SUV هیبریدی ثابت می کند که زندگی بیشتر از MPG است

قادر بودن به رانندگی با برق به تنهایی عالی استالبته، اما فرض را بر این می‌گذارد که شما ظرفیت اتصال PHEV خود را دارید. همچنین قیمتی عالی دارد و نه کمی. در حالی که قیمت NX 350h از ۴۴۶۱۵ دلار (به اضافه ۱۱۵۰ دلار مقصد) شروع می شود، این فقط ۲۵۰ دلار بیشتر از NX 350 غیر هیبریدی و ۲۴۱۰ دلار بیشتر از NX 250 سطح پایه است.

با این حال، ارزان‌ترین پلاگین هیبریدی NX، ۵۹۹۰۵ دلار (به‌علاوه مقصد) یا ۶۱۱۵۵ دلار در صورت تمایل نسخه F Sport است. این شما را وارد قلمرو RX می‌کند – مطمئناً یک SUV بزرگ‌تر و لوکس‌تر – و اگرچه سریع‌ترین خودروی خانواده NX نیست، هیبریدی معمولی برای سفرهای روزانه به اندازه کافی جذاب است. اضافه شدن زیپ برقی به این معنی است که وانت از یک شروع ایستاده بیش از حد کافی است، اگرچه لحن نرم لکسوس به سیستم تعلیق به این معنی است که تشویق کمی برای رانندگی بیش از حد مشتاقانه وجود دارد.

در عوض، NX هیبریدی کار معقولی را در محصور کردن روح راحتی ظریف Lexus انجام می دهد. CVT الکترونیکی – به جای گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک که نسخه‌های غیر برقی دریافت می‌کنند – به‌طور مخفیانه بدگویی می‌کند. حتی بدون سیستم تعلیق تطبیقی ​​تریم‌های F Sport، NX 350h کاملاً مطابق با برند است. یک حالت اسپورت وجود دارد، اما واقعاً نمی توان تفاوت زیادی را فراتر از گرافیک در تغییر دسته ابزار راننده تشخیص داد.


منبع: https://www.slashgear.com/1497429/2024-lexus-nx-350h-awd-review/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *