Spotify Wrapped 2023 بر اساس سلیقه موسیقی شما یک “شهر صدا” را به شما اختصاص می دهد

Spotify Wrapped با چند روش جدید برای دسته بندی شخصیت شنونده شما بازگشته است.

این سالها Spotify پیچیده شده است جمع بندی زنده است مانند سال‌های گذشته، مجموعه‌ای از آمارهای قابل اشتراک‌گذاری را نشان می‌دهد که هنرمندان، آهنگ‌ها و پادکست‌های پر شنیده‌شده را برای ۵۷۴ میلیون کاربر تجزیه می‌کند. اما آنجا همچنین برخی از شگفتی هاهمچنین، از جمله سیستم جدیدی که بر اساس عادات گوش دادن به شما یک شهر اختصاص می دهد.

اگرچه Spotify Wrapped تا حد زیادی هر سال دارای همان آمار شنیداری اولیه است، به نظر می رسد همیشه راه های سرگرم کننده جدیدی برای ارائه آنها پیدا می کند. آن عنصر سرگرمی هنوز در رقابت وجود ندارد پخش مجدد موسیقی اپل، که تا حد زیادی بدون تغییر باقی مانده است از سال گذشته، یا خلاصه‌های فصلی/سالانه YouTube Music.

در اینجا برخی از شخصیت هایی است که ممکن است در Spotify Wrapped به آنها اختصاص داده شود.
در اینجا برخی از شخصیت هایی است که ممکن است در Spotify Wrapped به آنها اختصاص داده شود.
تصویر: Spotify

امسال، می‌توانید Spotify Wrapped خود را برای اولین بار از طریق برنامه یا در وب بررسی کنید. Spotify.com/Wrapped. این خلاصه شما را با شهری مطابقت می دهد – یا همان طور که Spotify آن را “شهر صوتی” می نامد – که بر اساس آنچه در سال ۲۰۲۳ به آن گوش داده اید، سلیقه مشابهی در موسیقی دارد. و مانند “شخصیت موسیقی” Spotify در سال گذشته در Wrapped گنجانده شددارای ویژگی “من در سال ۲۰۲۳” است که الگوهای شنیداری شما را با یکی از آنها پیوند می دهد ۱۲ کاراکتر ساخته شده توسط Spotify. برای مثال، اختصاص دادن Luminary به این معنی است که شما تمایل دارید “موسیقی سبک و شاد را بیشتر از دیگران پخش کنید”، در حالی که یک کیمیاگر ممکن است لیست های پخش بیشتری نسبت به دیگران ایجاد کند.

در کنار این موارد، Spotify موارد بیشتری را به معیارهایی که در Wrapped هر سال شامل می‌شود، اضافه کرده است. وقتی پنج هنرمند برتر خود را مشاهده می کنید، اکنون خواهید دید که میزان شنیدن هر هنرمند در کدام ماه به اوج خود رسیده است. در همین حال، داستان پنج ژانر برتر دارای طراحی جدیدی است که هر یک از ژانرهای بسیار شنیده شده شما را به عنوان مواد تشکیل دهنده یک ساندویچ نشان می دهد.

Spotify Wrapped برای هنرمندان آماری در مورد محبوب ترین محتوای آنها ارائه می دهد.
Spotify Wrapped برای هنرمندان آماری در مورد محبوب ترین محتوای آنها ارائه می دهد.
تصویر: Spotify

یک تجربه Spotify Wrapped برای هنرمندان و پادکست‌ها نیز وجود دارد که محبوب‌ترین محتوای سال سازندگان را تکمیل می‌کند. علاوه بر همه این‌ها، Spotify در حال راه‌اندازی مهمانی‌های شنیداری Wrapped است که در آن گروه «منتخبی» از هنرمندان، مانند آوا مکس، چلسی کاتلر، و JVKE، می‌توانند با طرفداران تعامل داشته باشند، آهنگ‌های برتر سال خود را پخش کنند، کالاها را بفروشند و موارد دیگر. .

همچنین ممکن است متوجه حضور آن شوید دی جی هوش مصنوعی Spotify امسال، که قرار است شما را از طریق آمار Wrapped خود راهنمایی کند و “نظری در مورد برخی از هنرمندان، ژانرها، آهنگ ها و موارد دیگر” مورد علاقه شما ارائه دهد. این تجربه قرار است برای اولین هفته ای که می توانید داده های بسته بندی شده ۲۰۲۳ خود را دریافت کنید، باقی بماند.

به‌روزرسانی در ۲۹ نوامبر، ساعت ۸:۲۹ صبح به وقت شرقی: اشاره شد که Spotify Wrapped برای اولین بار در وب در دسترس است.


منبع: https://www.theverge.com/2023/11/29/23980024/spotify-wrapped-2023-sound-town

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *