Super Fruit Ninja در Vision Pro به گیمرها اجازه می دهد میوه ها را با حرکات دست خرد کنند

Fruit Ninja از Halfbrick Studios برای این شرکت توسعه داده شد آیفون در سال ۲۰۱۰، و از آن زمان، یکی از شناخته شده ترین بازی های موبایل بوده است. این اپل آرکید نسخه قرار است به Vision Pro بیاید و Halfbrick امروز جزئیاتی را درباره نحوه سفارشی سازی آن برای رایانه فضایی اپل به اشتراک گذاشت.

Super Fruit Ninja در Vision Pro به گیمرها اجازه می دهد میوه ها را با حرکات دست خرد کنند
سامانتا ترنر، برنامه نویس اصلی استودیو Halfbrick در گیم پلی بازی گفت مشخصات منتشر شده توسط اپل که بازی در ویژن پرو “واقعاً موز” است و پتانسیل “انجام کاری بسیار ویژه” را دارد.

برای توسعه بازی، تیم تلاش کرد تا یک رابط سنتی دو بعدی را به فضای سه بعدی بیاورد. ما پر از ایده بودیم: اگر بازیکنان بتوانند آب پرتقال را بیرون بیاورند چه؟ او گفت. Halfbrick باید نحوه پرتاب میوه را به سمت مردم کار می کرد و روی مجموعه ای از توپ ها در یک فضای مجازی مستقر شد.


نحوه تعامل با میوه نیز یک سوال بود، و در حالی که هالفبریک با انواع حرکات دست و سلاح‌ها آزمایش می‌کرد، آن‌ها روی دست‌ها قرار گرفتند. میوه ها را با دست خرد می کنند که رضایت بخش ترین تجربه تعامل است.

او می گوید: «ما همیشه می دانستیم که دست ها مرکز تجربه خواهند بود. “ما می‌خواستیم بازیکنان بتوانند چیزها را بگیرند و آنها را از بین ببرند. و می‌توانیم قوس میوه را بسازیم تا مطمئن شویم که تجربه برش میوه راحت است — ما در واقع از موقعیت عمودی خود دستگاه برای ساختن آن استفاده می‌کنیم. مطمئن باشید که ما میوه را روی سر شما یا خیلی پایین نمی اندازیم.”

کاربران می‌توانند آناناس و هندوانه را با ضربه زدن به آن‌ها تکه تکه و تکه تکه کنند، با فشار دادن آنها به دیواری دور، بمب‌ها را از بین ببرند و با برس زدن کف دست‌ها در جهت بیرونی، شوریکن را روی میوه‌ها شلیک کنند.

Super Fruit Ninja تنها یک بازی است که به Vision Pro می آید. این هدست از بیش از ۲۵۰ عنوان Apple Arcade پشتیبانی می کند که برخی از آنها با تجربیات فضایی شخصی سازی شده اند. گزینه های دیگر عبارتند از Game Room و What the Golf، به علاوه عناوین دیگری که توسعه دهندگان شخص ثالث روی آنها کار می کنند.

بازی یکی از ویژگی های کلیدی هدست ویژن پرو خواهد بود، اما تعدادی از برنامه های بهره وری و سرگرمی نیز به این دستگاه می آیند. Slack، Microsoft 365، Fantasical، JigSpace، Disney+ و Max تنها برخی از برنامه های Vision Pro سفارشی شده هستند که در زمان راه اندازی در دسترس خواهند بود.

پیش‌سفارش‌های Vision Pro از فردا، ۱۹ ژانویه، ساعت ۵ صبح به وقت اقیانوس آرام آغاز می‌شود. قرار است روز جمعه ۲ فوریه عرضه شود.

جمع بندی های مرتبط: اپل ویژن پرو
راهنمای خریدار: ویژن پرو (نخرید)
انجمن های مرتبط: اپل ویژن پرو


منبع: https://www.macrumors.com/2024/01/18/super-fruit-ninja-vision-pro/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *