The Division: Heartland در تایوان رتبه بندی شده است، که اشاره می کند که انتشار آن قریب الوقوع است

The Division: Heartland در تایوان رتبه بندی شده است.

اسپین آف سوم شخص اکشن تیراندازی رایگان در می ۲۰۲۱ اعلام شد و در ابتدا قرار بود در سال ۲۰۲۱-۲۲ منتشر شود. یوبی سافت از آن زمان در مورد پنجره انتشار بازی کم حرف بوده است، اما رتبه بندی – که در اوایل این ماه منتشر شد – نشان می دهد که به زودی تاریخ انتشار قطعی خواهیم داشت.


معرفی سینمایی The Division Heartland.

به دلیل «خشونت، زبان نامناسب» و گرایش‌های «ضد جامعه» – این تیراندازی امتیاز PG-15 را در رایانه‌های شخصی، PS5، PS4، Xbox Series X و Xbox One دریافت کرده است.

Leaker Kurakasis معتقد است که تایوان معمولاً یک بازی را حدود دو یا دو ماه و نیم قبل از عرضه برنامه ریزی شده در کشور رتبه بندی می کند، اما تصدیق می کند که ما همه چیز را در مورد Silent Hill: The Short Message از طریق همان سازمان رتبه بندی تایوانی آموخته ایم و مطلقاً چیزی نشنیده ایم. . از آن زمان، پس فقط این را به عنوان یک شایعه امیدوارکننده در نظر بگیرید تا زمانی که یوبی سافت به هر طریقی آن را تایید کند.


The Division: Heartland در تایوان رتبه بندی شده است، که اشاره می کند که انتشار آن قریب الوقوع است

هارتلند اکشن شهری مجموعه را به یک محیط روستایی در آمریکا منتقل می کند و به عنوان یک تیرانداز اکشن PvEvP توصیف می شود که در آن با جناح های هوش مصنوعی و سایر بازیکنان مبارزه می کنید. شما به عنوان یک مامور Division بازی می کنید که به دنبال ایمن کردن شهر از سایر عوامل سرکش و همچنین خود ویروس است.

The Division Resurgence، یک بازی رایگان برای موبایل است که فاصله بین The Division 1 و ۲ را پر می کند، همچنین قرار است در سال ۲۰۲۴ منتشر شود.


منبع: https://www.eurogamer.net/the-division-heartland-has-been-rated-in-taiwan-hinting-that-a-release-could-be-imminent

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *