Spotify برای تلویزیون‌ها ظاهر و ویژگی‌های جدیدی مطابق با برنامه تلفن همراه دارد

برنامه Spotify TV دارد تا تجربه اپلیکیشن با صفحه نمایش بزرگ را شبیه نسخه موبایل محبوب سرویس پخش موسیقی دیجیتال و پادکست کنید. صفحه اصلی دارای یک “نمایش در حال پخش” خواهد بود و دارای میانبرهایی برای محتوای پخش شده اخیر است. برنامه تلویزیون همچنین آهنگ ها و پادکست های جدیدی را بر اساس سابقه شنیداری شما در صفحه اصلی، مشابه آنچه ممکن است در برنامه تلفن همراه دریافت کنید، توصیه می کند.

صفحه اصلی برنامه تلویزیون فقط متفاوت به نظر نمی رسد. اکنون می توانید راحت تر بین حساب های مختلف Spotify جابجا شوید. آخرین نمایه فعال همیشه در گوشه سمت راست بالای صفحه ظاهر می شود. فرض کنید در اتاق نشیمن تلویزیون مشترکی دارید و می خواهید به صحبت های مادرتان گوش نکنید – اکنون می توانید وقتی می خواهید تغییر دهید، تصویر نمایه یک حساب جفت شده را انتخاب کنید.

در گذشته، اگر از طریق برنامه به موسیقی در تلویزیون خود گوش می‌دادید، فقط آهنگ بعدی را که ردیف شده بود، مشاهده می‌کردید. اما اکنون می توانید با استفاده از ابزار “Playback Queue” آنچه را که می خواهید در مرحله بعد پخش کنید، انتخاب کنید. همچنین، اکنون می توانید حالت تاریک را در تلویزیون خود روشن کنید، به این معنی که می توانید یک لیست پخش انتخاب شده را در مهمانی خانگی بعدی خود پخش کنید و تصاویر و روشنایی صفحه را به حداقل برسانید.

به‌روزرسانی‌های جدید برنامه Spotify TV برای مشترکین رایگان و ممتاز که از این برنامه در تلویزیون‌های هوشمند، کنسول‌های بازی و دستگاه‌های پخش رسانه پشتیبانی می‌شوند، در دسترس است. تلاش برای احیای تجربه کاربری در صفحه نمایش بزرگ شوک بزرگی نیست. Spotify به روز رسانی های مشابهی را برای خود منتشر کرد در اوایل سال جاری، در تلاشی برای لذت بردن از پخش جریانی در زمانی که از تلفن خود استفاده نمی کنید.

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/spotify-for-tvs-gets-a-new-look-and-features-to-match-the-mobile-app-195050535.html?src منتشر شد. = rss


منبع: https://www.engadget.com/spotify-for-tvs-gets-a-new-look-and-features-to-match-the-mobile-app-195050535.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *