Stellaris از ابعاد جایگزین در گسترش هواپیماهای Astral “در اواخر امسال” بازدید می کند

بازی استراتژی ۴X Paradox Interactive استلاریس در حال آماده شدن برای شلیک توپ توسعه یک بار دیگر است و DLC جدید Astral Planes متمرکز بر روایت خود را در ابعاد مختلف و روی رایانه شخصی «آخر امسال» پخش می کند.

Astral Planes فناوری «واقعیت شکنی» را به Stellaris می‌آورد و به بازیکنان این فرصت را می‌دهد تا ابعاد موازی جدیدی را کشف کنند – با موجودات عجیب و غریب جدید، رازهای طولانی مدفون و پدیده‌های مرموز در طول مسیر مواجه شوند.

پارادوکس می‌گوید Astral Planes عمدتاً بر ارائه «محتوای اکتشاف بازی اواسط تا اواخر» متمرکز است، با معرفی ۳۰ بازی Astral Rifts که در آن بازیکنان می‌توانند روایت‌ها و داستان‌های شاخه‌ای را تجربه کنند – با استفاده از یک «رابط اختصاصی، به طور خاص برای به حداکثر رساندن تأثیرات انتخاب بازیکن» – در قلمروهای وجودی کاملاً متفاوت اتفاق می افتد.


تریلر اعلامی Stellaris: Astral Planes.

پارادوکس در بیانیه مطبوعاتی خود می نویسد: “هواپیماهای اختری پر از شگفتی ها هستند و برای رسیدن به نتیجه دلخواه شما، انتخاب های سختی لازم است.” “تصمیم درست را برای امپراتوری خود بگیرید و مسیری متناسب با سبک بازی خود ترسیم کنید.”

گسترش Astral Planes استلاریس همچنین شامل Riftworld Origin جدید، هشت Relics جدید، چهار Civics جدید، Astral Threads و Astral Actions (هر چه که باشند)، به علاوه سه آهنگ جدید موسیقی ساخته شده توسط Andreas Waldetoft خواهد بود.

هنوز تاریخ انتشاری برای Astral Planes وجود ندارد، اما قرار است در اواخر سال جاری برای رایانه شخصی منتشر شود. این به‌روزرسانی در کنار به‌روزرسانی ۳٫۱۰ «Pyxis» Stellaris ارائه می‌شود که «احتمالاً» شامل نسخه جدید می‌شود. ویژگی تثبیت رهبر، مرتب کردن برخی از “لبه های ناهموار” از به روز رسانی ۳٫۸ با ادغام دریاسالارها و ژنرال ها در نقش فرمانده، و ترکیب فرمانداران و “برخی” وظایف فرستاده به مقامات. با نزدیک‌تر شدن راه‌اندازی آن، انتظار بیشتری را در ۳٫۱۰ داشته باشید.


منبع: https://www.eurogamer.net/stellaris-explores-alternative-dimensions-in-astral-planes-expansion-later-this-year

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *