Spotify 200 هزار کتاب صوتی را به Premium اضافه می کند، اما این به معنای گوش دادن نامحدود نیست

Spotify 200 هزار کتاب صوتی را به Premium اضافه می کند، اما این به معنای گوش دادن نامحدود نیست

اول اسپاتیفای سرویس کتاب صوتی خود را عرضه کرد در سپتامبر سال گذشته، به مشتریان این امکان را داد که کتاب های صوتی را برای گوش دادن به صورت آنلاین و آفلاین با هزینه یک بار خریداری کنند. طبق یک نظرسنجی اخیر که توسط پلتفرم پخش صوتی به اشتراک گذاشته شده است، گوش دادن به کتاب یک فعالیت خاص نیست – حداقل در میان یک گروه از شنوندگان نیست.

یک نظرسنجی از ۱۰۰۰ آمریکایی نشان داد که ژنرال Z و نسل هزاره بیشترین کتاب های صوتی را مصرف می کنند و ۷۲ درصد از افراد ۱۸ تا ۳۴ ساله ادعا می کنند که گوش می دهند. با توجه به اینکه بخش بزرگی از بازار کتاب های صوتی را می بلعد، جای تعجب نیست که Spotify بخواهد گزینه های خود را گسترش دهد.

این شرکت اظهار داشت که «گوش دادن راحت» دلیل مکرری است که شنوندگان برای راه‌اندازی یک کتاب صوتی فهرست کرده‌اند و حدود نیمی از شنوندگان هنگام سفر کتاب صوتی می‌گذارند. ۶۳ درصد از کاربران خاطرنشان کردند که از کتاب های صوتی برای آرامش استفاده می کنند، در حالی که ۴۱ درصد برای بهبود شناخت خود گوش می دهند.

سرویس پخش موسیقی خاطرنشان کرد که کتاب‌های صوتی، مانند انتخاب موسیقی آن، در ژانرهای خاصی دسته‌بندی می‌شوند تا طیف وسیعی از علایق کاربر را در خود جای دهند. برای مثال، می‌توانید فهرستی از عاشقانه‌های تاریخی یا اسرار دنج را مرور کنید تا آنچه را که به دنبال آن هستید بیابید.

در کنار این اعلامیه، Spotify توصیه هایی را برای کاربران Spotify Premium که می خواهند ویژگی جدید را امتحان کنند، اما نمی دانند از کجا شروع کنند، فهرست کرده است. از جمله تالیفات هستندکتاب های صوتی برای کمک به شما“و”کتاب های صوتی برای رفت و آمد صبح شما


منبع: https://www.slashgear.com/1441741/spotify-200k-audiobooks-premium-subscription/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *