Star Wars: The Acolyte: همه آنچه در مورد نمایش دیزنی پلاس می دانیم

The Acolyte: اطلاعات کلیدی

– برای اکران در سال ۲۰۲۴ در دیزنی پلاس تنظیم شده است
– ایجاد شده توسط Leslye Headland، یکی از مغزهای تحسین شده نتفلیکس روسی عروسک نمایش تلویزیونی
– مطرح شده به عنوان “منجمد ملاقات می کند بیل را بکش
– در دوران جمهوری اعظم جنگ ستارگان
– هنوز هیچ تریلر یا جزئیات داستان رسمی فاش نشده است
– آماندلا استنبرگ، لی جونگ جائه، مانی جاسینتو، دافنه کین، کری آن ماس و جودی ترنر اسمیت در میان بازیگران

آکولیت شبیه هیچکدام از بقیه نیست جدید جنگ ستارگان برنامه های تلویزیونی و فیلم ها رفتن به دیزنی پلاس

تنظیم در طول جمهوری عالی عصر – حدود یک قرن قبل از حوادث تهدید فانتوم و بعدها، حماسه اسکای واکر – دستور Jedi را در اوج قدرت خود نشان خواهد داد. همچنین پیروان Dark Side of the Force را در جلو و مرکز داستان خود قرار می دهد و راه را برای قدرت گرفتن امپراتور پالپاتین در سه گانه پیش درآمد هموار می کند.

ما می دانیم دیزنی پلاس سریالی که توسط عروسک روسیLeslye Headland بیش از هر سفر قبلی به کهکشان معروف جورج لوکاس، بسیار دور، تمرکز بیشتری روی شخصیت‌های زن خود خواهد داشت. به طور خلاصه: زمانی که این اتفاق می افتد انتظار غیر منتظره را داشته باشید جنگ ستارگان نمایش افت زمانی در سال آینده.

با آکولیت یکی از سه پروژه جنگ ستارگان که در سال ۲۰۲۴ به پرواز در می‌آید، پس، ما همه چیزهایی را که باید درباره این برنامه تلویزیونی مورد انتظار بدانید جمع‌آوری کرده‌ایم. این شامل جزئیات تایید شده بازیگران و داستان، حدس و گمان در مورد تاریخ انتشار آن و موارد دیگر است.

اسپویلرهای ملایم دنبال می شوند برای برخی از جنبه های جنگ ستارگان: آکولایتو همچنین جزئیات مربوط به دوران جمهوری عالی از جنگ ستارگانآثار ادبی گسترده

تاریخ انتشار Acolyte: آنچه تاکنون می دانیم

Star Wars: The Acolyte: همه آنچه در مورد نمایش دیزنی پلاس می دانیم

آماندلا استنبرگ (چپ) و لی یونگ جائه (مرکز) از جمله آنها هستند آکولیتبازیگران پر ستاره (اعتبار تصویر: Christian Black/Lucasfilm/Disney)

لوکاس‌فیلم کامپیوتر هدف‌گیری خود را روی چیزی خاص‌تر از یک پنجره انتشار مبهم در سال ۲۰۲۴ که در جشن جنگ ستارگان ۲۰۲۳ در لندن اعلام شد، تنظیم نکرده است. آکولیت.

فیلمبرداری – که بیشتر آن در بریتانیا انجام شد – در ۶ ژوئن، یک ماه کامل قبل از اعتصاب بازیگران مشخص شده به پایان رسید، بنابراین، تا زمانی که مرحله پس از تولید آن فراتر نرود، سریال هشت قسمتی همچنان در مسیر است. برای فرود در سال آینده

با این حال، چه زمانی سوال میلیون دلاری است خدمه اسکلت (که در ژانویه ۲۰۲۳ بسته شد) و اندور فصل ۲ همچنین برای پرش ابرفضا به یکی از فضاهای جهان آماده شده اند بهترین خدمات پخش در سال ۲۰۲۴ نیز دومی در مرحله نهایی تولید کامل است و برخی صحنه‌ها هنوز فیلمبرداری نشده‌اند. اگر اندورسفر بعدی به پایان می رسد جنگ ستارگانارائه اواخر ۲۰۲۴ به دلیل برنامه تولید آن، آکولیت و خدمه اسکلتانتشارات به این بستگی دارد که کدام یک برای اولین بار آماده است.

حدس ما؟ آکولیتبر اساس این واقعیت که ما بیشتر در مورد آن می دانیم، احتمالاً اولین سری از این سه سری است که عرضه می شود، به این معنی که می توانیم آن را در اوایل سال ۲۰۲۴ ببینیم.

بازیگران Acolyte: تایید شده و شایعه شده است

بازیگران The Acolyte در جشن جنگ ستارگان 2023

آکولیت بازیگران پر از ستاره‌های نام‌آلود و برخی افراد با استعداد است. (اعتبار تصویر: جف اسپایسر/گتی ایماژ برای دیزنی)

بسیاری از آکولیتبازیگران قبلا تایید شده اند، اگرچه اکثر شخصیت های آنها در پشت یک میدان محرمانه محافظت می شوند:

  • آماندلا استنبرگ در نقش TBC
  • لی جونگ جائه در نقش TBC
  • مانی جاسینتو در نقش TBC
  • دفنه کین در نقش TBC
  • جودی ترنر اسمیت در نقش TBC
  • کری آن ماس در نقش TBC
  • ربکا هندرسون در نقش ورنسترا روه
  • چارلی بارنت در نقش TBC
  • دین چارلز چپمن در نقش TBC
  • مارگاریتا لویوا در نقش TBC
  • جوناس سوتامو در نقش کلناکا

از گروه فوق، استنبرگ (بدن ها بدن ها بدن ها) یکی از اولین مواردی بود که اعلام شد. در واقع، جنگ ستارگان: آکولایت یکی از ستاره های برجسته خود را پیدا کرد در دسامبر ۲۰۲۱، قبل از نمایش دیزنی پلاس به‌روزرسانی بزرگی برای بازیگران دریافت کرد در نوامبر ۲۰۲۲، با افرادی مانند ماس، جونگ جائه، کین و ترنر اسمیت به صفوف خود اضافه شد.

دو شخصیتی که “TBC” در کنار نام خود ندارند، هر دو جدی هستند. مطابق هفته نامه سرگرمی (EW)، Kelnacca یک نیروی Wookiee است، و توسط Joonas Suotamo، که بیشتر برای بازی Chewbacca در سریال شناخته شده است، به تصویر کشیده خواهد شد. جنگ ستارگان دنباله سه گانه و Solo: A Star Wars Story. در همین حال، Vernestra Rwoh یک Mirialan Jedi با پوست سبز است که در داستان های موجود High Republic به یکی از محبوب ترین طرفداران تبدیل شده است. این نسخه قدیمی‌تر از شخصیت توسط عروسک روسیربکا هندرسون، همانطور که توسط برخورد دهنده.

شخصیت های دیگر بازیگران بی نام باقی می مانند، اما ما جزئیاتی در مورد آنها می دانیم. استنبرگ نقش یک شاگرد سابق پاداوان را بازی می کند، در حالی که یونگ جائه (بازی ماهی مرکب) استاد جدی سابق او است. Star Wars Stuff یک عکس لو رفته از شخصیت لی در X (که قبلاً توییتر نامیده می شد) منتشر کرد که در زیر می توانید آن را مشاهده کنید:

بیشتر ببین

در جای دیگر، مجله امپایر (با تشکر از جنگ ستارگان درز کرد برای کمک) چارلی بارنت را تایید کرد (آتش سوزی شیکاگودفنه کین (مواد تاریک اوو دین چارلز چپمن (بازی تاج و تخت) همچنین جدی بازی خواهد کرد. در اینجا چپمن در صحنه فیلمبرداری (دوباره، برای Star Wars Stuff):

بیشتر ببین

با توجه به همان مقاله Empire که در بالا پیوند داده شده است، شخصیت حساس Keen’s Force ترکیبی از انسان و Theelin است، بسیار شبیه به Rystáll Sant، یک خواننده با موهای قرمز پشتیبان گروه Jabba’s House در بازگشت جدی. کین به Empire گفت شخصیت او این است: «دیوید بووی ملاقات می کند جنگ ستارگان: من یک کفال کوچولو دارم، شاخ دارم، ناز است.

ترنر اسمیت (ملکه و لاغر) شخصیت «از نیرو استفاده می کند، اما من جدی یا سیث نیستم». خزه (ماتریکس) همچنین در نقش یک نیروی افسرده با برخی توضیحات بازی خواهد کرد، اگرچه وفاداری او هنوز مشخص نیست.

در بهترین سنت هان سولو، نه همه اعضای آن آکولیت بازیگران مهارت های خود را با نیرو یا شمشیر نوری نشان خواهند داد. مانی جاسینتونه غریبه کامل) گفت مجله امپراتوری شخصیت او “فقط یک مرد معمولی است که سعی می کند اوقات خوبی را سپری کند، که چه بخواهد چه نخواهد به دنیای High Republic و جدی می رود.”

فراتر از بازیگران اصلی، روزنامه بریتانیا قطار زیر زمینی ماس مدعی شد ماتریس همبازی کیانو ریوز ممکن است نقش آفرینی کند. و تعجب نکنید اگر یودا – که تا زمان مرگش ۹۰۰ سال سن دارد بازگشت جدی، و بنابراین زنده و لگدمال در دوران جمهوری عالی – ظاهر می شود. استاد Muun Sith Palpatine، Darth Plagueis، نیز ممکن است آزاد باشد.

چیزهای زیادی وجود دارد که نشان می دهد نمایش در پشت دوربین نیز در دستان عالی قرار دارد. و همچنین ایجاد مشترک یکی از بهترین نمایش های نتفلیکس همیشه در عروسک روسیهدلند مادام العمر است جنگ ستارگان علاقه مند

“او یک غول است جنگ ستارگان کاتلین کندی، رئیس لوکاس‌فیلم، به طرفدارانش گفت نمایشگاه Vanity Fair. “چیزی که در مورد لسلی شگفت انگیز است این است که او همه چیز را می داند. منظورم این است که او هزاران کتاب در اتحادیه اروپا خوانده است. [Expanded Universe]. تکه‌ها و تکه‌های کوچکی وجود دارد که او از آن‌ها استخراج می‌کند که هنوز کسی در داستان سرایی روی صفحه کاوش نکرده است.”

پیوستن به Headland در اتاق نویسندگان انباشته و با استعداد عبارتند از رسانه نایت اج) Jason Micallef هستند (هدرزچارمین دگریت و آیلین شیم (خانه اژدها) جاسمین فلورنوی (شاهین و سرباز زمستانیکلر کیشل (نگهبانان)، کور آدانا (آقای رباتکامرون اسکوایرز (WandaVision)، جوسلین بیو (چیزهای کوچک زیباو جن ریچاردز (داستان او).

حدس و گمان طرح Acolyte

آماندلا استنبرگ و لی جونگ جائه روی صحنه در جشن جنگ ستارگان 2023

Acolyte قول می دهد که در آن کاوش کند جنگ ستارگانتاریخچه ای که قبلاً دیده نشده بود (به هر حال در قالب اکشن زنده). (اعتبار تصویر: کیت گرین/گتی ایماژ برای دیزنی)

از نفوذ نامتناسب خانواده اسکای واکر بر آن کهکشان بسیار دور خسته شده اید؟ آکولیت می تواند نمایشی برای شما باشد نمایش جدید که تقریباً ۱۰۰ سال قبل از تولد آناکین شروع می‌شود، در دوره High Republic اتفاق می‌افتد، دوره‌ای که فرنچایز کهنه کار دارد – مگر اینکه برنامه‌های غیرکانون بچه‌ها را حساب کنید. ماجراهای جدی جدی – هرگز قبلاً روی صفحه کاوش نشده است.

مطابق StarWars.com، آکولیت یک “رازآلود-هیجانی” است که در “کهکشانی از اسرار پنهان و قدرت های تاریک در حال ظهور در روزهای پایانی دوره جمهوری عالی. یک پاداوان سابق با استاد جدی خود برای بررسی یک سری جنایات متحد می شود، اما نیروهایی که با آنها مقابله می کنند. بدتر از آن چیزی هستند که تا به حال پیش بینی می کردند.”

کین به طور انحصاری گفت: “این ۱۰۰ سال قبل از فیلم‌های پیش درآمد اتفاق می‌افتد و به نوعی توضیحی درباره نحوه نفوذ سیث به جدای است.” TechRadar، هم. “این یک داستان به رهبری Sith است، که قبلا هرگز انجام نشده است.”

در حالی که آکولیت High Republic که اولین بازی لایو اکشن خود را نشان می دهد، در حال حاضر یک معامله بزرگ در ابعاد گسترده تر است جنگ ستارگان کانون. از رمان چارلز سول نور جدی این ابتکار چندرسانه‌ای لوکاس‌فیلم که در ژانویه ۲۰۲۱ منتشر شد، داستان‌های متعددی را در کتاب‌ها، کمیک‌ها، داستان‌های کوتاه و یک درام صوتی روایت کرده است که در دوره‌ای از ۵۰۰ سال تا ۱۰۰ سال قبل از رویدادهای نسخه اصلی اتفاق می‌افتد. جنگ ستارگان سه گانه

آکولیت متمایز می شود زیرا قدیمی ترین است جنگ ستارگان لزلی هدلند، مجری برنامه گفت: تایم لاینی که تا به حال در لایو اکشن بوده ایم پادکست Dagobah Dispatch از EW. “ما به پایان جمهوری عالی، منتهی به جورج هستیم [Lucas]پیش درآمدها، بنابراین ما به دنبال دوره زمانی هستیم که جدی ها در اوج قدرت خود هستند.

“ما در حال بررسی دوره ای هستیم که در آن صلح در سراسر کهکشان وجود دارد. ساختن یک بازی بسیار چالش برانگیز و جالب بود. جنگ ستارگان بدون جنگ در آن بنابراین این سوال تبدیل به “خوب، اگر قرار نیست درگیری کهکشانی داشته باشد، نمایش باید درباره چه چیزی باشد؟”

بیشتر ببین

Padawan و Jedi Master سابق که در خلاصه StarWars.com ذکر شده است تقریباً قطعاً شخصیت‌هایی هستند که هنوز نامشان مشخص نشده است که توسط Stenberg و Jung-jae بازی می‌شوند. اما این ارجاعات به “رازهای سایه”، “قدرت های تاریک در حال ظهور” و نیروهای شوم هستند که احتمالاً برای جدول زمانی کلی جنگ ستارگان اهمیت بیشتری دارند. (اگر می خواهید ببینید که چگونه همه چیز با هم جور در می آید، دستی ما را بررسی کنید نحوه تماشای جنگ ستارگان به ترتیب راهنما).

به نظر می رسد که در دوران شکوه جمهوری عالی، رقبای ابدی جدی – سیث ها – عملاً به اسطوره تبدیل شده اند، دقیقاً مانند جدی در سه گانه اصلی فیلم. با این حال، اگر جنگ ستارگان چیزی به ما یاد داده باشد، این است که سمت تاریک هرگز واقعاً از بین نمی رود. آکولیتسپس، به طور مؤثری بذر سقوط جمهوری را در فیلم‌های پیش درآمد می‌کارد، زمانی که رضایت جدی به دارث سیدیوس/امپراتور پالپاتین اجازه می‌دهد تا درست زیر بینی یودا و میس ویندو به قدرت برسند.

هدلند خاطرنشان کرد: جمهوری عالی از بسیاری جهات بسیار طلایی است نمایشگاه Vanity Fair. لباس‌های جدی طلایی و سفید هستند و تقریباً مثل این است که هرگز کثیف نمی‌شوند. ایده این است که آنها می‌توانند این نوع لباس‌ها را داشته باشند، زیرا به همین میزان کم وارد درگیری می‌شوند. بنابراین، البته، سؤال من این است: “خب، چه چیز دیگری در حال وقوع است؟” شما نمی توانید فقط با جورج پایان دهید [Lucas]’ تهدید فانتوم وضعیت اگر همه چیز خوب پیش برود

“باید به بهای چه چیزی خوب پیش برود؟ چه چیزی به آن توجه نمی شود؟ ما روی چه چیزی چشم پوشی می کنیم که می تواند حدود یک قرن بعد منجر به ظهور شخصی مانند پالپاتین شود؟ بله، این یک آدم بد است، اما این یک آدم بد است که کل سیستم حکومتی را کاملاً تضعیف می کند.

آماندلا استنبرگ و لزلی هدلند

هیچ کس نمی تواند بگوید که استنبرگ (سمت چپ) وارد آن نشده است جنگ ستارگان روح در لندن (اعتبار تصویر: جف اسپایسر/گتی ایماژ برای دیزنی)

مسلماً رادیکال ترین انحراف نمایش از سنت جنگ ستارگانبه اصطلاح بچه های خوب لزوماً قهرمان داستان نخواهند بود آکولیت طرح – در واقع، در افسانه های فرانچایز، اصطلاح “معاون” به طور سنتی به پیروان مذهب سیت اطلاق می شود.

«فکر می‌کنم چیزی که این نمایش را متفاوت و جالب می‌کند این است که از دیدگاه شخصیت‌های شرور است جنگ ستارگانهدلند به پادکست Dagobah Dispatch گفت: “اینها افرادی هستند که از نیرو به روش خود استفاده می کنند، در قسمت های تاریک نیرو فرو می روند و این کار را انجام می دهند بدون اینکه توسط موسسه بزرگتر تحریم شوند، که در این مورد، جدی.”

تشابهاتی نیز با ماندالوریان فصل ۴جایی که افراد بد سنتی امپراتوری هستند – مانند Dark Siders در آن آکولیت – بیگانگان حیله گر که علیه تشکیلات می جنگند.

جنگ ستارگان هدلند می‌گوید: «و من فکر می‌کردم که اجرای نمایشی درباره آدم‌های بد بسیار جالب بود و تنظیم کردن آن در آن بازه زمانی بیشترین معنا را داشت. بنابراین به نوعی تقریباً برگردانده شده است. ما بیشتر از چیزی که در هر یک از آنها دیده اید جدی داریم جنگ ستارگان محتوا، اما در عین حال، شخصیت‌های اخلاقی مبهم‌تر از آنچه در دیگران دیده‌اید، می‌بینید جنگ ستارگان محتوا.”

با وجود آن همه تاریکی، دنیای آکولیت – به نظر می رسد که بسیاری از آنها در سیاره شهر Coruscant اتفاق می افتد – زیباتر و براق تر از جنگ ستارگان قبلا داشته است

“من عاشق این واقعیت هستم که جورج لوکاس، زمانی که او در ابتدا ساخت قسمت چهارم از طریق VI [A New Hope to Return of the Jedi]هدلند به Vanity Fair گفت: «می‌توانید ببینید که او می‌خواهد همه چیز احساس کند که این نوع پوسیدگی خاص دارد.

“[But] زمانی که او وظیفه ساخت پیش درآمدها را بر عهده گرفت، روشی که او تصمیم گرفت به فناوری و همه این موارد بپردازد این بود که آن را به زمان بسیار شیک، زیباتر و تقریباً پیشرفته‌تر تبدیل کند. این چیزی است که به نوعی عجیب است جنگ ستارگان. هر چه بیشتر به عقب برگردید، اوضاع بهتر می شود. “خیلی وقت پیش” در واقع آینده نگرتر می شود. بنابراین در حالی که ما در حال ایجاد این نوع از جهان هستیم، سعی می کنیم مفهوم جورج را حمل کنیم که هر چه بیشتر به عقب برگردید، چیزهای هیجان انگیز، جدید، شیک و جالب تر به نظر می رسند.”

اما یک سوال بزرگ باقی می ماند: این جدی تاریک و سقوط آتی جمهوری چگونه با اصل بعید – اگر تیتر دوستانه – اصلی Headland مطابقت دارد.منجمد ملاقات می کند بیل را بکش“زمین آسانسور برای آکولیت داستان؟ اشاره تارانتینو به تأثیر هنرهای رزمی بر فیلم اشاره دارد، همه چیز از فیلم های سامورایی آکیرا کوروساوا گرفته تا اکشن های هنگ کنگی برادران شاو و ببر خیزان، اژدهای پنهان.

در مورد کارتون موزیکال محبوب منجمدمعروف به یکی از ما بهترین فیلم های دیزنی پلاساین یک اشاره به داستانی است که – مانند جنگ ستارگان: آهسوکا اوایل امسال – تحت سلطه شخصیت های زن آن است.

“خیلی از منجمد هدلند گفت: در مورد رابطه خواهر بود IGN. “بسیاری از آن مربوط به این بود که شخصیت شرور در واقع یک زن قدرتمند و سوء تفاهم شده بود. نمی‌توانستم باور کنم که این یک کارتون با موسیقی است. در سطح عمیقی به من ضربه می‌زد و در عین حال به خوبی به این ژانر خدمات می‌داد.”

از بسیاری جهات آکولیت قول می دهد که باشد جنگ ستارگان همانطور که قبلا آن را ندیده بودیم

تریلر Acolyte: وجود دارد؟

بازیگران The Acolyte روی صحنه در جشن جنگ ستارگان 2023

ببینید آیا می‌توانید بازیگر نقش یک ووکی را ببینید. (اعتبار تصویر: کیت گرین/گتی ایماژ برای دیزنی)

نه، یک تریلر برای آکولیت هنوز منتشر نشده است فقط تعداد کمی خوش شانسی که شرکت کردند جنگ ستارگان جشن ۲۰۲۳ چند فیلم دیده شده است، اما – با فرض اینکه لوکاس فیلم از پروتکل های معمول پیروی می کند – انتظار داریم که اولین تیزر چند ماه قبل از اولین نمایش دیزنی پلاس منتشر شود.

مطابق تنوعفیلم جشن یک شمشیر نوری طلایی را نشان می‌داد، بسیاری از جدی‌ها تیغه‌های مبتنی بر کریستال کیبر خود را به‌طور هماهنگ مشتعل می‌کردند، و دعوای ماس و شخصیت نقاب‌دار استنبرگ که شخصیت اول را به یاد می‌آورد. ماتریکس کارایی.

رادار گیمز تیزر با شخصیت یونگ جائه که به زبان آموزان پاداوان می گوید: “نیرو قدرتمند است، قدرت است، ما باید به آنها احترام بگذاریم” اضافه کرد. [it]آنها همچنین یک خط به ظاهر محوری را گزارش کردند که توسط شخصیت ترنر اسمیت بیان شده بود که می گفت: «این در مورد خوب یا بد نیست. این در مورد قدرت است و اینکه چه کسی مجاز به استفاده از آن است.

زمانی که یک تیزر رسمی به YouTube راه پیدا کرد و جنگ ستارگان‘ کانال های اجتماعی، ما این بخش را به روز می کنیم.

The Acolyte: آنچه را که باید قبل از ورود آن تماشا کنید

گروگو در فصل دوم The Mandalorian به دین جارین نگاه می کند

ماندالوریان یکی از چندین نمایش عالی برای پخش در دیزنی پلاس است. (اعتبار تصویر: دیزنی)

با توجه به اینکه در دوران جمهوری عالی تنظیم شده است، هیچ وجود ندارد جنگ ستارگان فیلم‌ها یا برنامه‌های تلویزیونی که باید قبلاً تماشا کنید آکولیت راه اندازی، که برای بینندگانی که نمی خواهند تکالیف زیادی را انجام دهند، آرامش بخش خواهد بود.

با این حال، اگر می‌خواهید برخی از سریال‌های تلویزیونی توسعه‌یافته توسط Lucasfilm پخش شوند، برخی از آن‌ها جزو بهترین نمایش های دیزنی پلاس – در این مدت، یک یا چند گزینه زیر را بررسی کنید:

  • ماندالوریان – تنظیم بین جنگ ستارگان قسمت ششم و قسمت هفتمدر این وسترن فضایی، تفنگچی تنها پدرو پاسکال، تبدیل شدن به پدری جایگزین برای «کودک یودا»، فرزندی از نژاد افسانه‌ای بیگانه جدی، که ظاهراً برای یک طرح ماکیاولیایی که توسط بقایای امپراتوری کهکشانی ساخته شده است، بسیار مهم است. هر سه فصل اکنون در استریمر اصلی دیزنی در دسترس هستند.
  • جنگ ستارگان: آهسوکا – دویدن در کنار ماندالوریاناین لایو اکشن دنباله جنگ ستارگان: شورشیان می بیند که صاحب محبوب توگروتا فورس با او متحد می شود شورشیان متحدین برای جلوگیری از بازگشت یک ژنرال تهدید آمیز امپراتوری. فصل ۱ را پخش کنید و سپس ما را بخوانید جنگ ستارگان: آهسوکا توضیح دهنده پایانی تا ببینیم چه تاثیری بر آینده دارد جنگ ستارگان.
  • کتاب بابا فت – ضعیف‌ترین نمایش‌های لایو اکشن لوکاس‌فیلمز، نمایش مستقل بوبا فت، شکارچی جایزه نمادین را می‌بیند که در دنیای زیرین کهکشان حرکت می‌کند و تلاش می‌کند جابای هات را به عنوان ارباب جنایت شماره یک Tattooine جایگزین کند. هر هفت قسمت در دیزنی پلاس در دسترس است.


منبع: https://www.techradar.com/streaming/disney-plus/star-wars-the-acolyte-everything-we-know-about-the-disney-plus-show

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *