TCL CES را با تلویزیون مینی ال ای دی ۱۱۵ اینچی با ۲۰۰۰۰ ناحیه کم نور شگفت زده می کند.

تلویزیون ها خبر بزرگی هستند CES 2024و یکی از بزرگترین تلویزیون هایی که در نمایشگاه امسال یافت می شود TCL QM891G است، یک مدل ۱۱۵ اینچی مینی ال ای دی با ۲۰۰۰۰ ناحیه کم نور محلی که قادر به حداکثر روشنایی ۵۰۰۰ نیت است.

برخی از آنها بهترین تلویزیون ها یک گزینه سایز ۹۸ اینچی را شامل می شود و TCL می گوید که دسته تلویزیون های فوق العاده بزرگ در سال ۲۰۲۳ ۶۰۰ درصد برای این شرکت رشد کرده است. را بهترین پروژکتورهای ۴Kو یکی که به اندازه کافی روشن باشد که به راحتی برای مشاهده در اتاق های با نور مناسب استفاده شود.

TCL QM891G 115 اینچی همراه با داشتن نور پس زمینه mini-LED که توسط ۲۰۰۰۰ ناحیه کم نور محلی هدایت می شود، دارای صفحه نمایش QLED 120 هرتزی (۱۴۴ هرتز با VRR) و پوشش صفحه نمایش ضد تابش نور است. تلویزیون پیشرفته IMAX همچنین دارای یک ATSC 3.0 تیونر برای پشتیبانی از پخش تلویزیون های نسل بعدی و دارای سیستم بلندگوی داخلی ۶٫۲٫۲ کاناله Dolby Atmos با ساب ووفر است.

همانطور که QM8 115 اینچی ممکن است جلب توجه کند، این تنها یکی از بسیاری از تلویزیون هایی است که TCL در نمایشگاه CES امسال معرفی کرده است. مابقی خط تولید این شرکت که در زیر به تفصیل شرح داده شده است، از دو سری مینی ال ای دی و دو سری QLED تشکیل شده است. قابل ذکر است، تلویزیون های جدید همه مدل های ۴K هستند زیرا TCL هیچ تلویزیون ۸K را در نمایشگاه معرفی نکرد.

TCL CES را با تلویزیون مینی ال ای دی ۱۱۵ اینچی با ۲۰۰۰۰ ناحیه کم نور شگفت زده می کند.

TCL QM7 (اعتبار تصویر: TCL)

تلویزیون های مینی ال ای دی ۲۰۲۴

همراه با ۱۱۵ اینچی QM891G، تلویزیون های مینی ال ای دی TCL برای سال ۲۰۲۴ شامل سری QM8 و QM7 می شود.

تلویزیون های QM8 در اندازه های صفحه نمایش ۷۵ تا ۹۸ اینچ در دسترس خواهند بود. این مدل‌ها دارای نور پس‌زمینه با حداکثر ۵۰۰۰ ناحیه تیره‌کننده محلی هستند و حداکثر روشنایی آن تا ۵۰۰۰ نیت مشخص شده است. آنها علاوه بر این دارای صفحه نمایش QLED 120 هرتزی (۱۴۴ هرتز با VRR) و پوشش صفحه نمایش ضد تابش نور هستند. از دیگر ویژگی های آن می توان به Dolby Vision IQ HDR، تیونر ATSC 3.0 و سیستم بلندگوی داخلی ۲٫۱٫۲ کاناله Dolby Atmos اشاره کرد. TCL طراحی خود را برای سری QM8 “بدون قاب فلزی با نمای کامل” می نامد و پایه پایه قابل تنظیم ارتفاع در مدل های ۶۵ و ۷۵ اینچی گنجانده شده است.

نمای عقب TCL QM7 روی سفید

طراحی تمام نمای فلزی بدون حاشیه TCL باعث می شود تلویزیون از هر زاویه ای زیبا به نظر برسد (اعتبار تصویر: TCL)

سری QM7 در اندازه های صفحه نمایش ۵۵ تا ۹۸ اینچ در دسترس خواهد بود. این مدل‌ها دارای نور پس‌زمینه با حداکثر ۱۳۰۰ ناحیه کم‌نور محلی هستند و حداکثر روشنایی آن تا ۲۰۰۰ نیت مشخص شده است. از دیگر ویژگی های آن می توان به صفحه نمایش QLED 120 هرتزی (۱۴۴ هرتز با VRR)، Dolby Vision IQ HDR و سیستم بلندگوی ۲٫۱ کاناله داخلی اشاره کرد. مانند سری QM8، مجموعه‌های سری QM7 دارای طراحی فلزی بدون حاشیه با نمای کامل با پایه پایه قابل تنظیم ارتفاع (به استثنای مدل ۹۸ اینچی) هستند.

TCL Q6 Pro روی سفید

TCL Q6 Pro (اعتبار تصویر: TCL)

تلویزیون های QLED 2024

مدل‌های معمولی QLED TCL برای سال ۲۰۲۴ از دو سری Q6 و Q6 Pro تشکیل شده‌اند.

تلویزیون‌های Q6-Pro در اندازه‌های صفحه‌نمایش ۵۵ تا ۸۵ اینچی در دسترس خواهند بود و دارای یک آرایه کامل نور پس‌زمینه کم‌نور محلی هستند که به گفته شرکت ۳۳ درصد روشن‌تر از سری برتر TCL QLED 2023 است. آنها همچنین دارای یک صفحه نمایش ۱۲۰ هرتزی (فقط مدل ۸۵ اینچی)، یک کنترل از راه دور با نور پس زمینه با کنترل صوتی هندزفری، و یک طراحی فلزی بدون حاشیه با نمای کامل با پایه های عرض قابل تنظیم هستند.

تلویزیون های Q6 TCL در اندازه های صفحه نمایش ۴۳ تا ۹۸ اینچی در دسترس خواهند بود و دارای نور پس زمینه LED هستند که ۲۸ درصد روشن تر از مدل های سال گذشته است. این تلویزیون ها دارای صفحه نمایش ۱۲۰ هرتزی (فقط مدل های ۸۵ و ۹۸ اینچی)، طراحی فلزی بدون حاشیه و پردازش DTS Virtual:X هستند.

TCL در کنار مدل‌های جدید مینی ال‌ای‌دی و QLED خود، چندین سری دیگر از تلویزیون‌های ۴K و معمولی HD را در سال ۲۰۲۴ معرفی خواهد کرد، از جمله سری S5 با گزینه اندازه صفحه نمایش ۸۵ اینچی.

ما را بررسی کنید CES 2024 مرکز برای همه آخرین اخبار از نمایش به عنوان آن اتفاق می افتد. ما همه چیز را پوشش خواهیم داد، از تلویزیون‌های ۸K و نمایشگرهای تاشو گرفته تا تلفن‌های جدید، لپ‌تاپ‌ها، وسایل خانه هوشمند و جدیدترین فناوری‌های هوش مصنوعی، بنابراین برای داستان‌های بزرگ با ما همراه باشید.

و فراموش نکنید ما را در TikTok دنبال کنید برای آخرین مورد از نمایشگاه CES!

شما همچنین ممکن است دوست داشته باشید


منبع: https://www.techradar.com/tech/tcl-wows-ces-with-a-115-inch-mini-led-tv-with-20000-dimming-zones

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *