Square Enix درباره بازسازی شخصیت‌های نمادین Sephiroth و Aerith بحث می‌کند – PlayStation.Blog

با موهای بلند نقره‌ای، تیغه بزرگ اوداچی و آهنگ حماسی که توسط خود نوبوئو اوماتسو افسانه‌ای ساخته شده است – Sephiroth یکی از شناخته‌شده‌ترین آنتاگونیست‌های تاریخ RPG است.

فرشته یک بال در فیلم اصلی Final Fantasy VII در سال ۱۹۹۷ به عنوان یک قهرمان جنگی محبوب و یک سرباز درجه یک که به جنون فرود آمد و قول داد با اطلاع از خلقت غیرطبیعی خود سیاره را نابود کند، وارد صحنه شد. اما در Sephiroth چیزهای بیشتری از این وجود دارد.

Square Enix درباره بازسازی شخصیت‌های نمادین Sephiroth و Aerith بحث می‌کند – PlayStation.Blog

در Final Fantasy VII Remake، Sephiroth به‌طور پراکنده ظاهر می‌شود، عمدتاً به‌عنوان یک خاطره غم‌انگیز، زیرا داستان روی Cloud و دوستانش متمرکز است که سعی می‌کنند با استفاده از جوهر حیاتی آن، mako، به عنوان منبع انرژی، مانع کشتن این سیاره توسط شرکت شیطانی Shinra شوند.

در آینده Final Fantasy VII Rebirthبا این حال، ما Sephiroth را در شکوه کامل خود خواهیم دید. ما از تهیه کننده یوشینوری کیتاسه خواستیم تا درباره بازسازی این شخصیت نمادین در Remakes صحبت کند.

Yoshinori Kitase: داستان در Final Fantasy VII Rebirth پس از فرار تیم از Midgar شروع می‌شود و تا پایتخت فراموش شده ادامه می‌یابد. در بازی اصلی، Sephiroth به سختی در طول این بخش ظاهر شد، اما در Final Fantasy VII Rebirth، او نیروی محرکه‌ای است که داستان را به پیش می‌برد تا این خلاء را پر کند. او حتی در عمق بیشتری نسبت به بازی اصلی به تصویر کشیده شده است، و من فکر می کنم این او را تبدیل به یک آنتاگونیست کاریزماتیک و جذاب تر از قبل می کند.

بیایید به یاد داشته باشیم که Sephiroth میراث خود را به عنوان یک شخصیت کوچک سه بعدی ساکت که در پلی استیشن اصلی بازی می‌کرد، ساخته است. آخرین تریلر Destined for Rebirth نشان می دهد که چقدر از آن زمان تاکنون تغییر کرده است. ما از آقای کیتاسه و مدیر خلاق تتسویا نومورا پرسیدیم که چه حسی دارد از اینکه Sephiroth به لطف مکانیک های بازی مدرن به طور کامل زنده می شود.

کیتاسه: صحنه ابتدای بازی که Sephiroth به مهمانی شما می‌پیوندد و با کلود درگیر می‌شود، بسیار هیجان‌انگیز بود. یکی از ویژگی های متمایز این بازی سیستم هم افزایی جدید است که در آن شخصیت ها برای انجام حملات ترکیبی با هم متحد می شوند و دیدن مبارزه Cloud و Sephiroth با هم هیجان انگیز است.

نومورا: تکامل شخصیت‌ها یک جهش ناگهانی نبود – ما شاهد تغییرات تدریجی در چندین عنوان اسپین‌آف و در خود Final Fantasy VII Remake بوده‌ایم، و آنها در Final Fantasy VII Rebirth حتی در حال تکامل بیشتر هستند. از میان همه شخصیت‌ها، سپیروث، به‌ویژه، در چندین بازی مختلف ظاهر شده است که هر ظاهری لایه‌های بیشتری از جزئیات را اضافه می‌کند و او را به عنوان یک شخصیت بسیار عمیق‌تر می‌کند.

به یک معنا، ما شاهد این تصویر تکامل یافته و عمیق از Sephiroth هستیم که او اکنون در حال «بازگشت» به ریشه های خود در سری بازسازی شده است و طبیعتاً حضور او بسیار عمیق تر و واضح تر از آنچه در نسخه اصلی بود، خواهد بود. . از سوی دیگر، طرفداران اکنون دانش و درک بسیار بیشتری از Sephiroth دارند، بنابراین امیدوارم بازیکنان بتوانند جذابیت این شخصیت را با قدرت بیشتری ببینند.

رابطه پر سر و صدا بین Cloud و دشمن سابقش، Sephiroth که زمانی قهرمان و اکنون دشمن اصلی او بود، موتیف اصلی بازی است. با این حال، Sephiroth با یک شخصیت مهم دیگر – Aerith مرتبط است. و این سرنوشت Aerith در سال ۱۹۹۷ بود که بسیاری آن را یکی از تکان دهنده ترین و به یاد ماندنی ترین لحظات در تاریخ بازی های ویدیویی می دانند.

کیتاسه: سرنوشت Aerith یکی از مهمترین موضوعات داستان Final Fantasy VII Rebirth است. من واقعاً می خواهم که مردم بازی را انجام دهند و مستقیماً آن را احساس کنند، بنابراین در اینجا زیاد نمی گویم، اما وقتی این صحنه را با نحوه ارائه آن در نسخه اصلی مقایسه می کنم، مطمئن هستم که مخاطب وسعت زیادی از احساسات را احساس خواهد کرد. سطح اضافی جزئیات در نحوه به تصویر کشیدن شخصیت ها.

تصور مجدد داستان کلاسیکی مانند Final Fantasy VII کار کمی نیست. بازی اصلی یکی از تاثیرگذارترین بازی های RPG در تمام دوران است و Final Fantasy VII Remake با فروش بیش از ۷ میلیون نسخه موفقیت چشمگیری داشته است. Final Fantasy VII Rebirth قبلاً چندین جایزه «پیش‌بینی‌شده‌ترین بازی سال» را از آن خود کرده است. از آقای کیتاسه پرسیدیم که تیم توسعه چگونه توانسته انتظارات طرفداران را متعادل کند و یک خط داستانی جدید و گسترده ایجاد کند.

کیتاسه: از آنجایی که طرفداران زیادی از این سری وجود دارد، من احساس کردم که حفظ اکثر عناصر از بازی اصلی ضروری است. از سوی دیگر، اگر به سادگی دنبال کنیم و داستان را بدون تغییر نگه داریم، فقط نوستالژی مردم را جذب می کند. ما Whispers را به‌عنوان عنصر جدیدی اضافه کردیم که می‌تواند خط داستانی را “تکان دهد” و در نتیجه احساس انتظار نسبت به جایی که همه چیز در حال پیش رفتن است ایجاد کند. من فکر می کنم که قبلا ثابت شده است که برای هواداران جذاب است.

بنابراین، همه اینها برای Sephiroth و Aerith چه معنایی دارد؟ “عدم وفای به قول” احساسات قوی بسیاری را در بازیکنان برانگیخت، از جمله ترس و امید برای اینکه داستان چگونه پیش خواهد رفت. در اینجا پیامی است که آقای کیتاسه برای آن روزهای شمارش شده تا نمایش Final Fantasy VII Rebirth و فهمیدن اینکه چه سرنوشتی در انتظار گل فروش مورد علاقه ما است، گذاشت.

نومورا: هرچه من بگویم به مردم اشاره ای می کند که قرار است چه اتفاقی بیفتد، بنابراین پاسخ دادن به آن بسیار دشوار است. واقعاً، فقط می‌توانم بگویم که می‌خواهم بازیکنان در پایان بازی Final Fantasy VII Rebirth آنچه را که در انتظارشان است، تجربه کنند و آن را برای خودشان احساس کنند، نه اینکه دست دوم را بگیرند. افراد مختلف به طور متفاوتی به آن پاسخ خواهند داد، اما من فکر می‌کنم که می‌خواهند آن احساس را، هر چه که هست، دنبال کنند و به زودی سفر بعدی خود را آغاز کنند.

کیتاسه: از همه شما دعوت می‌کنم بازی Final Fantasy VII Rebirth را بازی کنید و با چشمان خود ببینید که نسل مدرن بازیکنان چگونه به سرنوشت Aerith واکنش نشان می‌دهند، لحظه‌ای که ۲۷ سال پیش چنین تأثیر احساسی را بر تعداد زیادی از گیمرها ایجاد کرد.

Final Fantasy VII Rebirth در ۲۹ فوریه ۲۰۲۴ برای PS5 عرضه می‌شود. در همین حال، ما از شما دعوت می‌کنیم تا با یک خلاصه کوتاه از The Story So Far Remake Final Fantasy VII را دوباره ببینید:


Final Fantasy VII Rebirth: Square Enix درباره بازسازی شخصیت های نمادین Sephiroth و Aerith بحث می کند.

و اگر می‌خواهید این بازی را خودتان تجربه کنید، چرا بسته دوقلو Final Fantasy VII Remake & Rebirth را که شامل Final Fantasy VII Rebirth (در زمان عرضه در دسترس است) و Final Fantasy VII Remake Intergrade که به‌محض بازی در دسترس است را پیش‌سفارش نکنید. پک دوقلو از قبل سفارش داده شده است.


Final Fantasy VII Rebirth: Square Enix درباره بازسازی شخصیت های نمادین Sephiroth و Aerith بحث می کند.


منبع: https://blog.playstation.com/2024/01/29/final-fantasy-vii-rebirth-square-enix-discusses-reimagining-iconic-characters-sephiroth-and-aerith/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *