Steam Year in Review 2023 زنده است — در اینجا نحوه مشاهده پخش مجدد Steam خود آورده شده است

Steam سال گذشته Steam Replay را برای اولین بار معرفی کرد، و دوباره برای سال ۲۰۲۳ بازگشته است. همانطور که سال را به پایان می بریم، شما این فرصت را خواهید داشت که به مجموعه ای از آمارهای سال ۲۰۲۳ نگاه کنید، مشابه با Xbox Year در حال بررسی و جمع بندی پلی استیشن. در اینجا، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه سال استیم خود را در بررسی سال ۲۰۲۳ ببینید.

خلاصه شامل جزئیات زیادی است، از بازی‌هایی که بازی کرده‌اید تا تعداد دستاوردهایی که قفل آن را باز کرده‌اید. Steam Year in Review فقط برای مدت محدودی پخش می‌شود، اما می‌توانید نقد خود را در حین اجرا دانلود کرده و به اشتراک بگذارید، و همچنین آن را به نمایه Steam خود اضافه کنید تا بتوانید در طول سال آینده آن را ببینید.

نحوه مشاهده Steam Year در بررسی ۲۰۲۳

جیکوب روچ / روندهای دیجیتال

اگر اکنون در حالی که وارد سیستم شده اید، برنامه Steam را باز کنید، یک بنر تبلیغاتی برای Steam Year In Review خواهید دید. روی آن کلیک کنید و نظر خود را خواهید دید. Valve احتمالاً با شروع فروش زمستانی Steam در ۲۱ دسامبر جایگزین این بنر خواهد شد. اگر پس از آن به دنبال بررسی سال خود هستید، می توانید آن را با رفتن به URL زیر و ورود به سیستم پیدا کنید: https://store.steampowered.com/yearinreview.

معاملات پرطرفدار:

به طور پیش‌فرض، بررسی روی خصوصی تنظیم شده است، اما می‌توانید آن را عمومی کنید و آن را در پلتفرم‌های دیگر به اشتراک بگذارید (به زودی نحوه انجام این کار را به شما نشان خواهیم داد). در پایین مرور، پیوندی به سال گذشته نیز خواهید یافت، در صورتی که بخواهید آنچه را که در آن زمان انجام داده اید بررسی کنید.

چه چیزی در Steam Year در بررسی ۲۰۲۳ گنجانده شده است؟

Steam Year in Review 2023 شامل انبوهی از اطلاعات است. با نمایش سطح بالایی از تعداد بازی‌هایی که بازی کرده‌اید، دستاوردهایی که باز کرده‌اید، بازی‌هایی که بیشترین بازی را انجام داده‌اید، و تقسیم بین صفحه‌کلید و ماوس و گیم‌پلی کنترلر شروع می‌شود.

هر چند تعداد زیادی آمار دیگر وجود دارد. در اینجا خلاصه ای کوتاه از برخی از آنها آورده شده است:

  • ژانرهای پربازیگر شما
  • تفکیک تاریخ انتشار بازی‌ها برای بازی‌هایی که بازی کرده‌اید
  • بازی های با استعداد، اسکرین شات ها و شماره نشان ها
  • پربازیگرترین بازی های شما بر اساس ماه
  • زمان پخش بر اساس ماه
  • آمار مخصوص Steam Deck
  • جدول زمانی سال و بازی هایی که هر ماه انجام می دهید

آمارهای زیادی برای کاوش وجود دارد، بنابراین اگر می‌خواهید همه چیز را ببینید، فقط باید Steam Year in Review را برای خودتان بررسی کنید.

نشان سال استیم در بررسی ۲۰۲۳

جیکوب روچ / روندهای دیجیتال

مشابه سال گذشته، به طور خودکار نشانی برای مشاهده سال استیم خود در بررسی دریافت خواهید کرد. Valve به شما نمی گوید که یک نشان وجود دارد، اما پس از بررسی سال بررسی خود در کنار سایر نشان ها، آن را در فهرست موجودی خود خواهید دید.

اگر زیاد از Steam استفاده می کنید، این نشان ها بسیار مهم هستند. آنها به XP نمایه شما کمک می کنند و سطح XP شما را در نمایه Steam شما افزایش می دهند. خوشبختانه، لازم نیست کار خاصی برای این نشان انجام دهید. فقط سال بررسی خود را بررسی کنید و به طور خودکار آن را دریافت خواهید کرد.

چگونه سال استیم خود را در بررسی ۲۰۲۳ به اشتراک بگذارید

جیکوب روچ / روندهای دیجیتال

به‌طور پیش‌فرض، Steam Year in Review 2023 شما خصوصی است. فقط شما می توانید آن را ببینید. با این حال، در بالای صفحه، می توانید تنظیمات حریم خصوصی را تغییر دهید فقط دوستان یا عمومی. انجام این کار به شما این امکان را می‌دهد تا با استفاده از اشتراک گذاری دکمه. همچنین می توانید نظر خود را در فید فعالیت Steam خود در این صفحه به اشتراک بگذارید.

Valve همچنین سه ماکت سریع را برای اشتراک گذاری در سایر پلتفرم ها ارائه می دهد – یک فرمت مربعی برای فیدهای اینستاگرام، یک فرمت بلند برای اسنپ چت و TikTok و یک فرمت گسترده برای X (توئیتر سابق) و فیس بوک. برای استفاده از اینها، روی اشتراک گذاری در بالای بررسی خود را فشار دهید و قالب مورد نظر خود را انتخاب کنید. سپس، انتخاب کنید ذخیره تصویر همچنین می‌توانید زبان این مدل‌ها را در بالای صفحه تغییر دهید.

در نهایت، می‌توانید Year in Review خود را به‌عنوان یک ویترین برجسته به نمایه Steam خود اضافه کنید. برای انجام این کار، روی اشتراک گذاری را فشار دهید و انتخاب کنید افزودن ویترین نمایه توجه داشته باشید، اگر روی خصوصی تنظیم شده باشد، نمی‌توانید ویترینی اضافه کنید یا پیوندی را به آن کپی کنید.

توصیه های سردبیران







اگر اکنون در حالی که وارد سیستم شده اید، برنامه Steam را باز کنید، یک بنر تبلیغاتی برای Steam Year In Review خواهید دید. روی آن کلیک کنید و نظر خود را خواهید دید. Valve احتمالاً با شروع فروش زمستانی Steam در ۲۱ دسامبر جایگزین این بنر خواهد شد. اگر پس از آن به دنبال بررسی سال خود هستید، می توانید آن را با رفتن به URL زیر و ورود به سیستم پیدا کنید: https://store.steampowered.com/yearinreview.


منبع: https://www.digitaltrends.com/computing/steam-year-in-review-replay-2023/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *