Tekken 8 – تاریخ انتشار، فهرست همه چیزهایی که می دانیم

Tekken 8 یک بازی مورد انتظار برای هر جنگجوی مشتاقی است، و علیرغم اینکه تاکنون اطلاعات زیادی درباره تنظیمات و فهرست بازی داریم، هنوز چیزهای زیادی برای یادگیری در مورد جدایی ناپذیر عنوان این عنوان قبل از عرضه در سال آینده وجود دارد.

گفته شد، ما اکنون آن را می دانیم Tekken 8 در تاریخ ۲۶ ژانویه ۲۰۲۴ منتشر خواهد شد. همانطور که در ما بیان کردیم Tekken 8 پیش نمایشما منتظر چیزهای بزرگی از این بازی هستیم، به همین دلیل است که اگر منتظر یک تجربه مبارزاتی هیجان انگیز بوده اید، ارزش آن را دارد.

با وجود هیجان آشکار بازیکنان مشتاق، Bandai Namco در محتوای تبلیغاتی که در رابطه با انتشار منتشر کرده اند، بسیار محتاطانه عمل کرده است. با این اوصاف، هنوز اطلاعات زیادی برای تجزیه و تحلیل از تریلرهای گیم‌پلی و خود فهرست وجود دارد، و ما همه چیزهایی را که تاکنون در مورد انتشار بازی باید بدانیم جمع‌آوری کرده‌ایم. Tekken 8.

Tekken 8 – برش به تعقیب و گریز

جین کازاما با ژن شیطان

(اعتبار تصویر: Bandai Namco Entertainment)
  • چیست؟ هشتمین بازی اصلی Tekken و دهمین بازی کلی در این سری
  • چه زمانی می توانم آن را بازی کنم؟ ۲۶ ژانویه ۲۰۲۴
  • روی چه چیزی می توانم بازی کنم؟ PS5، Xbox Series X، Xbox Series S و PC.
  • چه کسی آن را می سازد؟ باندای نامکو

تاریخ انتشار و پلتفرم های Tekken 8

Bandai Namco: Tekken 8 – Nina Williams انتشار: جدیدترین تریلر بازگشت قاتل معروف، زیبا و بلوند نینا ویلیامز را نشان می دهد.

(اعتبار تصویر: Bandai Namco)

را Tekken 8 تاریخ انتشار در حال حاضر برای ۲۶ ژانویه ۲۰۲۴ برنامه ریزی شده است، همانطور که در تریلر جدیدی که در مراسم افتتاحیه شب زنده گیمزکام در ۲۲ آگوست نشان داده شد، تایید شد.

در مورد پلتفرم ها، می توان انتظار داشت Tekken 8 به رسیدن به PS5، Xbox Series X|S و PC. علاوه بر این، تایید شده است که Tekken 8 کاملاً کراس پلتفرم خواهد بود، بنابراین صرف نظر از اینکه شما و دوستانتان در کدام کنسول بازی می کنید، می توانید در رینگ با آن مبارزه کنید.

با تاکیدی که بازی بر رقابت دارد و الهاماتی که از رویدادهای تحت رهبری جامعه مانند Tekken World Tour و EVO نشأت می‌گیرد، انتظار می‌رود بخش آنلاین بازی رقابتی بهتر از قبل از بازیکنان پشتیبانی کند. به این دلیل است Tekken 8 همچنین دارای Netcode rollback نیز خواهد بود که پیشرفت بسیار زیادی دارد Tekken 7s آنلاین که باید در هنگام بازی آنلاین منجر به اتصالات بسیار پایدارتر شود.

تریلرهای Tekken 8

جدیدترین تریلر برای Tekken 8 بر روی حالت داستانی بازی، The Dark Awakens تمرکز دارد. چندین انیمیشن سینمایی شخصیت‌هایی را معرفی می‌کنند که هنوز در عمل ندیده‌ایم، از جمله تعامل بین جین و جون که لحن را برای حالت داستانی تعیین می‌کند. علاوه بر این، نگاهی به Devil Kazuya می‌اندازیم که از آن زمان تغییر کرده است Tekken 7. تریلر کامل را می توانید در زیر مشاهده کنید:

بیشتر Tekken 8 تریلرها را می توان در کانال یوتیوب Bandai Namco، در کنار تریلرهای گیم پلی هر شخصیت اعلام شده. تریلرهای کاراکترها با سرعت زیادی کاهش می یابند، بنابراین انتظار داشته باشید که با اعلام بازگشت جنگنده های جدید و بازگشت، این صفحه به روز شود.

با بازی جدید Tekken خط اصلی، بازیکنان ناامید هستند تا ببینند کدام شخصیت‌های قدیمی برای تجربه نسل فعلی بازخواهند گشت. اگرچه بسیاری از شخصیت‌های مورد علاقه طرفداران و شخصیت‌های اصلی داستان مانند جین کازاما و کازویا میشیما بازخواهند گشت، اما می‌توان انتظار داشت که تعداد انگشت شماری از مبارزان جدید با مجموعه‌های حرکتی کاملاً جدید ببینیم.

فهرست Tekken 8

Tekken 8 Stage

(اعتبار تصویر: Bandai Namco Entertainment)

را Tekken 8 فهرست در حال حاضر شامل:

  • جین کازاما
  • کازویا میشیما
  • جون کازاما
  • پادشاه
  • پل فیونیکس
  • نینا ویلیامز
  • لینگ شیائویو
  • جک-۸
  • قانون مارشال
  • لروی اسمیت
  • لارس الکساندرسون
  • آسوکا کازاما
  • امیلی “لیلی” دی روشفور
  • هوارنگ
  • برایان فیوری
  • کلودیو سرافینو
  • کلاغ سیاه
  • زنبق
  • یوشیمیتسو
  • لئو کلیسن
  • دراگونوف
  • شاهین
  • برای شما هم همینطور
  • استیو فاکس
  • فنگ وی
  • پاندا
  • شیطان جین
  • آلیسا بوسکانوویچ
  • لی کایل
  • زفینا
  • فنگ وی
  • رینا

Tekken 7 دارای شخصیت‌های DLC مختلفی در بالای فهرست استاندارد موجود بود که به نظر می‌رسد در حال تغییر است Tekken 8 از آنجایی که لروی اسمیت بخشی از فهرست اصلی بازی خواهد بود. این بدان معنا نیست که شخصیت‌های DLC دوباره ظاهر نخواهند شد Tekken 8, ممکن است فقط یک مورد از شخصیت‌های کاملاً جدید باشد که نقاط DLC دریافت می‌کنند، برخلاف آن‌هایی که ما یاد گرفته‌ایم دوستش داشته باشیم.

این همچنین این سوال را ایجاد می کند که آیا شخصیت هایی مانند Fahkumram و Lidia برای اولین بار در فهرست اصلی بازی خواهند بود یا خیر، اما سخت است باور کنیم که کل لیست قبل از انتشار رسمی بازی اعلام شود. با بازگشت پیش‌بینی‌شده جون کازاما نیز، نمی‌توان پیش‌بینی اولین حضور در آینده را پیش‌بینی کرد، که فقط به هیجان می‌افزاید. با نزدیک‌تر شدن به تاریخ انتشار، فهرست شروع به پر شدن می‌کند، و بسیاری از بازیکنان در حال حاضر حدس می‌زنند که چه کسی ممکن است به عنوان مبارز DLC ظاهر شود، علیرغم اینکه هیچ اعلامیه رسمی مبنی بر دریافت جنگنده‌های DLC به زودی وجود ندارد.

گیم پلی Tekken 8

همانطور که از بازی با ریسک بالایی مانند Tekken انتظار می رود، سطحی از تهاجمی و رقابت باید از طریق گیم پلی و مکانیک های همزمان منعکس شود. با این حال، هارادا در طی اظهار داشت مصاحبه با IGN که “کلمه کلیدی برای انتقال مفهوم سیستم نبرد، تهاجمی است.”

اگرچه بازی‌های مبارزه‌ای در حال حاضر دست به دست هم داده‌اند، اما انتظار داشته باشید Tekken 8 به ویژه با معرفی تعداد انگشت شماری از مکانیک های جدید و معرفی مجدد موارد مورد علاقه طرفداران، سریع و سخت باشد.

مقدار زیادی از گیم پلی در داخل Tekken 8 از جنبه رقابتی الهام گرفته شده است Tekken 7با تاکید ویژه بر استقبال هواداران از منظر بیننده و نه فقط بازیکنان.

در همان مصاحبه، هارادا ادامه داد که “فقط مهم نیست که یک بازی برای کسی که آن را بازی می کند سرگرم کننده باشد. بازی باید سرگرم کننده به نظر برسد تا افراد جدید را مجذوب خود کند.” بنابراین اگرچه ممکن است گیم‌پلی فنی‌ترین و تهاجمی‌ترین بازی‌ای باشد که تا به امروز در یک عنوان Tekken تجربه کرده‌ایم، بازیکنان جدید نیز می‌توانند بدون داشتن تجربه قبلی با این فرنچایز از بازی لذت ببرند.

در یک پرسش و پاسخ ۳۵ دقیقه ای هارادا که در جریان بازی نهایی Tekken World Finals نشان داده شد، جزئیات چند مکانیک گیم پلی جدید را به اشتراک گذاشت که بازیکنان می توانند انتظار داشته باشند که از آنها استفاده کنند. Tekken 8در کنار بحث در مورد چند مورد دلخواه بازگشتی و نحوه طراحی آنها برای مطابقت با تهاجمی جدید گیم پلی.

Bandai Namco;  Tekken 8 – نینا ویلیامز همراه با آخرین تریلر گیم پلی بازی فاش شد!

(اعتبار تصویر: Bandai Namco)

سیستم حرارتی نمونه بارز یک مکانیک جدید برای Tekken 8، شبیه به هنرهای خشم و محرک های خشم عمل می کند، اما یک بار دیگر تجاوزی را که هارادا ناامیدانه معرفی می کند، تقویت می کند. یک نوار آبی زیر نوار سلامتی هر رقیب قرار می گیرد و در حین مبارزه پر می شود و پس از آماده شدن برای فعال شدن به رنگ بنفش در می آید. فعال کردن نوار حرارتی شما ورودی مشابهی با فعال کردن Rage Art یا Heat Engager با عنوان جدید دارد.

در طول دوره فعال که حدود ۱۰ ثانیه طول می کشد، بازیکن می تواند Heat Dashes و Heat Smash را انجام دهد تا آسیب زیادی به حریف وارد کند. علاوه بر این، تمام حملات بازیکن منجر به آسیب تراشه می شود که به سلامت قابل بازیابی تبدیل می شود. در هر نقطه، بازیکن فعال می‌تواند باقیمانده Heat Bar خود را برای اجرای Heat Dash مصرف کند، که مانند Rage Drive عمل می‌کند.

ما هم می دانیم Tekken 8 تنظیم شده است تا یک حالت انفرادی کاملاً جدید ارائه دهد که به نظر می رسد عملکرد مشابهی دارد هاب نبرد که در استریت فایتر ۶. این حالت با عنوان «Arcade Quest» به بازیکنان این امکان را می‌دهد تا قبل از کاوش در یک هاب به سبک آرکید، یک آواتار ایجاد کنند، جایی که می‌توانید بازیکنان را به صورت آنلاین در نبردهای سبک مسابقات در کنار ۱v1s به چالش بکشید و همچنین لباس‌های جدیدی برای مبارزان مورد علاقه خود ایجاد کنید. . .

اخبار Tekken 8

Tekken 8 یک نسخه ی نمایشی از قبل دریافت خواهد کرد
آ نسخه ی نمایشی برای Tekken 8 شامل ۴ شخصیت قابل بازی و فصل اول حالت داستانی برای بازیکنان در دسترس خواهد بود. برای مبارزان PS5، نسخه نمایشی از ۱۴ دسامبر در دسترس خواهد بود، اما برای بازیکنان PC و Xbox، باید تا ۲۱ دسامبر صبر کنید.

Tekken 8 اولین فهرست نهایی را قبل از راه اندازی دریافت می کند
مبارز نهایی برای Tekken 8 قبل از عرضه در ژانویه فاش شده است. رینا، که به عنوان “رعد و برق بنفش” نیز شناخته می شود، قول می دهد که زندگی جدیدی را به کاراته سبک میشیما بیاورد و از تریلر رونمایی به تنهایی زمانی که در مقابل برخی از قوی ترین مبارزان Tekken قرار می گیرد، رقابتی سخت به نظر می رسد. ما همچنین احساس می کنیم که Reina نقش مهمی در قسمت داستانی Tekken 8 ایفا خواهد کرد، اما برای جزئیات بیشتر در مورد آن، انتظار داریم تا انتشار کامل بازی در ۲۶ ژانویه صبر کنیم.

Tekken 8 در اکتبر ۲۰۲۳ یک تست بتا بسته دریافت خواهد کرد
Tekken 8 درهای خود را برای یک تست بتا بسته در ماه اکتبر باز می کند و به بازیکنان این امکان را می دهد که برای مدت محدودی وارد بازی شده و در چند نقشه و با فهرستی محدود در طول یک آخر هفته بازی کنند.

تاریخ انتشار Tekken 8 در Gamescom Opening Night Live تایید شد
در کنار یک تریلر کاملاً جدید در Gamescom Opening Night Live، Tekken 8 بالاخره تاریخ انتشار را دریافت کرد. جدیدترین قسمت از فرنچایز Tekken که قرار است در ۲۶ ژانویه ۲۰۲۴ عرضه شود، بسیار سریعتر از آنچه در ابتدا فکر می کردیم عرضه می شود.

Tekken 8اولین جنگنده کاملا جدید Azucena در EVO 2023 معرفی شد
در جریان بازی Tekken 7 Top 6 در EVO 2023، Azucena به عنوان اولین جنگنده کاملا جدید Tekken 8 معرفی شد. Azucena با نوید یک «ترکیب قوی و قوی» یک سبک مبارزه فوق‌العاده سریع ارائه می‌کند و از چندین موضع برای فرار از هر حمله‌ای با سرعت سریع استفاده می‌شود. در کنار این شخصیت، یک مرحله سه طبقه جدید به فهرست صحنه‌های فعلی که در پرو اتفاق می‌افتد اضافه می‌شود.

تست شبکه بسته Tekken 8 برای ماه جولای اعلام شد
یک آزمایش شبکه بسته برای Tekken 8 از ۲۱ جولای شروع می شود. با حضور ۱۶ شخصیت و ۵ مرحله، ثبت نام برای رویداد اکنون باز است و می توانید از طریق صفحه توییتر Tekken.

انرژی گرمایی از گیم پلی حذف شد
انرژی گرمایی از گیم پلی حذف شده است و زمان فعال سازی گرما بسته به نحوه فعال شدن گرما تغییر می کند. دستور Heat Smash نیز برای همه شخصیت های قابل بازی استاندارد شده است.

برای سرگرمی پر اکشن بیشتر، ارزش بررسی این را دارد بهترین بازی های FPSدر کنار بهترین بازی های چند نفره روی کامپیوتر اگر به دنبال راهی خوب برای گذراندن وقت خود قبل از عرضه Tekken 8 در ژانویه هستید.


منبع: https://www.techradar.com/news/tekken-8-release-date-platforms-roster-gameplay-and-news

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *