T-Mobile Verizon و AT&T را در گزارش سرعت Q3 Ookla شکست می دهد

اوکلا آخرین یافته‌های خود را در رابطه با سرعت داده‌های اپراتور ایالات متحده منتشر کرده است و در کمال تعجب هیچ‌کس نیست. تی موبایل هنوز در مقایسه با Verizon و AT&T.

از نظر سرعت دانلود خام، سرعت متوسط ​​T-Mobile 164 مگابیت بر ثانیه در مقابل سرعت ۷۶ مگابیت بر ثانیه Verizon و ۷۳ مگابیت بر ثانیه AT&T است. بله، میانگین دانلود T-Mobile بیش از دو برابر سریعتر است. برای آپلود، T-Mobile با سرعت متوسط ​​۱۱ مگابیت در ثانیه وارد می شود، در حالی که Verizon به ۹ مگابیت در ثانیه و AT&T 7 مگابیت در ثانیه را مدیریت می کند. حتی ثبات عملکرد نیز توسط T-Mobile با امتیاز ۸۵ درصد، و پس از آن ورایزون ۸۱ درصد و AT&T با ۷۸ درصد کسب شده است.

عملکرد ۵G نیز مورد آزمایش قرار گرفت و دوباره T-Mobile مستقیماً غالب است. طبق گفته Ookla، میانگین سرعت دانلود T-Mobile در اتصال ۵G خالص ۲۲۲ مگابیت بر ثانیه است که Verizon با سرعت ۱۵۴ مگابیت در ثانیه و AT&T با سرعت ۱۰۲ مگابیت در ثانیه در رتبه دوم قرار دارند.

جایی که در نهایت همه چیز کمی یکنواخت می شود، ثبات ۵G است. Ookla دریافت که هیچ برنده آماری در این دسته وجود ندارد، که می توانید آن را به عنوان یک برد برای Verizon علامت بزنید. T-Mobile 74.9% و Verizon امتیاز ۷۴٫۷% را کسب کردند. آنچه واضح است این است که AT&T با نرخ ۶۶٫۴ درصد از دست داده است.

در مورد اینکه کدام دستگاه‌ها در این شبکه‌ها سریع‌ترین هستند، داده‌های Ookla نشان می‌دهد که اگر می‌خواهید بهترین سرعت‌ها را داشته باشید، سری جدید آیفون ۱۵ پرو و ​​به دنبال آن خانواده گلکسی S23 سامسونگ و سپس پیکسل ۷ پرو را می‌خواهید. خط تولید پیکسل ۸ با توجه به زمان عرضه آنها آزمایش نشد.

مقدار زیادی از بینش سرگرم کننده در این گزارش ها وجود دارد. توصیه می کنیم همه چیز را بررسی کنید. حتی می توانید ببینید که ایالت اصلی شما در رتبه بندی سرعت داده در کجا قرار می گیرد. برای ما اینجا در اورگان، عالی نیست، در رتبه ۲۴ قرار دارد. بو

// اوکلا


منبع: https://www.droid-life.com/2023/10/16/t-mobile-crushes-verizon-att-in-ooklas-q3-speed-report/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *