Tales of Kenzera: Zau، ستاره Assassin’s Creed Origins اکنون یک نسخه نمایشی در Steam دارد.

Tales of Kenzera: Zau، اولین بازی ابوباکار سلیم – که صداپیشگی بایک در Assassin’s Creed Origins را بر عهده داشت و در بازی HBO’s Raised by Wolves بازی کرد – اکنون نسخه دمویی روی استیم پیش از رایانه شخصی، پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری X/S و سوییچ دارد. آوریل امسال منتشر شد.

Tales of Kenzera، یک اکشن ماجراجویی با اسکرول جانبی به سبک مترویدوانیا، توسط سلیم در طول یک نمایش رونمایی شد. حضور احساسی در مراسم The Game Awards سال گذشته که در آن به پدر مرحومش ادای احترام کرد. او توضیح داد: “برای مدت طولانی تلاش کردم تا راهی برای ارتباط با سفر خود با غم و اندوه پیدا کنم. تا اکنون بتوانم این کار را از طریق داستان زائو از دست دادن، رشد و بهبودی در Tales of Kenzera انجام دهم: Zau چنین احساسی دارد. درست.”

این بازی با الهام از داستان‌های بانتوهای آفریقایی – که توسط استودیوی Salim’s Surgent توسعه داده می‌شود و توسط EA از طریق برچسب Originals منتشر می‌شود – سفر Zau، شمن جوانی را دنبال می‌کند که با خدای مرگ معامله می‌کند تا بابای خود را از تاریکی بازگرداند. .

تریلر Tales of Kenzera: Zau Announcement.در یوتیوب تماشا کنید

در حالی که زائو تلاش می کند تا در سرزمین های زمانی پر جنب و جوش و اکنون خائن Kenzera حرکت کند، باید از زرادخانه در حال گسترش توانایی های خود استفاده کند – که شامل قدرت های کیهانی از خورشید و ماه می شود که او را قادر می سازد ارواح ناآرام را به صورت ریتمیک به خود بگیرد. مبارزه – برای رسیدن به هدف خود.

Tales of Kenzera: Zau’s دمو استیم اکنون در دسترس است – کمی زودتر از Steam Next Fest هفته آینده می آید – و شامل دو بخش اول، مهارت های Zau و توانایی باز شدنی است. بازی کامل برای PC، PS5، Xbox Series X/S و Switch در ۲۳ آوریل عرضه می‌شود و اگر آنچه را در نسخه نمایشی می‌بینید دوست دارید، تا روز عرضه، ۱۰ درصد تخفیف برای پیش‌سفارش دارید.


منبع: https://www.eurogamer.net/assassins-creed-origins-stars-tales-of-kenzera-zau-now-has-a-demo-on-steam?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *