Substack ابزارهای ویدیویی جدیدی را برای رقابت با Patreon و YouTube اضافه می کند

پلتفرم محتوا Substack به تازگی منتشر شده است قرار دادن آن در رقابت مستقیم با YouTube و Patreon و غیره. ابزارهای ویدیویی شامل گزینه آپلود مستقیم است که مفید است و دیوارهای پرداخت قابل تنظیم برای سازندگان محتوا. قبل از این، کاربران مجبور به آپلود ویدیو در یوتیوب و تعبیه یک لینک بودند. ابزار آپلود اکنون از طریق داشبورد به راحتی قابل دسترسی است. حتی به طور خودکار صدا و تصویر را برای پادکست‌هایی که می‌خواهند هر دو مخاطب را جلب کنند تقسیم می‌کند.

در مورد گزینه‌های paywall، اکنون همان سطح انعطاف‌پذیری را در اختیار کاربران غیر ویدئویی قرار می‌دهید. سازندگان محتوا می‌توانند بخشی از ویدیو را برای اهدای رایگان انتخاب کنند و بقیه را در پشت دیوار قفل کنند. بخش پیش‌نمایش رایگان باید به آرامی به یک پیام برای تبدیل شدن به یک مشترک پولی تبدیل شود.

همچنین یک ابزار هوش مصنوعی جدید وجود دارد که رونوشت هایی را از ویدیوها تولید می کند، برای کسانی که دوست دارند، نفس بکشند، بخوانند. رونوشت به طور خودکار در کنار آپلود ویدیو ایجاد می شود و کاربران می توانند آن را به فید اصلی ارسال کنند. علاوه بر این، بینندگان می‌توانند روی هر نقطه از متن کلیک کنند تا به آن بخش از ویدیو بپرند.

به اشتراک گذاری ویدیو ارتقاء بسیار مورد نیاز را دریافت کرده است. بینندگان می‌توانند کلیپ‌های سفارشی خود را که از هر ویدیویی منبع می‌شوند ایجاد کنند. این یک پیوند قابل اشتراک‌گذاری ایجاد می‌کند که شامل تصاویر مارک‌دار در انتها با نشان‌واره و URL سازنده است، بنابراین هیچ سرقت آشکاری وجود نخواهد داشت. بدیهی است که بینندگان در صورت تمایل می توانند به سرعت لینک های کل کلیپ را به اشتراک بگذارند. کاربران حتی می توانند مستقیماً ویدیوها را برای انتشار در سرویس هایی مانند TikTok و Instagram بارگیری کنند. باز هم، آن ضربه گیر وجود خواهد داشت تا به خالق اصلی اعتبار بدهد.

شرکت در مجموع، “اصطکاک در راه اندازی یک تجارت رسانه ای مبتنی بر ویدئو تقریبا به صفر کاهش یافته است.” برای بزرگداشت راه اندازی، Substack تعدادی نمایش ویدیویی انحصاری را ارائه می کند. یک برنامه فرهنگ غذایی با سرآشپز نانسی سیلورتون، یک برنامه گفتگو با هنرپیشه امبر تامبلین و یک برنامه خبری با گویندگی کریس کومو و بسیاری دیگر وجود دارد.

Substack مطمئناً مشغول افزودن ویژگی های جدید بوده است. این پلتفرم اخیراً یک و سال گذشته تا آن را بیشتر به یک فضای اجتماعی تبدیل کند.

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/substack-adds-new-video-tools-to-compete-with-patreon-and-youtube-202025605.html?src=rss ظاهر شد.


منبع: https://www.engadget.com/substack-adds-new-video-tools-to-compete-with-patreon-and-youtube-202025605.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *