Tekken 8 تریلر داستانی رسمی را دریافت می کند که فصل بعدی حماسه خونی Mishima را به نمایش می گذارد

تریلر داستانی رسمی بازی مبارزه ای آینده Bandai Namco، Tekken 8فرود آمد، و حتی سینمای خیره کننده تری از حالت داستانی The Dark Awakens نشان داد.

Tekken 8 قرار است روی رایانه شخصی فرود بیاید Xbox Series X|S و پلی استیشن ۵ در ۲۶ ژانویه ۲۰۲۴٫ علاوه بر اکشن مبارزه سریع و آدرنالین PvP که طرفداران سری آن را می شناسند و دوست دارند، بازیکنان همچنین می توانند منتظر تجربه قسمت بعدی در “حماسه غم انگیز نسل خونی میشیما.” این Tekken 8 سایت اینترنتی متلک می زند: “درگیری مداوم بین جین کازاما که مصمم به سرپیچی از سرنوشت خود است و پدرش کازویا میشیما که با او مخالفت می کند، به تدریج به یک درگیری بزرگ تبدیل می شود که تمام جهان را درگیر می کند.”

در تریلرجین کازاما را می بینیم که با مادرش صحبت می کند و مادرش او را تشویق می کند تا از قدرتش برای نجات خود و پدرش استفاده کند. با این حال، یکی دیگر از فیلم‌های سینمایی جین را نشان می‌دهد که تلاش می‌کند تا از قدرت‌های شیطانی‌اش استفاده کند، بنابراین باید ببینیم که چگونه در داستان انجام می‌شود. در زیر می توانید تریلر را تماشا کنید.

امروز، یک نسخه ی نمایشی رایگان برای Tekken 8 بر روی PS5 منتشر شد و به بازیکنان این امکان را می‌دهد که فصل اول حالت داستانی و همچنین مقدمه‌ای برای Arcade Quest (که اساساً به عنوان یک آموزش مفید عمل می‌کند) و یک حالت محلی در مقابل برای آزمایش توانایی شما در برابر دیگران را بررسی کنند. این دمو از ۲۱ دسامبر برای Xbox Series X|S و PC نیز در دسترس خواهد بود و به افراد بیشتری اجازه می‌دهد تا در اکشن شرکت کنند.

در او پیش نمایش از Tekken 8کارا فیلیپس، نویسنده همیشه سبز TRG، “گرافیک های فوق واقع گرایانه” و همچنین “نبردی را که هر بار که ضربه ای را وارد می کنید تقریباً می توانید از طریق صفحه احساس کنید” تحسین کرد. او نوشت: «از آنچه در یک پیش‌نمایش عملی شاهد آن بودم، می‌توانم با اطمینان بگویم که تجربه‌ای فراموش‌نشدنی را رقم می‌زند.» بدون فاصله گرفتن از فرمول کلاسیک جنگنده سه بعدی تکن مشهور است برای Q8 هنوز هم می‌تواند هویت خود را از طریق مکانیک‌ها، شخصیت‌ها و حالت‌های بازی جدید بسازد.»

آیا می خواهید قبل از انتشار Tekken 8 مهارت های مبارزه خود را تقویت کنید؟ چرا دست خود را در برخی از آنها امتحان نمی کنید بهترین بازی های مبارزه ای? همچنین می‌توانید تجربه بازی خود را با توصیه‌های ما برای بازی افزایش دهید بهترین چوب های مبارزه.


منبع: https://www.techradar.com/gaming/consoles-pc/tekken-8-gets-official-story-trailer-showcasing-the-next-chapter-in-the-mishima-bloodline-saga

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *