Stardew Valley 1.6 بازیکنان را به دلیل تقلب مجازات می کند

یک تخم مرغ عید پاک جدید در به روز رسانی ۱٫۶ Stardew Valley بازیکنانی را که زودتر از آنچه که قرار است به یک منطقه خاص راه می یابند مجازات می کند.

امکان رسیدن به Summit وجود دارد که تا زمانی که مدیران بازیکنان امتیاز کمال ۱۰۰ درصد را دریافت کنند، بدون رسیدن به شرایط ذکر شده با یک نقص خارج از محدوده، تعطیل است.

قبل از ۱٫۶، اگر بازیکنان زودتر به Summit می رفتند، هیچ اتفاقی نمی افتاد، اما اکنون یک سورپرایز کوچک در انتظار کشاورزانی است که تصمیم می گیرند به اشتباه وارد شوند. اگر می خواهید این شگفتی را برای خودتان کشف کنید، لطفاً همین الان نگاه کنید!

پخش خبری: نینتندو برای فیلم Super Mario Bros. 2 به کجا می رود؟در یوتیوب تماشا کنید

در نسخه ۱٫۶، یک کات سین با آقای چی مرموز اولین باری که یک بازیکن وارد Summit می شود، بازی می کند. پس‌زمینه با مشکل مواجه می‌شود، زیرا آقای چی شما را به خاطر فریب دادن شما به اجلاس سران با یک مونولوگ می‌جوید.

“خب، خوب، خوب… ببین چه کسی به قله رسید. فکر می کرد واقعا باهوشی، نه؟” فکر کردی “چگونه می توانم به نفع خودم سیستم را فریب دهم.” یا در اصطلاحات عامیانه: “من من من من من من من من من من من من من من من من من من”.

من ۱۶ هستم. من شمردم. وحشی، آقای کی. سپس به بازیکن نزدیک می شود و صفحه سیاه می شود. کشاورز شما در کلینیک هاروی از خواب بیدار می شود، پس از اینکه با هزینه اندک ۵۰۰ گرمی روی آنها جراحی اورژانسی انجام داد – به این معنی که آقای چی سعی کرد شما را به دلیل حیله گری (و همچنین مغرور و خود محوری) به قتل برساند. دریافت کنید…).


Stardew Valley 1.6 بازیکنان را به دلیل تقلب مجازات می کندآقای چی تو قله میکشه؟؟؟ – Stardew Valley 1.6


صحنه جدید کشف شده توسط بازیکنان.

هیچ اشاره ای به این افزوده جدید در یادداشت های پچ بلند برای ۱٫۶، که به معنای وجود آن فقط بود توسط بازیکنان کشف شد که پس از انتشار آپدیت، در Summit دچار مشکل شد. خالق Eric “ConcernedApe” Barone در یادداشت های پچ نوشت این به روز رسانی حاوی اسرار و تخم مرغ های عید پاک بیشتری است که ما را در مورد شگفتی های دیگری که در آنجا منتظر کشف هستند کنجکاو کرده است.

پس از دو سال توسعه، Stardew Valley 1.6 سرانجام در اوایل این هفته منتشر شد و رفع اشکال را به همراه داشت جشنواره بزرگ جدیدو کلاه برای حیوانات خانگی مزرعه شما. به روز رسانی بزرگ باعث شده تا بازیکنان به بازی بازگردند. رکورد Steam خود را شکست در این فرآیند


منبع: https://www.eurogamer.net/stardew-valley-16-punishes-players-for-cheating?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *