Star Rail نسخه ۲٫۰ دارای قلمرو جدید Penacony است، به صورت زنده در ۶ فوریه – PlayStation.Blog

پیشگامان عزیز، درود از طرف هنکای: راه آهن ستاره تیم توسعه دهنده امروز، با اشتیاق فراوان اعلام می کنیم که قلمرو جدید Honkai: Star Rail – Penacony – از حجاب مرموز خود در نسخه ۲٫۰ آینده با عنوان If One Dreams At Midnight پرده برداری خواهد کرد. علاوه بر این، ما هیجان زده هستیم که به اشتراک بگذاریم که فراتر از معرفی نقشه ها، خطوط داستانی و همراهان جدید، نسخه ۲٫۰ شروع ماموریت های Trailblaze اصلی Penacony است. این ماموریت ها از نسخه های ۲٫۰ تا ۲٫۲ را شامل می شود و در نسخه ۲٫۳ به پایان می رسد. ما معتقدیم که در این سیاره جشن ها ماجراجویی بی حد و حصری خواهید یافت.

خدمه پس از پیشگامی در دنیاهای مختلف مانند ایستگاه فضایی هرتا، Jarilo-VI و Xianzhou Luofu، دعوت نامه ای از خانواده دریافت کرده اند تا به عنوان مهمانان افتخاری برای شرکت در رویدادی به نام جشنواره هارمونی به پناکونی سفر کنند. شایان ذکر است، این اولین باری است که The Family از دیگر گروه‌ها دعوت می‌کند.

Star Rail نسخه ۲٫۰ دارای قلمرو جدید Penacony است، به صورت زنده در ۶ فوریه – PlayStation.Blog

سیاره جشن ها در سامانه آسدانا

قرن ها پیش، پناکونی زمانی یک زندان مرزی بود که IPC برای بازداشت مجرمان از آن استفاده می کرد. با گذشت سالها و از طریق حوادث مختلف، کنترل این سیاره به خانواده منتقل شد. امروزه پناکونی دستخوش دگرگونی قابل توجهی شده است و به یک مکان مشهور برای تعطیلات کیهانی تبدیل شده است و به عنوان سیاره جشن ها شناخته می شود. امروزه، به عنوان قلمرو خانواده، که به هارمونی پایبند است، به عنوان سیاره جشن ها در سیستم آسدانا مورد استقبال قرار می گیرد. هسته پناکونی یک هتل بین ستاره‌ای غول‌پیکر به نام The Reverie است که بر فراز کیهان پر ستاره قرار دارد. تعداد بی‌شماری از افراد مشهور بین ستاره‌ای برای جمع شدن در اینجا جمع می‌شوند و در یک تجربه تعطیلات مجلل لذت می‌برند. علاوه بر این، جادوی The Reverie فراتر از نمای بیرونی آن است. پس از ورود مهمانان، بازگشت به اتاق‌های خود و تسلیم خوابیدن، ماجراجویی واقعی آشکار می‌شود. با محافظت The Family، میهمانان می توانند بین هواپیماهای واقعیت و Dreamscape تردد کنند، که توسط یک دستگاه خواب منحصر به فرد معروف به Dreampool تسهیل می شود.

ساعت طلایی که قرار است وارد آن شوید، صرفاً اولین رویای این مجموعه نیست. آن را به عنوان یکی از پر جنب و جوش ترین و محبوب ترین در میان ۱۲ Dreamscape ایستاده است. با ورود به این رویا، خود را در یک کلان شهر خیره کننده خواهید دید که در رنگ های طلایی غرق شده است. در این قلمرو، صدها شگفتی در مقابل چشمان شما آشکار خواهد شد: در حین گشت و گذار در شهر، می توانید از بستنی شناور در هوا لذت ببرید، با بیلبوردهای در حال اجرا روبرو شوید، و با Cash-Spewers روبرو شوید که به طور مداوم اسکناس پخش می کنند. در ساعت طلایی. جشن و لذت در مرکز این شهر قرار دارد: ساعت‌ها در نیمه‌شب یخ ​​می‌زنند، با آب‌جوش‌های شیرین شربتی وسوسه می‌شود به لذت، موسیقی و رقص بی‌پایان، و کل Dreamscape در دیوانگی از عیاشی بی‌وقفه غوطه‌ور است.

همانطور که با احتیاط ساعت طلایی را کاوش می کنید، به یک مکان مرموز برخورد خواهید کرد – لبه رویا. این قلمرو رویایی وسیع در حال حاضر در دست ساخت است و برای بازدیدکنندگان خارجی غیرقابل دسترس است. هنرمندان، معماران و دانشمندان محترم از سراسر کهکشان در اینجا به عنوان Dreamers استخدام شده توسط The Family برای کمک به آینده Dreamscapes گرد هم می آیند. همانطور که از این منطقه عبور می کنید، با چشم رویا روبرو می شوید – دستگاهی شگفت انگیز که از توهمات بصری برای اتصال یکپارچه مسیرهای از هم گسیخته قبلی با اختلاف ارتفاع قابل توجه به روشی چشمگیر استفاده می کند. در این چشم انداز، مسیرهایی که زمانی از هم گسسته بودند به طور یکپارچه به هم متصل می شوند و شما را قادر می سازند از مسیرهای صعب العبور قبلی عبور کنید. علاوه بر این، در اکسپدیشن بعدی، Trailblazers توانایی Dreamwalk را باز می‌کند و به آن‌ها اجازه می‌دهد تا از تجربه منحصربه‌فردی از مبارزه با جاذبه و راه رفتن روی دیوارها و سقف‌ها لذت ببرند.

وقتی صحبت از رویاها می شود، هر حرکتی که انجام می دهید مملو از عدم اطمینان است. در حالی که Penacony ممکن است در ظاهر مکانی برای رفاه و هماهنگی به نظر برسد، آیا رازهای پنهانی در زیر نمای زیبای آن نهفته است؟ آیا برای کشف حقیقت و رویارویی با خطرات احتمالی که ممکن است پیش رو باشد، آنچه لازم است دارید؟

مهمانان جشنواره

در نسخه ۲٫۰، شخصیت معمایی، Black Swan، اولین حضور خیره کننده ای در داستان Penacony خواهد داشت. به عنوان یک شخصیت ۵ ستاره، او نه تنها یک اوراکل برجسته است، بلکه یک حافظ یادگار در باغ خاطره است، که هوای نجابت، رمز و راز و ظرافت را تراوش می کند. Black Swan به عنوان اولین Memokeeper که به طور رسمی در بازی ظاهر شد، تمایل زیادی به کشف خاطرات دیگران دارد. خاطرات دیگران از طریق گوش دادن و سازماندهی صبور سیاه سوان به کارت هایی در دستان او تبدیل می شود. زمانی که Black Swan از ATK ها یا مهارت های اولیه برای حمله به دشمنان در نبرد استفاده می کند، احتمال خاصی وجود دارد که یک افکت DoT قابل انباشته به نام Arcana برای دشمنان اعمال شود. در حالت Arcana، قو سیاه بر اساس تعداد پشته‌های Arcana که هدف در آن قرار دارد، اثرات اضافی را ایجاد می‌کند. علاوه بر این، با انباشته شدن پشته ها، DoT تحمیل شده به دشمن به ترتیب افزایش می یابد.

در جشن خانواده، شخصیت ۵ ستاره دیگری به نام Sparkle نیز قرار است به تیم Trailblazers بپیوندد. Sparkle، احمق نقابدار مرموز، به دنبال Elation از هر طریق ضروری اختصاص دارد. او به عنوان یک استاد خطرناک درام، در تغییر هویت برتری دارد و در ایفای نقش های مختلف افراط می کند. او با هزاران ماسک در اختیارش می تواند شخصیت های بی شماری را مجسم کند. برای اسپارکل، ثروت، موقعیت و قدرت چیزی بیش از توهمات زودگذر نیست و تنها الشن می‌تواند اشتیاق او را برای عمل کردن شعله‌ور کند. در نبردها، حضور Sparkle افزایش بیشتری را به حداکثر Skill Point تیم خواهد داد. علاوه بر این، مهارت منحصر به فرد او نه تنها CRIT DMG یک هم تیمی تعیین شده را تقویت می کند، بلکه اقدام هم تیمی را نیز ارتقا می دهد و گزینه های استراتژیک تری برای استقرار در نبرد فراهم می کند. پس از اینکه Sparkle Ultimate خود را آزاد کرد، می تواند به طور همزمان چندین امتیاز مهارت را برای تیم بازیابی کند.

در مرحله بعد، یک پناکونیایی محلی به نام میشا نیز اولین بازی خود را انجام می دهد. به عنوان یک شخصیت ۴ ستاره، میشا به عنوان دربان در The Reverie کار می کند. میشا که رویای تبدیل شدن به یک ماجراجوی کیهانی مانند پدربزرگش را در سر می پروراند، مشتاق یادگیری تجربیات مختلف بین ستاره ای مهمانان هتل است. او مشتاقانه روزی را پیش بینی می کند که بتواند برای کشف ستارگان سفری را آغاز کند. هر چه تیم از امتیازات مهارت بیشتری در نبرد استفاده کند، DMG Misha’s Ultimate بیشتری به شما تحمیل خواهد کرد. علاوه بر این، هنگامی که میشا از Ultimate خود استفاده می کند، فرصتی برای فریز کردن هدف وجود دارد و او را به یک همراه قابل اعتماد تبدیل می کند که ارزش اعتماد کردن را دارد.

شایان ذکر است که شخصیت های محدود ۵ ستاره – Dan Heng، Imbibitor Lunae و Jing Yuan – به ترتیب در نیمه اول و دوم نسخه ۲٫۰ در رویدادهای Warps ظاهر خواهند شد. با قدرت فوق العاده این دو شخصیت، آنها همچنان متحدان قدرتمندی در کنار شما در ماجراجویی های آینده در Penacony خواهند بود.

بهینه سازی تجربه بازی

از زمانی که Express Crew سفری را آغاز کرد، ما متعهد به بهبود تجربه بازی بازیکنان هستیم. در نسخه ۲٫۰، تصمیم گرفتیم یک سری بهینه سازی سیستم را معرفی کنیم تا تجربه بازی برای Trailblazers راحت تر شود. در ابتدا، ما یک ویژگی به نام Fate’s Atlas را راه اندازی خواهیم کرد که خط داستانی را سازماندهی می کند. این رویدادها و خطوط طرحی را که در هر جهان به صورت واحد اتفاق می‌افتد به ترتیب زمانی مستند می‌کند و به Trailblazers کمک می‌کند تا زمینه روایت هر جهان را بهتر درک کند. علاوه بر این، ما فرآیند بهبود را برای Relics بهینه کرده ایم. اکنون می توانید به راحتی مواد را در حین ارتقاء وارد کنید و به راحتی هر Relic را به سطح مشخصی که می خواهید ارتقا دهید. ما همچنین توصیه‌های مجموعه Relic را برای شخصیت‌های مختلف معرفی کرده‌ایم که به Trailblazers اجازه می‌دهد تا به طور موثر مجموعه‌های Relic را با یک کلیک بر اساس نیاز خود فیلتر کرده و تغییر دهد. در نهایت، ما علامت‌گذاری، دور انداختن و نجات Relics را بهینه‌سازی کرده‌ایم و یافتن مواد را برای Trailblazers آسان‌تر می‌کنیم.

با عرضه آتی نسخه ۲٫۰، مایلیم از همه بازیکنان برای حمایت از اعماق قلب خود تشکر کنیم. پرده های جشنواره بزرگ Penacony در شرف بالا رفتن هستند، بنابراین برای جزئیات بیشتر با ما همراه باشید و تفاوت های ظریف این دنیای جدید را در طول گیم پلی خود کشف کنید. در فصل بعدی دوباره شما را خواهیم دید هنکای: راه آهن ستاره!


منبع: https://blog.playstation.com/2024/01/26/honkai-star-rail-version-2-0-features-new-realm-penacony-live-february-6/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *