The Finals استودیوی Embark برای اولین بار روی رایانه شخصی و کنسول ها عرضه شد

فینال


استودیو Embark از انتشار فوری بازی خبر داد فینالیک مجموعه سرگرمی جنگی تیراندازی اول شخص در یک نمایش بازی.

در حالی که روایت پشت بازی از نظر اینکه یک مسابقه ورزشی افراد مشهور است، مانند قسمت پر زرق و برق The Hunger Games است، اما شباهت ها به همین جا ختم می شود. فینال یک بازی چند نفره فقط سه در مقابل سه در مقابل سه است که در آن سه تیم با سه بازیکن انسانی هر کدام وجود دارد. اولین بازی در مراسم The Game Awards اعلام شد.

استودیو Embark، بخشی از Nexon، این بازی را به عنوان یک بازی تیراندازی اول شخص، مبتنی بر تیم، رایگان توصیف می‌کند که پویایی محیطی، تخریب و آزادی بازیکن را تا حد امکان پیش می‌برد.

The Finals یک بازی تیراندازی اول شخص رایگان است که در آن در یک نمایش بازی هستید.

تیم ها در یک محیط شهری مدرن، مانند لاس وگاس، با محیط های تخریب پذیر فراوان مبارزه می کنند. من اخیراً نسخه نزدیک به پایانی The Finals را برای حدود ۴۵ دقیقه بازی کردم، و این خیلی داغ بود. من با اسلحه هایی که تراز نشده بودند، شوت بسیار بدی داشتم. من توسط بازیکنان با نارنجک انداز و اینها از بین رفتم. و من به طور کلی عملکرد بسیار ضعیفی داشتم.

اما من واقعا از هرج و مرج جنگ لذت بردم، جایی که سه تیم در یک خرک جمع می شدند تا مسیر فرار یا همان مسیر فرار را انتخاب کنند. من به تنهایی یک طاق را بررسی می‌کردم و سپس شخصی دو طبقه بالاتر که از سقفی غاردار تماشا می‌کرد، مرا می‌برد. اگر دشمن شما در حالی که از یک طاق محافظت می‌کرد در اتاقی پنهان شده بود، می‌توانید با سوراخ کردن یک سوراخ در دیوار، بازی را تغییر دهید.

کچینگ! شما برای پول و شهرت در فینال بازی می کنید.

این بازی همچنین سبک را تشویق می‌کند و به شما امکان می‌دهد شخصیت و لباس‌های خود را بسازید و سپس راه خود را به سمت آهنگ‌سازی بیشتر و بیشتر به دست آورید. وقتی به شما شلیک می‌شود، به یک دسته سکه طلا تبدیل می‌شوید تا تیم دیگر آن را بردارند. این همه خیلی خنده دار است. من این را به مدیر عامل نکسون گفتم اوون ماهونی و او گفت: “می بینی، مسابقه را باختی و هنوز هم خوش گذشت.”

این شوتر رایگان و مبتنی بر تیم اکنون در Steam، Xbox Series X|S و PlayStation 5 در دسترس است. این نسخه، شرکت کنندگان مشتاق را مستقیماً به فصل ۱ می فرستد، جایی که آنها می توانند زرق و برق و جذابیت لاس وگاس را جشن بگیرند – یک عرصه مجازی جدید پر از چراغ‌های نئونی درخشان، ماشین‌های اسلات، بوکسورها، بشقاب پرنده‌ها، و موارد دیگر – ارائه یک بوفه‌ای از نابودی و ضرب وشتم، و اولین نکات از رمز و راز پشت انفجاری‌ترین نمایش بازی جهان.

Gustav Tilleby، مدیر خلاق، در بیانیه ای گفت: “ما Embark را شروع کردیم تا دوباره تصور کنیم بازی ها چگونه ساخته می شوند و به چه چیزی تبدیل می شوند. The Finals اولین بازی ما است که منتشر می کنیم و تجسم بزرگی از این دیدگاه است.” “Finals یک بازی بتل رویال، سیم‌کارت نظامی یا FPS تاکتیکی دیگر نیست – تعداد زیادی از آن‌ها وجود دارند. این یک برداشت کاملاً جدید از تیراندازان است. دیدن پاسخ جامعه در سال گذشته آزمایش بسیار شگفت‌انگیز و متواضع بود. اکنون که بازی پخش می‌شود، تمرکز لیزری بر روی تضمین تجربه‌ای عالی برای جامعه‌مان است، همراه با شگفتی‌های بسیاری در این مسیر.”

در فینال، شرکت کنندگان در عرصه های مجازی بر اساس مکان های نمادین دنیای واقعی به رقابت می پردازند. آن‌ها در محیط‌های کاملاً تخریب‌پذیر با فناوری تخریب و حرکت سمت سرور Embark مبارزه می‌کنند که تضمین می‌کند هر بازیکنی این عمل را به‌طور همزمان تجربه می‌کند – خواه تکه‌ای از مبلمان باشد یا یک ساختمان در حال فروریختن کامل.

می توانید شخصیت خود را در The Finals شخصی سازی کنید.

به عنوان یک بازیکن، می‌توانید مسابقه‌دهنده منحصربه‌فرد خود را بسازید – از بالرین‌های شمشیردار مخفی تا پانداهای کشنده مجهز به موشک‌انداز – این شما هستید که تصمیم می‌گیرید چه کسی هستید و چگونه بازی کنید.

بهترین شرکت کنندگان به شهود خود به اندازه هدف خود تکیه می کنند و از ترکیبی از محیط، سلاح ها، ابزارها و تخصص ها برای شکست دادن رقبای خود برای کسب شهرت و ثروت استفاده می کنند.

The Finals هم اکنون در Steam، فروشگاه بازی Xbox و PlayStation Store در دسترس است.

استودیو Embark مستقر در استکهلم در نوامبر ۲۰۱۸ توسط کهنه‌کاران صنعت پاتریک سودرلوند، راب رونسون، استفان استرندبرگ، جنی هالدشینر، یوهان اندرسون و مگنوس نوردین تأسیس شد. امروزه استودیو Embark دارای بیش از ۲۵۰ بازی ساز است که از فناوری های نوآورانه استفاده می کنند تا نحوه ساخت بازی ها و تبدیل آن ها را دوباره تصور کنند. ماهونی گفت نکته قابل توجه در مورد The Finals این بود که توسط تیمی با کمتر از ۱۰۰ نفر ساخته شد. Embark همچنین در حال ساخت بازی PvVPe Survival ARC Raiders و پلتفرم خلاقانه است.

عقیده GamesBeat وقتی صنعت بازی را پوشش می دهد “جایی که اشتیاق با تجارت روبرو می شود.” این یعنی چی؟ ما می خواهیم به شما بگوییم که اخبار چقدر برای شما اهمیت دارد — نه فقط به عنوان یک تصمیم گیرنده در یک استودیوی بازی، بلکه به عنوان یک طرفدار بازی. خواه مقالات ما را می خوانید، به پادکست های ما گوش می دهید یا ویدیوهای ما را تماشا می کنید، GamesBeat به شما کمک می کند تا در مورد صنعت بیاموزید و از تعامل با آن لذت ببرید. جلسات توجیهی ما را کشف کنید.


منبع: https://venturebeat.com/games/embark-studios-the-finals-debuts-on-pc-and-consoles/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *