Square Enix در حال بررسی توسعه کلی بازی برای بهبود کیفیت است

تاکاشی کیریو، رئیس شرکت اسکوئر انیکس اعلام کرد که سیستم توسعه خود را برای بهبود کیفیت بازی‌های خود بررسی خواهد کرد.

نظرات Kiryu در آخرین جلسه توجیهی نتایج مالی Square Enix بیان شد. بلومبرگ گزارش شد، که طی آن او سیاست کاهش توسعه برون سپاری و تمرکز بر بازی‌های در مقیاس بزرگ را که در داخل تولید می‌شوند، با هدف افزایش کیفیت بازی‌ها و حاشیه سود، نشان داد.

سیستم جدید قرار است در بهار معرفی شود و منابع متعدد در کنفرانس تلفنی اعلام کردند که در ماه آوریل اجرایی خواهد شد. که با سال مالی جدید شرکت همخوانی دارد.

تریلر Final Fantasy 7 Rebirth – Destined for Rebirthدر یوتیوب تماشا کنید

در گزارش مالی به اشتراک‌گذاشته‌شده، فروش خالص و درآمد عملیاتی برای سرگرمی‌های دیجیتال در سال مالی تاکنون (آوریل تا ۳۱ دسامبر ۲۰۲۳) ۲٫۶ درصد نسبت به سال قبل کاهش یافته است.

به دلیل انتشار Final Fantasy 16، سری Final Fantasy Pixel Remaster و Dragon Quest Monsters: The Dark Prince، فروش خالص بخش فرعی بازی HD سال به سال افزایش یافت. بخش فرعی MMO سال به سال سقوط کرد، احتمالاً با کاهش علاقه به Final Fantasy 14 قبل از توسعه بعدی، داونتریل.

جالب اینجاست که با وجود عرضه Final Fantasy 7 Ever Crisis، فروش خالص در زیربخش بازی‌های موبایل نیز نسبت به سال گذشته کاهش یافته است.

این تقریباً مانند شرکت است نتایج مالی قبلی در ماه نوامبر.

این نظرات جدید از Kiryu همچنین با نظرات ارائه شده در نوامبر که ماه گذشته منتشر شد، مطابقت دارد و در آن اظهار داشت که شرکت باید خروجی بازی خود را متنوع کنید اما روی نسخه های کمتری تمرکز کنید.

هیچ رقم فروش خاصی برای Final Fantasy 16 وجود نداشت، اگرچه قبلاً این شرکت انحصاری PS5 را اعلام کرده بود. در کمتر از یک هفته ۳ میلیون نسخه در سراسر جهان فروخت.

فاینال فانتزی ۷ تولد دوباره در اواخر این ماه با انتظارات فروش بالا عرضه می شود. که به دنبال آن خواهد بود Final Fantasy 14: Dawntrail در تابستان، که می تواند وضعیت MMO را به عنوان ادامه دهد سودآورترین در این سری.


منبع: https://www.eurogamer.net/square-enix-reviewing-overall-game-development-to-improve-quality?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *