Steam Deck یا Nintendo Switch دارید؟ به این معامله پاوربانک Anker Prime در جمعه سیاه بپردازید

من عاشق انرژی هستم و داشتن یک باتری بزرگ به این معنی است که تمام انرژی لازم برای بازی در تمام روز را دارم. به عنوان یک بازبینی کننده تلفن با انبوهی از سرگرمی های تلفن همراه، این به معنای قدرت زیاد است و پاوربانک Anker Prime برای روزها انرژی را ارائه می دهد. امروز معاملات جمعه سیاه شامل اولین کاهش قیمتی است که در پاور بانک Anker Prime 20K از زمان عرضه آن در چند ماه پیش دیده ایم، کاهش قیمت با ۴۰ دلار به تنها ۸۹٫۹۹ دلار. این یک پیشنهاد فوق‌العاده برای باتری است که می‌تواند همه چیز را از وسایل بازی گرفته تا تلفن هوشمندتان را با حداکثر سرعت شارژ کند.

فروش کامل جمعه سیاه آمازون را خریداری کنید

صادقانه بگویم، پاور بانک Anker Prime یک قدرت بیش از حد جدی است، و به همین دلیل است که گفتم این چنین بود بهترین پاور بانک برای کاربران برق در جمع بندی بهترین پاوربانک های ما. من پاوربانک بزرگتر Anker Prime 25K را تست کردم که متأسفانه در حال حاضر تخفیفی برای آن تعبیه نشده است، اما باتری کوچکتر ۲۰K به همان اندازه توانا و حتی قابل حمل تر است. اگر دوست دارید دستگاه‌هایتان چقدر انرژی مصرف می‌کنند، استفاده از آن لذت‌بخش است.

یک باتری بزرگ Anker Prime 20K می تواند a عرشه بخار به ۱۰۰% و سپس دوباره به نصف قدرت. این می تواند سه ساعت بازی اضافی باشد تا اینکه نیاز به پیدا کردن پریز برق داشته باشید. آ نینتندو سوییچ می توانید از این باتری به سه بار شارژ کامل نزدیکتر شوید، بنابراین می توانید تقریباً ۱٪ از آن را بازی کنید اشک پادشاهی قبل از اینکه نیاز به روشن شدن داشته باشید

اگر در حال خواندن این مطلب هستید، دستگاه‌هایی دارید که باید آن‌ها را شارژ کنید، پس بروید این باتری را تهیه کنید. این فوق العاده است و شما باور نمی کنید که یک باتری می تواند اینقدر قدرتمند و جالب باشد. یا نه و از نشستن کنار دیوار لذت ببرید.

معاملات جمعه سیاه در پاور بانک های Anker Prime:

Steam Deck یا Nintendo Switch دارید؟  به این معامله پاوربانک Anker Prime در جمعه سیاه بپردازید

پاور بانک Anker Prime 20K: 129.99 دلار بود اکنون ۸۹٫۹۹ دلار در آمازون

۴۰ دلار صرفه جویی کنید: پاور بانک Anker Prime قبلاً در آمازون به فروش نرسیده است، بنابراین اگر می خواهید برق قابل حمل کافی برای شارژ تلفن هوشمند یا Steam Deck خود را چندین بار شارژ کنید، این بهترین پاور بانکی است که می توانید بخرید. چندین ویژگی دارد، بیش از نیاز باتری، اما می تواند به سرعت، حتی چندین دستگاه، شارژ شود. اگر می خواهید یک داک شارژ مناسب برای شارژ مجدد پاوربانک داشته باشید، یک بسته پیشنهادی نیز وجود دارد.

پاور بانک Anker Prime 12K: 89.99 دلار بود اکنون ۶۲٫۹۹ دلار در آمازون

۲۷ دلار صرفه جویی کنید: این نسخه کوچکتر از پاور بانک Anker Prime هنوز هم قدرت زیادی دارد که حداقل برای یک بار شارژ کردن یک Steam Deck کافی است. این یک قیمت پایین جدید برای این پاوربانک قابل حمل تر است، تنها پاور بانک Anker Prime که کمتر از یک پوند وزن دارد. هنوز آنقدر سریع شارژ می شود که می تواند یک مک بوک پرو با اندازه کامل و چندین گوشی هوشمند را به طور همزمان مدیریت کند.

TechRadar را در TikTok دنبال کنید برای اخبار، بررسی ها، جعبه گشایی ها، و معاملات داغ جمعه سیاه!

معاملات بیشتر جمعه سیاه ایالات متحده

معاملات بیشتر جمعه سیاه بریتانیا


منبع: https://www.techradar.com/gaming/gaming-accessories/got-a-steam-deck-or-nintendo-switch-jump-on-this-black-friday-anker-prime-power-bank-deal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *