Team Cherry بی سر و صدا دارایی های Steam را برای Hollow Knight: Silksong به روز کرده است

Team Cherry بی سر و صدا دارایی های Steam را برای دنباله موردانتظار Hollow Knight خود، Hollow Knight: Silksong، به روز کرده است.

همانطور که توسط Wario64 با کمک SteamDBHollow Knight: Silksong در Steam اولین آپدیت مهم خود را از ژانویه ۲۰۲۳ دریافت کرده است و تیم Cherry بی سر و صدا یک گرافیک را با نسخه به روز شده تعویض کرده است.


Hollow Knight: Silksong – تریلر Xbox Game Pass Reveal – Xbox & Bethesda Games Showcase 2022.

اگرچه این به هیچ وجه نشان‌دهنده تاریخ انتشار آتی یا چیزی شبیه به آن نیست – متاسفم – تغییرات در گرافیک ویترین حداقل نشانه‌ای از این است که کار هنوز در پشت صحنه در حال انجام است و تیم دو بار “کپسول هنر” را آپلود کرده است – یعنی ، اثر هنری که در ویترین بازی می بینید – در هفته گذشته که جدیدترین آن اوایل امروز آپلود شد.

با توجه به آنچه طرفداران می توانند تشخیص دهند، نسخه دوم همان تصویر برای تصحیح یک خطای سبک کوچک در تصویر آپلود شده در ۲۱ سپتامبر آپلود شد (به نظر می رسد که فقط یک “L” در نام بازی بزرگ نوشته شده است، در حالی که تصویر جایگزین شده است. هر دو با حروف بزرگ نوشته شده اند)، اما این اولین باری است که Team Cherry در تمام سال تغییری در ویترین فروشگاه Silksong Steam ایجاد می کند، پس از اصلاحات تگ، آن را انجام دهید (با تشکر، PCGN).

در حال حاضر، Hollow Knight: Silksong تاریخ انتشار رسمی – یا حتی یک پنجره انتشار – ندارد، اما زمانی که تغییر کرد به شما اطلاع خواهیم داد.

زمانی که مرور کردم نوشتم: «شوالیه توخالی در ارائه دنیایی غم انگیز که در یک پادشاهی زیرزمینی پنهان شده است، بی دردسر است. شوالیه توخالی برای Eurogamer در سال ۲۰۱۸٫ “شما را می بخشید که سبک خیره کننده آن را به دلیل سادگی اشتباه گرفته اید؛ اگرچه با دست نقاشی شده در یک پالت تیره و خاموش، کاوش های شما با یک امتیاز استادانه همراه است، تصاویر کارتونی به طرز تکان دهنده ای فریبنده هستند. Hollow Knight علاقه ای ندارد که با قاشق به شما داستان بدهد یا دست شما را بگیرد. مطمئناً ممکن است فوق العاده زیبا به نظر برسد، اما در زیر جلدهای عجیب و غریب به طرز بی رحمانه ای سخت است، حتی گاهی اوقات غیرمنصفانه.

چیزهای زیادی برای صحبت کردن در مورد آنها وجود دارد: بازیگران عجیب و غریب، صحنه های خیره کننده و ظریف، توانایی های ویژه، کولوسئوم، گراب ها (اوه، من آنها را خیلی دوست دارم)، اما در واقع، این سفری است که برای اکتشاف و اکتشاف ساخته شده است. خود کشف کنید، بنابراین به جای خواندن در مورد آن، فقط می توانم از شما بخواهم که آن را بازی کنید. اگر به دنبال یک پلتفرمر شیک می گردید (و می توانید یک مترویدوانیا کوچک سخت را بدون فریاد زدن از عصبانیت یا ناامیدی تصاحب کنید)، این را انتخاب کنید. لیست آرزوهایتان یا بهتر است همین حالا آن را بگیرید. پشیمان نخواهید شد.”


منبع: https://www.eurogamer.net/team-cherry-has-quietly-updated-steam-assets-for-hollow-knight-silksong

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *