Steam یک رکورد همزمان دیگر را با ۳۶٫۴ میلیون بازیکن همزمان شکست که اوایل امروز ثبت شد.

Steam دوباره این کار را انجام داد: یک آخر هفته دیگر، یک رکورد کاربر همزمان دیگر شکسته شد و یک رکورد جدید تنظیم شد.

مطابق با SteamDBبیش از ۳۴٫۵ میلیون نفر از ما اوایل امروز به طور همزمان آنلاین بودیم و رکورد جدید کاربر همزمان با ۳۴۶۴۹۵۸۳ بازیکن را به ثبت رساندیم.

و از این بازیکنان، ۱۱،۱۴۶،۵۶۴ کاربر نه تنها بیکار نبودند، بلکه به طور فعال یک بازی را در زمان ثبت رکورد انجام می دادند.

پخش خبر: آیا پوکمون Palworld را از بین خواهد برد؟در یوتیوب تماشا کنید

پیش از امروز، پلتفرم دیجیتال رکورد ۳۴٫۲ میلیون کاربر داشت، اگرچه دیروز زمانی که Steam 34.2 میلیون بازیکن آنلاین را تضمین کرد، این رکورد شکسته شد.

شمارش همزمان Steam در ابتدا شروع به افزایش در حول و حوش زمانی که جهان شروع به قرنطینه شدن در آغاز همه‌گیری COVID-19 در سال ۲۰۲۰ کرد، افزایش یافت. به اعتبار Valve، همانطور که رکورد جدید امروز نشان می دهد، این اعداد واقعاً از افزایش خود متوقف نشده اند.


Steam یک رکورد همزمان دیگر را با ۳۶٫۴ میلیون بازیکن همزمان شکست که اوایل امروز ثبت شد.
اعتبار تصویر: Valve / SteamDB

در مورد اینکه ما چه بازی هایی انجام می دهیم؟ خب، طبق نمودار بی‌درنگ SteamDB، Counter-Strike 2 مانند همیشه محبوب است و ۱٫۴ میلیون بازیکن همزمان را در ۲۴ ساعت گذشته تضمین کرده است. Dota 2، PUBG، Apex Legends و Helldivers 2 همگی محبوبیت خود را ثابت کرده‌اند و به ترتیب ۷۲۷۰۰۰، ۶۳۸۰۰۰، ۴۵۵۰۰۰ و ۴۲۹۰۰۰ بازیکن به طور همزمان افزایش داده‌اند.

ناراکا: Bladepoint، Palworld، و Last Epoch نیز مشغول بوده اند، زیرا همه آنها بیش از ۲۰۰۰۰۰ کاربر همزمان را در ۲۴ ساعت گذشته ثبت کرده اند.


منبع: https://www.eurogamer.net/steam-smashes-yet-another-concurrent-record-with-364m-simultaneous-players-recorded-earlier-today?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *