Tales of Kenzera: Zau یک پلتفرمر با اسکرول کناری و ادای احترام به پدر گمشده است.

دیشب اولین نگاهی به Tales of Kenzera: Zau، پروژه ای شخصی از ابوباکار سلیم – صدای بایک در Assassin’s Creed Origins و ستاره سریال HBO’s Raised by Wolves.

Tales of Kenzera: Zau یک پلتفرمر تک‌نفره ساید اسکرولینگ، اولین بازی از استودیوی Salim’s Surgent است که توسط EA از طریق لیبل Originals منتشر می‌شود.

سلیم دیشب در مراسم The Game Awards روی صحنه ظاهر شد، به‌طور آشکاری احساسی، تا به اشتراک بگذارد که چگونه بازی از از دست دادن پدرش الهام گرفته شده است – پدرش که عشق بازی‌های ویدیویی با او داشت.


اولین تریلر Tales of Kenzera: Zau.

سلیم گفت: “برای مدت طولانی، من برای یافتن راهی برای ارتباط با سفر خود با اندوه تلاش کرده ام.” «برای اینکه اکنون بتوانیم این کار را از طریق داستان زائو از دست دادن، رشد و بهبودی در Tales of Kenzera انجام دهیم: Zau احساس می کند بسیار درست است.

“از نظر من بازی‌ها قوی‌ترین رسانه برای به اشتراک گذاشتن داستان‌ها هستند. مرحوم پدرم مرا با این رسانه آشنا کرد، و چه راهی بهتر از این تجربه برای ارج نهادن به او، رابطه و عشقمان؟”

گیم پلی با الهام از داستان های بانتوهای آفریقایی، شامل استفاده از قدرت های کیهانی از پوشیدن ماسک برای شکست دادن ارواح از طریق مبارزات موزون است که از طریق انیمیشن های دست ساز نمایش داده می شود.

Tales of Kenzera Zau قرار است در ۲۳ آوریل ۲۰۲۴ برای رایانه های شخصی، پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری X/S و نینتندو سوییچ عرضه شود.

سلیم قبلاً برنامه‌های خود را برای ورود به بازی‌سازی در سال ۲۰۲۱ اعلام کرده بود، زمانی که سازنده – آن زمان با عنوان Silver Rain Games – به تازگی قرارداد انتشار EA خود را امضا کرده بود.


منبع: https://www.eurogamer.net/tales-of-kenzera-zau-is-a-side-scrolling-platformer-and-a-tribute-to-a-lost-father

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *