State of Unreal: همه چیز برای Unreal Engine، Fortnite اعلام شده است

Epic Games آینده موتور قدرتمند Unreal خود را نشان داده است، از جمله اولین نگاهی به کاپیتان آمریکا و بازی Black Panther اثر امی هنیگ، و ادغام نزدیکتر فناوری چشم نواز MetaHumans در UEN، در طول پخش سالانه State of Unreal توسط این شرکت. شرکت.

نکته برجسته نمایش بود نگاهی به Marvel 1943: Rise of Hydra، بازی ابرقهرمانی موردانتظار هنیگ در جنگ جهانی دومکه در Unreal Engine ساخته شده است و جدیدترین ویژگی‌های خود را به نمایش می‌گذارد – از جمله بهبود یافته Nanite Tessellation برای کارآمدتر کردن حافظه هندسه سه بعدی با کیفیت بالا و انیمیشن شخصیت‌های واقعی با استفاده از MetaHumans.

بیلد پیش نمایش Unreal Engine 5.4 امروز و پیش از انتشار کامل آن در اواخر آوریل عرضه می شود. این قابلیت Motion Matching را اضافه می کند که امکان انیمیشن ساده کاراکتر با کیفیت AAA را فراهم می کند. Epic همچنین نشان داد که سازندگان Fortnite چگونه می‌توانند بازی‌های Lego و Rocket Racing سفارشی بسازند.


State of Unreal: همه چیز برای Unreal Engine، Fortnite اعلام شده استMarvel 1943: Rise of Hydra | تریلر داستان


اولین تریلر Marvel 1943: Rise of Hydra قابلیت های قدرتمند Unreal Engine خود را نشان می دهد.

UEFN – ویرایشگر Unreal Engine برای ایجاد تجربیات و راه‌اندازی آنها در Fortnite – اکنون با MetaHuman سازگار است. دمویی با ظاهر جالب به نام Talisman نشان داد که چگونه همه چیز به نظر می رسد – و چگونه UEFN می تواند محیط ها و افراد واقع گرایانه ایجاد کند، بسیار متفاوت با حالت های سبک نبرد رویال Fortnite. یک پیشرفت کلیدی در اینجا این است که بهینه سازی داده های MetaHuman می تواند مدل های شخصیت واقعی آن را از اندازه تقریباً ۱ گیگابایت به حدود ۶۰ مگابایت کاهش دهد.

اکنون بیش از ۸۰۰۰۰ تجربه UEFN در Fortnite منتشر شده است که توسط ۱۳۰ میلیون بازیکن بازی شده است. در سال گذشته، Epic شاهد رشد انتشارات UEFN بوده است که از کمتر از ۵۰ تجربه منتشر شده در روز به بیش از ۵۰۰ تجربه در روز رسیده است. این منجر به پرداختی بالغ بر ۳۲۰ میلیون دلار برای سازندگان در ۱۲ ماه گذشته شده است.


اسکرین شات از دموی تلیسمان اپیک گیمز که محل زندگی سفینه فضایی شامل میز و صندلی را نشان می دهد.


اسکرین شات از دموی تلیسمان اپیک گیمز که راهروی سفینه فضایی با درهای دایره ای مختلف را نشان می دهد.


اسکرین شات دموی Talisman اپیک گیمز که یک شخصیت واقعی انسانی را نشان می دهد که با استفاده از فناوری MetaHuman ساخته شده است.


اسکرین شات از دموی تلیسمان اپیک گیمز که کابین خلبان سفینه فضایی و سیاره ای فراتر از آن را نشان می دهد.

نسخه ی نمایشی UEFN Talisman اپیک گیمز که پتانسیل شخصیت ها و محیط های انسانی با ظاهر واقعی را به نمایش می گذارد. | اعتبار تصویر: بازی های حماسی

عناصر Lego، Rocket Racing و (در اواخر ماه می) Fall Guys نیز به UEFN اضافه می‌شوند و به سازندگان اجازه می‌دهند بازی‌های کوچک لگو، مسیرهای مسابقه و سطوح Fall Guys خود را بسازند و آنها را در Fortnite راه‌اندازی کنند.

سه جزیره لگو جدید ساخته شده توسط خود لگو نیز امروز در فورتنایت راه اندازی می شوند، از جمله Prop Hunt خود توضیحی، یک نبرد سامورایی نینجاگو و یک بازی ماجراجویی کوچک، Cat Island Adventure. با این حال، جزایر لگو بیشتری نیز در آینده در راه هستند.


اثر هنری که شخصیت و گربه لگو را نشان می‌دهد، از مینی‌بازی Lego Fortnite Cat Island Adventure.
اعتبار تصویر: بازی های حماسی

دیگر افزوده‌های آینده UEFN شامل حالت دوربین اول شخص، و گزینه جعبه شنی فیزیکی با ظاهر قدرتمند – الهام گرفته از سطوح تخریب‌پذیر لگو است. به طور قابل توجهی، Epic فصل‌های آتی بتل رویال را با استفاده از خود UEFN، از سال ۲۰۲۵ توسعه خواهد داد.

Epic می گوید که در حال حاضر ۸۰۰ پروژه سینمایی و تلویزیونی از Unreal Engine استفاده کرده اند که نسبت به سال گذشته ۴۵ درصد افزایش داشته است.

از طریق ویدیوی زیر می توانید State of Unreal 2024 را به طور کامل تماشا کنید:


تصویر جلد برای ویدیوی یوتیوبState of Unreal Livestream | GDC 2024


Epic Games – State of Unreal 2024 ارائه شد.


منبع: https://www.eurogamer.net/state-of-unreal-everything-announced-for-unreal-engine-fortnite?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *