Swarm 2 باعث می شود احساس کنید مثل مرد عنکبوتی … با اسلحه

واقعیت مجازی بدون شک بهترین راه برای احساس یک ابرقهرمان است بدون اینکه واقعاً آسایش خانه خود را ترک کنید و کاری خطرناک انجام دهید. من چندین عنوان رسمی را در گذشته در VR Corner ارائه کرده ام، مانند Iron Man VR که احساس مرد آهنی بودن را بسیار بهتر از آن چیزی که به ما ماموریت های متنوع می دهد، میخکوب می کند.

سپس فیلم رایگان کراوات بود مرد عنکبوتی: دور از خانه که بسیاری از مردم از آن لذت بردند، اما من متوجه شدم که این یک آشفتگی است. با تشکر از شما، بازی ماجراجویی/پازل عالی ژوپیترگراد یک سال بعد آمد تا سرهای کلاه ایمنی تاب بیشتری داشته باشد، اما هنوز آن تجربه واقعی مرد عنکبوتی نبود که همه می خواستند.

بنابراین، وارد Swarm 2 شوید که این هفته برای Quests 2،۳ و Pro منتشر شد. بدیهی است که Swarm 2 یک بازی رسمی مرد عنکبوتی نیست، اما با دادن یک جفت چنگک آسان برای استفاده به بازیکن، به شما این امکان را می دهد که هیجان پرت کردن خود را در اطراف سازه های غول پیکر با سرعت بالا احساس کنید. و شما می توانید تماشا کنید که من دقیقاً همین کار را انجام می دهم ، زیرا من بازی را برای اولین بار در گوشه واقعیت مجازی این هفته تجربه می کنم!


Swarm 2 باعث می شود احساس کنید مثل مرد عنکبوتی … با اسلحهگیم پلی Swarm 2 شما را به مرد عنکبوتی با اسلحه تبدیل می کند!!! – گوشه VR Ian


اینجا گوشه واقعیت مجازی Ian است! چرا خود پیتر پارکر را پایین نمی آورید و به آن ساعت نمی دهید؟

من نتوانستم زمان زیادی را با Swarm 2 برای گوشه واقعیت مجازی این هفته بگذرانم، اما ساعتی که بازی کردم به من درک بسیار خوبی از آنچه بازی ارائه می دهد داد. و این پیشنهاد یک تیرانداز آرکید سرکش نسبتاً ساده است که به جای یک سیستم پیشرفت عمیق یا یک حالت داستانی کامل، بر روی روان بودن حرکت و «فقط یک حرکت بیشتر» معامله می‌کند.

حرکت مبتنی بر گرپپل در Swarm 2 کمی طول می‌کشد تا به آن عادت کنید، بنابراین من به طور کامل پیشنهاد می‌کنم بازی را در حالت «کژوال» شروع کنید تا طناب‌ها را به‌عنوان «عادی» و «افراطی» یاد بگیرید که سطوح دشواری را در پشت بام پرواز می‌کنند. . تنها کاری که باید انجام دهید این است که با هر یک از کنترلرها به یک شی اشاره کنید – و بله، حتی به معنی دشمنان است – و دکمه گرفتن را فشار دهید تا روی آن بچسبید. از آنجا می توانید مسیر خود را در اطراف سطح بچرخانید و حتی خود را در بالای یک تاب با یک کشش دقیق به سمت پایین به سمت بالا پرتاب کنید.

تغییر جهت در اواسط چرخش می‌تواند مشکل باشد، اما فشار دادن جهت روی انگشت شست سمت چپ به شما کمک می‌کند تا به آن کمک کنید، به‌علاوه می‌توانید به سمت دشمنان «زیپ» بزنید و با فشار سریع دکمه آنها را بزنید. این حرکت زیپ را می توان قبل از نیاز به شارژ مجدد تا سه بار زنجیر کرد، اما من متوجه شدم که یک ابزار عالی برای تغییر مسیر در میانه چرخش برای جلوگیری از ورود موشک های وارده که روی پاشنه های من داغ هستند، است.


من از گرفتن گیم پلی در کوئست متنفرم، زیرا ویدیویی که آن خروجی می گیرد از نظر میدان دید بسیار از دست می دهد. به همین دلیل به سختی می توانید رابط کاربری سلامت و سپر را در ویدیوی من ببینید، اما حداقل می توانید ببینید که عرصه ها چقدر رنگارنگ هستند.

جنبه دیگر Swarm 2 البته بازی با تفنگ است که بسیار سرگرم کننده است. یک بار دیگر، آن آرکید شده است، بنابراین سلاح های اصلی شما، تپانچه های دوقلوی سریع، هرگز نیازی به بارگیری مجدد ندارند. می‌توانید سلاح‌های دیگر مانند نارنجک‌انداز و مینی اسلحه‌ها را در حالی که به آرامی قفل آن‌ها را باز می‌کنید، بردارید، اما استفاده از آن‌ها محدود است و فقط به‌عنوان قدرت‌بخش در عرصه‌های رنگارنگ و رویه‌ای بازی ظاهر می‌شوند.

یادگیری نحوه ترکیب این دو به طوری که بتوانید همزمان با استفاده از هر دو دست بچرخید و تیراندازی کنید، مدتی طول می کشد، اما در ویدیوی بالا می توانید این طرح حرکتی را ببینید که به آرامی در جای خود کلیک کنید. من هنوز به خوبی “بازیکن سطح بالا Swarm 2” که گیم پلی قابل توجهی در راهنمای بررسی بازی نشان داده شده است، نیستم، اما می توانم تصور کنم رسیدن به آنجا بخشی از سرگرمی است.

اگر به دنبال یک بازی واقعیت مجازی هستید که اکشن های سرکش و کوتاهی را ارائه می دهد، Swarm 2 قطعا ارزش دیدن را دارد. سیستم پیشروی اولیه و منحنی سختی وحشیانه به این معنی است که جابجایی نقطه فروش اصلی در اینجا است، بنابراین، اگر مستعد بیماری حرکت هستید یا چیزی با عمق بیشتری می‌خواهید، ممکن است مدتی طول بکشد تا به این مرحله برسید. یکی


منبع: https://www.eurogamer.net/swarm-2-will-make-you-feel-like-spider-manwith-guns?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *