزنید تا کارت به حالت تمام صفحه گسترش یابد. این ویژگی کلمات را در حین بیان آنها برجسته می کند، بنابراین می توانید همگام گوش کنید و بخوانید.


منبع: https://mashable.com/article/spotify-transcription-podcasts-new-feature

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *