Star Fox: Assault با ماموریت های Arwing خود اوج گرفت

حتی سرسخت‌ترین طرفداران استار فاکس هم احتمالاً اعتراف می‌کنند که این یکی از سوء مدیریت‌ترین سریال‌های نینتندو است. می توانستم تمام روز ستایش های Star Fox 64 را بخوانم. آن نبردهای فضایی خارق العاده در Arwing به این معنی است که این یکی از معدود بازی هایی است که من مدام به آن نگاه می کنم. با این حال، ورودی‌های بعدی باعث شد که سریال در تلاش برای ایجاد یک مسیر منسجم باشد. Adventures در اصل یک بازی Star Fox نبود، گیم‌پلی استراتژیک Command برای همه جذابیت نداشت، در حالی که کنترل‌های حیله‌گر به طور قابل‌توجهی Zero را با مشکل مواجه می‌کردند.

Star Fox: Assault کمترین مورد علاقه من است و میراث سلف آن باعث شد که Namco چیزی را طراحی کند که من آن را یک بازی سازشی می نامم. Star Fox Adventures یک ماجراجویی سه بعدی عالی باقی می ماند، من در غیر این صورت بحث نمی کنم، اما این چیزی نیست که مردم را در وهله اول به این سری کشاند و به نوبه خود باعث بیگانه شدن برخی از طرفداران شد. اهداف بلندپروازانه Assault سعی کردند با مخلوط کردن ماموریت های زمین و Arwing، این شکاف را پر کنند، که در اولی به شدت شکست خورد، اما در مورد دوم به خوبی موفق شد. پس من عاشق بازی نیستم، اما این جنبه را دوست دارم.

بخشی از نابرابری به این دلیل است که ماموریت های پیاده روی هیچ ماده طبیعی ارائه نمی دهند. هنگامی که شما با آپارویدها، موجودات حشره‌مانندی که می‌خواهند همسان‌سازی شوند، می‌جنگید، فاکس کارکنان سابق خود را برای اسلحه‌های مختلف رها می‌کند، و نیمی از کمپین ۱۰ ماموریتی Assault در واقع یک تیراندازی سوم شخص است. لزوما بدترین ایده برای یک بازی اکشن نیست، اما این به چیزی بیش از ماموریت های خسته کننده نیاز داشت که تنوعی فراتر از نابود کردن دستگاه های تخم ریزی دشمن ندارند. این بیشتر توسط یک طرح کنترل دست و پا گیر ناامید شده است.


Star Fox: Assault با ماموریت های Arwing خود اوج گرفت


اسکرین شات Star Fox Assault، ژنرال Pepper در حال صحبت با Fox McCloud است و می گوید: "خب، فاکس، به نظر می رسد که ما خیلی دیر نشده ایم."

حمله ستاره فاکس. | اعتبار تصویر: نینتندو/نامکو

از اینکه چگونه برخی از ماموریت‌ها سعی می‌کنند این موضوع را بیشتر با هم ترکیب کنند، قدردانی می‌کنم، و به شما اجازه می‌دهند بین تانک Landmaster یا Arwings بپرید و در حالت پروازی همه‌جانبه به دلخواه خود بپرید. جاه طلبی های Namco در اینجا مشهود است و Assault احساس می کند که سعی دارد همه چیز را در اختیار شما قرار دهد و اغلب به انجام چند کار بین زمین و آسمان نیاز دارد. با این حال، اعدام به طور مشخصی بدون تمرکز احساس می‌شود و اغلب در این عمل شعبده‌بازی بی‌تفاوت می‌افتد.

نامیدن این بازی دو نیمه ممکن است یک اصطلاح فوتبالی کلیشه ای باشد، اما Assault را به خوبی خلاصه می کند. علی‌رغم این مسائل، اجمالی از درخشش ۶۴ را می‌توان در برخی از آن ماموریت‌های قانع‌کننده Arwing روی ریل یافت که به من یادآوری کردند که چرا من در وهله اول عاشق Star Fox هستم. Assault صحنه را با روایت اپرای فضایی دراماتیک و مبارزات بلاک باستر بزرگ ترسیم می‌کند، که نمونه‌ای از آغاز کمپین است. مواجهه با بقایای ارتش آندروس حس بزرگی از مقیاس را ارائه می دهد که به ۶۴ بازمی گردد، در حالی که مسابقه نهایی آپاروید نتیجه رضایت بخشی را ارائه می دهد.


اسکرین شات Star Fox Assault، فاکس مک کلود در حالی که روی بال Arwing در حال پرواز در یک سیاره برفی ایستاده اسلحه خود را نشانه گرفته است.


اسکرین شات Star Fox Assault، آروینگ به یک سر فلزی غول پیکر شناور با دو دست جدا شده در جنگلی بارانی نزدیک می شود.

حمله ستاره فاکس. | اعتبار تصویر: نینتندو/نامکو

این مراحل متأسفانه اغلب در Assault اتفاق نمی‌افتند، اگرچه دقیقاً همان چیزی را که می‌خواستم به من دادند: یک نسخه صیقلی‌تر از مأموریت‌های روی ریل با کنترل‌های نرم‌تر و جلوه‌های بصری بهبودیافته. آنها در مقایسه با ۶۴ به سختی انقلابی هستند، و بله، ای کاش هم تیمی های فاکس نیازی به نجات آنها نداشتند. با این حال، این بخش‌های سریع همچنان هیجان‌انگیز هستند و در نهایت من را به کابین خلبان می‌چسبانند.

بازی‌های کمی وجود دارند که بتوانم ادعا کنم که آنها را به همان اندازه دوست دارم و فعالانه دوست ندارم، به همین دلیل است که Assault حتی در حال حاضر برجسته است. در حالی که آنها چیز جدیدی را ارائه نکردند، نبردهای فضایی Assault پتانسیل این را نشان دادند که یک بازی کاملاً متمرکز بر Arwing در Gamecube چگونه به نظر می رسید. اگرچه پتانسیل هدر رفته فریاد می زند، من فقط در سال های اخیر بیشتر از این قسمت قدردانی کرده ام.


منبع: https://www.eurogamer.net/star-fox-assault-soared-with-its-arwing-missions?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *