Super Mario Bros. Wonder به صورت آنلاین درز کرد

طرفداران ماریو خود را آماده کنید – فیلم غیرمجاز از ماجراجویی جدید و موردانتظار برادران سوپر ماریو چند روز قبل از تاریخ انتشار رسمی آن به صورت آنلاین درز کرده است.

به گفته نظر دهندگان در بازی‌های Leaks and Rumors subredditبه نظر می رسد که بازی به طور غیرقانونی از طریق سایت های رام در حال گردش است، با نظرات و پست های مختلف که ظاهراً پیوندهای نرم افزار دزدی را به اشتراک گذاشته اند، از موضوع حذف شده اند.

Super Mario Bros. Wonder – Nintendo Direct 6.21.2023.در یوتیوب تماشا کنید

او اظهار داشت: “چه کسی به اسپویلرهای بازی ماریو اهمیت می دهد.” یک نظر دهنده. “اینطور نیست که داستان مهم باشد.”

“چه خبر از افرادی که در اینجا مطلقاً نمی توانند درک کنند که اسپویل های مکانیکی/محتوا برای برخی افراد مهم تر از اسپویلرهای داستان هستند.” یکی دیگر.

او افزود: “شما آن را درک نمی کنید. ماریو بهترین و پیچیده ترین نوشتار را در بین هر بازی دارد.” ریش قرمز قوی
“این پر از لایه ها و تداوم است. مانند بازی های روح، داستان در محیط و احساسات در چهره شخصیت ها است. داستانی در مورد عشق، مرگ، خیانت، جنگ، هرج و مرج، رابطه جنسی، امور و آخرالزمان است. انصاف داشته باشید برای به دست آوردن آن باید ضریب هوشی بسیار بالایی داشته باشید.”

کریس دانلان در داستان خود نوشت: «در نقطه‌ای از آخرین سطح، من رویدادی را به راه انداختم که باعث شد بولش‌ها به‌طور دسته‌جمعی شارژ شوند، تا اینکه گله‌ای بزرگ از آن‌ها روی چشم‌انداز هجوم بردند و همه چیز را در مسیرشان منفجر کردند». پیش نمایش Super Mario Bros Wonder.

“من فقط در حال چسبیدن به بالا بودم، در لباس جدید فیل ماریو بازی، و به این فکر می کردم که آیا سرعت سطح به حالت عادی باز می گردد. مطمئنم که ده ها کار کوچک خنده دار را که می توانستم اینجا انجام دهم از دست داده ام، اما این من فکر می‌کنم اینها سطوح هولناکی هستند که برای بازپخش و کاوش مجدد ساخته شده‌اند. شما به مرور زمان به دنبال اسرار جدیدی هستید تا زمانی که مطمئن شوید – تقریباً – چیزی باقی نمانده است.

و این را فراموش نکنید Super Mario Bros. Wonder برای اولین بار در EGX این هفته در بریتانیا قابل پخش است.


منبع: https://www.eurogamer.net/super-mario-bros-wonder-leaks-online

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *