Spotify Wrapped 2023 اینجاست

می‌دانید که یک سال به پایان می‌رسد که همه برنامه‌های موسیقی شروع به انتشار خلاصه‌های سال در بررسی خود می‌کنند و این هفته، همه آنها شروع به پخش زنده می‌کنند. زمان آن فرا رسیده است که سال ۲۰۲۳ را از طریق موسیقی، ژانرها و هنرمندانی که بیشترین زمان را با آنها گذرانده‌اید، زنده کنید و این سال را با گوش دادن نهایی به همه آنها در قالب لیست پخش قبل از یافتن آهنگ‌های جدید در سال ۲۰۲۴ به پایان برسانید.

Spotify Wrapped یکی از بزرگ‌ترین این خلاصه‌هاست، جایی که Spotify نگاهی به ۱۲ ماه گذشته یا بیشتر گوش دادن به موسیقی شما با نمایش اسلایدشوی برجسته‌ها به شما می‌دهد. آنها یک لیست پخش “Your Songs 2023” را برای ذخیره، چندین فرصت برای اشتراک گذاری ترجیحات موسیقی خود به صورت اجتماعی، لیستی از آهنگ ها و هنرمندان برتر و غیره به شما می دهند.

SPOTIFY WRAPPED 2023: برای این کمپین ۲۰۲۳، Spotify یک بار دیگر تمام تلاش خود را در این تجربه پیچیده انجام می دهد. Spotify نه تنها اسلایدهایی را که تعداد آهنگ‌ها و ژانرهایی را که پخش کرده‌اید، ساعت‌ها/دقیقه‌ها/روزهای گوش‌داده‌شده، هنرمندان برتر (و تعداد کل هنرمندان) و بزرگترین ماه‌های موسیقی را نشان می‌دهد، دریافت خواهید کرد. دی جی شخصی مجهز به هوش مصنوعی (البته) تا شما را در لیست پخش پیچیده خود همراه با تفسیر راهنمایی کند. اوه، حتی یک اسلاید در Wrapped وجود دارد که شما را توصیف می کند یا شخصیتی از عادت های گوش دادن شما را ایجاد می کند – آنها من را یک خون آشام صدا کردند. خوب.

Spotify Wrapped 2023 اینجاست

برای سال ۲۰۲۳، Spotify Wrapped در حال ایجاد یک “فید بسته بندی شده” با “دسترسی به کالاهای هنرمندان برتر شما، گزینه هایی برای مشاهده کنسرت های نزدیک شما و بسیاری موارد دیگر” است. این چیزها احمقانه به نظر می رسد، اما فید در واقع چندین لیست پخش خارج از آهنگ های برتر شما را مانند ترکیبی از آهنگ های برتر شما، آن دی جی که ذکر کردم، دسترسی به کل آهنگ ها و هنرمندان برتر سال از کل پلت فرم Spotify، و بیشتر.

چگونه Spotify Wrapped 2023 را پیدا کنیم؟

اگر مطمئن نیستید که چگونه Wrapped 2023 خود را پیدا کنید، ما می توانیم کمک کنیم. Spotify این پیوند را ارائه کرده است تا شما را به آنجا در وب برساند – Spotify.com/Wrapped. این سایت در حال حاضر برای من خراب است، بنابراین بهترین گزینه این است که به برنامه تلفن همراه خود در Android یا iOS بروید. فقط باید کمی از بالا حرکت کنید تا کادر بزرگ و قرمز نارنجی روشن را ببینید که روی آن نوشته شده است: «۲۰۲۳ Wrapped». روی آن ضربه بزنید و از نمایش لذت ببرید.

پس از اتمام تماشای نمایش اسلاید، می توانید اسلاید پایانی خود یا چند لحظه دیگر را در سراسر آن به اشتراک بگذارید. اما پس از آن، آن فید Wrapped را به جای جعبه اولیه Wrapped 2023 پیدا خواهید کرد. این فید شما را به اطلاعات کالا و کنسرت و همه لیست‌های پخش دیگر می‌برد. این یک مرکز خوب برای بازگشت خواهد بود، زیرا سال گذشته را دوباره مرور می کنیم.

و اگر به دلایلی هنوز Wrapped 2023 را نمی بینید، باید برنامه Spotify خود را به روز کنید. شما می توانید این کار را در زیر انجام دهید.

لینک گوگل پلی: Spotify


منبع: https://www.droid-life.com/2023/11/29/spotify-wrapped-2023-is-here-how-to-find-yours/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *