Tales of Kenzera: Zau و Dave the Diver در این ماه پلی استیشن پلاس را عرضه کردند

Tales of Kenzera: Zau در روز اول انتشار به اشتراک PlayStation Plus سونی می آید.

Metroidvania در تاریخ ۲۳ آوریل برای مشترکین Extra و Premium به کاتالوگ بازی های پلی استیشن پلاس اضافه می شود.

بازی مدیریت ماهیگیری مستقل Dave the Diver نیز در این ماه از ۱۶ آوریل به PS Plus خواهد پیوست تا انتشار خود را بر روی این پلتفرم جشن بگیرد.

Tales of Kenzera: Zau – The Game Awardsدر یوتیوب تماشا کنید

Tales of Kenzera: Zau توسط Surgent Studios ساخته شده است و از تجربه غم و اندوه بانتو و بنیانگذار استودیو Abubakar Salim الهام گرفته شده است.

در واقع، سلیم (که بیشتر به خاطر صداپیشگی اش در Assassin's Creed: Origins شناخته می شود) به Eurogamer گفت: ژانر Metroidvania وسیله ای عالی برای کاوش در غم و اندوه است.

او گفت: “شما نمی توانید زمانی که این اتفاق می افتد برنامه ریزی کنید، فقط شما را به دنیای جدیدی می اندازد که هیچ ایده ای درباره آن ندارید.” مهم نیست برای چه چیزی آماده می‌شوید، کتاب‌هایی که می‌خوانید، افرادی که با آن‌ها صحبت می‌کنید، بسیار بسیار شخصی است. و این چیزی است که وقتی نمی‌دانید چه کاری باید انجام دهید به سراغتان می‌آید.

“با این حال، ابزارهایی را در اختیار شما قرار می دهد که اساساً به شما کمک می کنند تا بر آن غلبه کنید. احساس غمگینی خواهید کرد، احساس عصبانیت خواهید کرد. برخی روزها حتی ممکن است آن را فراموش کنید. ابزارها وجود دارند، اما در حین رفتن به این سفر باید آنها را کشف کنید. و برای من مترویدوانیا دقیقاً همین است.”

آ نسخه ی نمایشی برای Tales of Kenzera: Zau به عنوان بخشی از Steam Next Fest منتشر شد و با داستان سرایی احساسی خود تحت تأثیر قرار گرفت. این بازی قرار است در تاریخ ۲۳ آوریل برای پلی استیشن، ایکس باکس، سوییچ و رایانه های شخصی عرضه شود.

در همین حال، Dave the Diver، سال گذشته برای سوییچ و رایانه شخصی منتشر شد. این بازی برای اولین بار در تاریخ ۱۶ آوریل برای پلی استیشن عرضه خواهد شد و به کاتالوگ بازی های PS Plus نیز خواهد پیوست.

ستایش شدیدی دریافت کرد که در ما به عنوان “یک بازی گیج کننده از بخش های مختلف” توصیف شد بررسی Dave the Diver.

در حالی که سونی هنوز بازی های پارتی اول خود را در روز اول سرویس اشتراک خود قرار نخواهد داد، برخی از بازی های مستقل دارند. Tales of Kenzera: Zau و Dave the Diver افرادی مانند Sea of ​​Stars سال گذشته و همچنین Stray و Tchia را دنبال می کنند.


منبع: https://www.eurogamer.net/tales-of-kenzera-zau-and-dave-the-diver-hit-playstation-plus-this-month?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *