Star Wars: Battlefront Classic Collection از کارهای موددر بدون اعتبار استفاده کرد

یک مددر که معتقد است آثار بی اعتبار آنها در مجموعه Star Wars: Battlefront Classic Collection گنجانده شده است، می‌گوید که کل این تجربه یک “غم انگیز” بوده است.

اگرچه توسعه دهنده Aspyr اصرار داشت که مجموعه “شامل هیچ کد یا محتوایی نیست که از منابع نامعتبر گرفته شده باشد”، modder iamashaymin دریافت که مد آنها نه تنها در اولین تریلر مجموعه گنجانده شده است – چیزی که Aspyr گفت “به اشتباه” انجام شده است – بلکه همچنین در بازی فینال نیز


Star Wars: Battlefront Classic Collection از کارهای موددر بدون اعتبار استفاده کردStar Wars™ Battlefront Classic Collection – تریلر راه اندازی


Star Wars Battlefront Classic Collection – Launch Trailer.

iamashaymin گفت: “این نسخه کاملاً آشفته بود. این واقعیت که آنها مجبور بودند وصله هایی را هم قبل و هم بلافاصله پس از انتشار بازی های دو دهه ای منتشر کنند، واقعاً همه چیز را نشان می دهد.” IGN. “به خصوص با توجه به بخشی از وصله ها شایعه شده است که محتوایی را که قبلاً گفته بودند ماه ها پیش حذف شده اند حذف کرده اند.

“واقعاً چیز دیگری وجود ندارد که بتوانم بگویم که بازیکنان دیگر قبلاً فریاد نمی زنند، این احساس وحشتناکی است که برای چنین بازی ای بسیار تحریک شده است و فقط علامت را کاملاً از دست داده است. این یک مشت وحشتناک است.”

Star Wars: Battlefront Classic Collection به مبارزه با نارضایتی فزاینده بازیکنان ادامه می دهد شکایت از اشکالات و چند نفره آنلاین ضعیف.

در نتیجه، جامعه مدینگ “برای لحظه آماده” بود. [Aspyr] بازی را اعلام کرد، نه تنها به این دلیل که موددرها “مشکلات بصری زیادی را نیز متوجه شدند، دکامپایل کردن فایل‌ها تنها وحشت‌های بدتری را به ما نشان داده است”.

“ما امیدوار بودیم که پیشرفت هایی داشته باشیم که بتوانیم از آنها برای بهتر شدن استفاده کنیم و البته، آماده پورت کردن و توسعه مجدد محتوای مود شده خود برای کار با بازی های جدید بودیم. به هر حال بسیاری از بازیکنان به طور کلی امیدوار به رفع اشکال کلی بودند. مانند یک موضوع بسیار معروف که در آن در ستاره مرگ، تعداد بلیط‌های تقویتی تیم با دو برابر سرعت کاهش می‌یابد و خطوط صوتی که هرگز به دلیل یک اشتباه تایپی ساده پخش نمی‌شوند، کاهش می‌یابد.”

“آنچه در انتشار یافتیم یک بازی بسیار خراب بود، با بسیاری از مشکلات که در گذشته برطرف کرده‌ایم. همچنین پشتیبانی از ماد برای هر دو بازی به شدت آسیب دیده است، اگرچه برای Battlefront 2 به ندرت کار می‌کند. (همه مودها برای Battlefront 1 در حال حاضر خراب است).

Iamashaymin افزود: «انبوهی از این مسائل عجیب و غریب وجود دارد که فقط فریاد توسعه عجولانه می زند. برخی از بافت‌های بازی حتی با بافت‌های Battlefront 1 درهم می‌آیند، مانند آب کشییک در Battlefront 1 مانند آبی است و در Battlefront 2 خاکستری نیست و خود نقشه‌های DLC در بسیاری از مکان‌ها از بافت‌های کاملاً اشتباه استفاده می‌کنند.» ایامشایمین توضیح داد.

“اینها همه چیزهایی هستند که می‌توانیم آن‌ها را اصلاح کنیم یا برای شروع آن را خراب نمی‌کردیم. هر چند ساعت یک بار چیز جدیدی وجود دارد که باید بررسی کنیم و به لیستی از اصلاحات برنامه‌ریزی‌شده اضافه کنیم. و این حتی شروعی برای لمس محتوا و ویژگی‌ها نیست. از دیگر نسخه‌های منتشر شده این بازی‌ها مربوط به ۲۰ سال پیش، مانند چهار صفحه نمایش تقسیم‌شده، وجود ندارد.”

Aspyr هنوز به درخواست ها برای اظهار نظر پاسخ نداده است.

این باندل – که در ۱۴ مارس برای نینتندو سوییچ، رایانه شخصی، پلی استیشن و ایکس باکس عرضه شد، شامل نسخه اصلی Star Wars: Battlefront و دنباله آن، Star Wars: Battlefront 2، به ترتیب از سال ۲۰۰۴ و ۲۰۰۵، و همچنین محتوای جایزه منتشر شده برای هر یک.

Aspyr از آن زمان به‌روزرسانی مجموعه Star Wars: Battlefront Classic را ارائه کرده است و مشکلات آنلاین را «خطاهای مهم» می‌داند.

آسپایر در وب‌سایت خود اعلام کرد: «در زمان راه‌اندازی، خطاهای مهمی را در زیرساخت شبکه خود تجربه کردیم. این منجر به “پینگ فوق العاده بالا، خطاهای همسریابی، خرابی ها و ظاهر نشدن سرورها در مرورگر” شد.

سازنده گفت که اکنون در حال کار برای “افزایش پایداری شبکه” است و بازیکنان را تشویق کرد تا به گزارش باگ ها، خطاها یا “رفتارهای غیرمنتظره” در بازی از طریق سایت پشتیبانی خود ادامه دهند.


منبع: https://www.eurogamer.net/star-wars-battlefront-classic-collection-used-modders-work-without-credit?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *