Steam Next Fest بازگشته است و اکنون با “صدها” دمو رایانه شخصی قابل بازی در حال اجرا است

اگر دمویی است که می خواهید، امروز روز شانس شماست. رویداد سه سالانه Steam Next Fest Valve برای یک سفر دیگر بازگشته است، این بار با «صدها» دمو در طول مدت هفت روزه‌اش.

جدیدترین Steam Next Fest Valve در حال حاضر در حال انجام است و تا دوشنبه، ۱۲ فوریه ادامه دارد. این به این معنی است که شما تقریباً ۱۶۰ ساعت فرصت دارید تا از طریق هر چیزی که پیشنهاد می‌شود، انباشته کنید – که با توجه به بزرگی کار، احتمالاً در این مرحله به معنای واقعی کلمه غیرممکن است. اما پس از آن ما در جهانی زندگی می کنیم که در آن کسی Dark Souls 3 را با یک موز به پایان رساندپس من چه می دانم

طبق معمول، Valve سعی کرده است با دسته‌بندی راحت همه آن نسخه‌های نمایشی قابل پخش در دسته‌هایی که به راحتی قابل مطالعه هستند در رسمی خود، کل کار Sisyphean را کمی سخت‌تر کند. صفحه فرود استیم نکست فست. و در حالی که آنجا هستید، می‌توانید برخی از «ساعت‌ها» پخش زنده برنامه‌نویس را که در طول هفته اجرا می‌شود، بگذرانید، گویی از قبل به اندازه کافی برای ادامه کار ندارید.


Steam Next Fest بازگشته است و اکنون با “صدها” دمو رایانه شخصی قابل بازی در حال اجرا استهارولد هالیبوت – تیزر نمایشی Steam Next Fest


هارولد هالیبوت نسخه ی نمایشی Next Fest دارد و خوب، فقط به آن نگاه کنید!

افزوده‌های جذاب این بار شامل نمایشی برای ماجراجویی استاپ موشن فوق‌العاده شگفت‌انگیز و مورد انتظار است. هارولد هالیبوتو همچنین برای قلع و قمع ساخت و ساز خانه تابستانی – که از طرف یکی از توسعه دهندگان جزیره ای محبوب Eurogamer آمده است – به علاوه هم افزایییک شهرساز علمی-تخیلی با هنرهای خیره کننده الهام گرفته از موبیوس.

من هم چشمانم را دوخته ام راننده کامیون ستاره – که اساساً شبیه شبیه‌ساز کامیون آمریکایی در فضا به نظر می‌رسد و من نمی‌توانم بیشتر از این گیج باشم – و می‌دانم که Eurogamer نیز به ماجراجویی بسیار زیبای جهان باز الهام گرفته از گیبلی علاقه دارد. اروپاو آرکویک “بازی اکشن تاکتیکی” جهانی با چند هنر پیکسلی دوست داشتنی.

شما می توانید انتظار داشته باشید که برخی از برداشت های ما را در حالی که شروع به محدود کردن موارد مورد علاقه خود می کنیم، داشته باشید، اما در این بین، لطفاً برخی از اکتشافات خود را در نظرات زیر به اشتراک بگذارید!


منبع: https://www.eurogamer.net/steam-next-fest-is-back-and-now-underway-with-hundreds-of-playable-pc-demos?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *