Spotify به نظر می رسد قیمت طرح شما را دوباره افزایش دهد

در اواسط سال ۲۰۲۳، Spotify حرکتی را انجام داد که ما در فضای استریم بسیار به آن عادت کرده ایم – آنها قیمت ها را افزایش دادند. همانطور که ما در سال ۲۰۲۴ حرکت می کنیم و منتظر شرکت بعدی برای کاهش بیشتر اندازه کیف پول خود هستیم، ظاهراً می توانیم Spotify را به لیست کوتاه افزایش دهنده های قیمت مورد انتظار اضافه کنیم. ممکن است چندین ردیف جدید نیز وجود داشته باشد که می توانید از بین آنها انتخاب کنید.

بر اساس گزارشی از بلومبرگاسپاتیفای در آستانه افزایش قیمت در حداقل ۵ بازار تا پایان ماه آوریل است. ایالات متحده ممکن است یکی از آن‌ها نباشد، اما برنامه افزایش قیمت‌ها در اینجا در اواخر سال است. برای کسانی که پیگیری می کنند، این به معنای دو افزایش قیمت در دو سال است، با فرض اینکه این گزارش منتشر شود.

در ۵ بازاری که ممکن است شاهد افزایش باشند (لیست شامل بریتانیا و استرالیا است)، قیمت ها ممکن است ۱ تا ۲ دلار در ماه افزایش یابد. ما هنوز نمی دانیم که این افزایش ها برای ایالات متحده چه خواهد بود، اگرچه من تصور می کنم که آنها مشابه باشند.

زمانی که افزایش‌ها فرا رسید، انتظار می‌رود Spotify سطوح جدید طرح را معرفی کند. یکی از سطوح جدید دسترسی به کتاب‌های صوتی را حذف می‌کند، این ویژگی است که اسپاتیفای سال گذشته معرفی کرد و بسیار موفق بود. تا این لحظه، Spotify به کاربران پولی دسترسی محدودی به کتاب‌های صوتی بدون پرداخت هزینه داده بود، اما اکنون احتمالاً باید برای این دسترسی هزینه بپردازند. گزارش امروز می گوید که ما یک ردیف ۱۱ دلاری جداگانه بدون کتاب صوتی، همراه با طرح گران تری که شامل کتاب های صوتی می شود، دریافت خواهیم کرد.

به‌علاوه، می‌توانیم طرحی «Spremium» با قیمت بالاتر و صدای با کیفیت بالا و همچنین ویژگی‌های دیگر دریافت کنیم. متاسفانه هنوز قیمت آن را نمی دانیم.

زمان این گزارش نشان می دهد که Spotify می تواند هر روز این تغییرات را اعلام کند. اگر انجام دهند به شما اطلاع خواهیم داد.


منبع: https://www.droid-life.com/2024/04/03/spotify-reportedly-about-to-increase-prices-in-us/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *