Super Mario Run را به یاد دارید؟ اکنون یک به روز رسانی شگفت انگیز دارد

Super Mario Run، اولین بازی موبایل نینتندو که دارای طلسم سبیلی خود است، با بازی اخیر سوئیچ Super Bros. Mario Wonder به روز شده است.

اپلیکیشن تلفن هوشمند اکنون به شما امکان می دهد Wonder Flowers را در طول سطوح در حالت Toad Rally بازی فعال کنید، به عنوان بخشی از یک رویداد ویژه که تا ۱۴ مارس ۲۰۲۴ ادامه دارد.

وقتی یک Wonder Flower را فعال می کنید در Super Mario Run چه اتفاقی می افتد؟ خوب، شما می توانید روند را در ویدیو زیر مشاهده کنید.


Super Mario Run اکنون دارای Wonder Flowers از Super Mario Bros. Wonder است.

بله، فعال کردن Wonder Flower سکه‌های بازی را به Gold Goombas تبدیل می‌کند – که شما می‌توانید به سادگی از کنار آن‌ها بگذرید تا شکست بخورید، نه اینکه نیاز به پریدن روی سر بیچاره‌شان داشته باشید.

شکست دادن Gold Goombas یک کارت تمبر را پر می کند، که سپس قفل ساختمان ها و آیتم ها را برای شما باز می کند تا صفحه اصلی بازی را با آن تزئین کنید.

Super Mario Run در دوره‌ای راه‌اندازی شد که نینتندو در حال برنامه‌ریزی یک بازی بزرگ موبایل بود – چیزی که اکنون محو شده است.

Miitomo، تلاش اولیه نینتندو برای گوشی‌های هوشمند، پس از دو سال در می ۲۰۱۸ تعطیل شد. دکتر ماریو ورلد به طور مشابه دو سال پس از راه اندازی آن در سال ۲۰۱۹ کشته شد. Dragalia Lost یک سال پیش ناپدید شد.

به غیر از Super Mario Run، فقط Fire Emblem Heroes، Animal Crossing: Pocket Camp و Mario Kart Tour آنلاین باقی می مانند، بدون راه اندازی جدید برای سال ها به جز همکاری نیانتیک Pikmin Bloom.


منبع: https://www.eurogamer.net/remember-super-mario-run-now-it-has-a-wonder-update

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *