Tech YouTuber شکایتی را با متهم کردن Casetify به کپی کردن طرح های پرونده شکایت می کند

Tech YouTuber شکایتی را با متهم کردن Casetify به کپی کردن طرح های پرونده شکایت می کند
JerryRigEverything

یوتیوبر محبوب زک نلسون — او از JerryRigEverything – شکایتی را با dbrand راه اندازی کرده است که Casetify را به کپی برداری از طرح های پرونده آنها متهم می کند.

نلسون اخیرا یک ویدیو ارسال کرد با این ادعا که Casetify مستقر در هنگ کنگ از کیس های Teardown او و dbrand کپی کرده است که تصویری از فضای داخلی یک محصول را با جزئیات شگفت انگیز نشان می دهد.

ساخت هر کیس زمان زیادی می برد و برای سرگرمی، نلسون و dbrand دوست دارند به هر کدام چند تخم مرغ عید پاک اضافه کنند.

از لپ تاپ و تبلت گرفته تا قهوه ساز و تصفیه کننده هوا و لوازم ضروری خانه هوشمند مانند Amazon Echo صرفه جویی کنید.

این تخم‌مرغ‌های عید پاک نلسون را به این باور رساند که Casetify از کیس‌های dbrand کپی کرده است، زیرا برخی از آنها در کیس‌های Inside Out جدید Casetify برای همان دستگاه‌ها نیز ظاهر می‌شوند.

به عنوان مثال، قاب Teardown dbrand برای Samsung S23 Ultra شامل عبارت “شیشه شیشه است و شیشه می شکند.” این عبارتی است که نلسون دوست دارد از آن در ویدیوهای خود استفاده کند و همانطور که یوتیوبر اشاره می کند، به سختی قرار است توسط خود سامسونگ اضافه شود.

اما این کلمات در قاب Inside Out Casetify برای S23 Ultra نیز ظاهر شد.

شکل الف: عبارت “شیشه است شیشه است و شیشه می شکند”.

این یک عبارت جذاب است که توسط سازنده Teardown ابداع شده است @ZacksJerryRig. این برچسب در سخت افزار داخلی هیچ گوشی هوشمندی وجود ندارد، اما به نوعی روی آن ظاهر می شود @casetifyمحصولات (۲/۶) pic.twitter.com/UpB2u5zg3M

— dbrand (@dbrand) 23 نوامبر ۲۰۲۳

نلسون در ادامه به دیگر تخم‌مرغ‌های عید پاک یا جزئیات منحصربه‌فرد روی قاب‌های dbrand که در لاین آپ Casetify’s Inside Out نیز دیده می‌شود، اشاره می‌کند، از جمله، به‌طور باورنکردنی، چیزی که به‌طور قابل توجهی شبیه لوگوی dbrand است.

نلسون در ویدیوی خود می‌گوید: «ساخت پوسته Teardown به کار زیادی نیاز دارد. بنابراین فکر می‌کنم می‌توانید ببینید که چرا ما کمی ناراحت هستیم که یک شرکت بزرگ، که بنا به اعتراف مدیر عامل خود ارزشی نزدیک به یک میلیارد دلار دارد، ممکن است به تازگی وارد کار شده و ۱۰۰۰ ساعت از کار را کپی کرده باشد.

نلسون گفت که او و dbrand اخیرا یک شکایت فدرال علیه Casetify به راه انداخته اند که این شرکت را به نقض حق چاپ متهم کرده است.

پاسخ دادن به X – که قبلاً توییتر نامیده می شد – Casetify ادعا کرد که همیشه سنگر اصالت بوده است و ما به آن افتخار می کنیم. وی افزود: “ما در حال حاضر در حال بررسی یک ادعای حق چاپ علیه خود هستیم. ما بلافاصله طرح های مورد نظر را از همه پلتفرم ها حذف کرده ایم.”

Digital Trends برای نظر بیشتر در مورد این موضوع با Casetify تماس گرفته است و ما این مقاله را به محض شنیدن پاسخ به روز رسانی خواهیم کرد.

توصیه های سردبیران







ساخت هر کیس زمان زیادی می برد و برای سرگرمی، نلسون و dbrand دوست دارند به هر کدام چند تخم مرغ عید پاک اضافه کنند.


منبع: https://www.digitaltrends.com/mobile/tech-youtuber-accuses-casetify-of-copyright-infringement/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *