The Finals امروز اولین حالت بازی با زمان محدود خود را دریافت می کند، اما شما باید با تیم خود خداحافظی کنید.

The Finals امروز اولین حالت بازی با زمان محدود خود را دریافت می کند، اما شما باید با تیم خود خداحافظی کنید.

شوتر اول شخص سریع استودیو Embark، فینالاولین آپدیت اصلی فصل اول خود را در اواخر امروز (۱۷ ژانویه)، ۱٫۵٫۰ دریافت می کند، که شامل اولین حالت زمان محدود بازی نیز می شود.

حالت مورد بحث Solo Bank It نام دارد که همانطور که از نامش پیداست نسخه انفرادی حالت بانک It موجود است. معمولاً بانک It چهار سه نفره را می بیند که با هدف گرفتن و سپرده گذاری هرچه بیشتر پول نقد از سراسر نقشه، بازیکنان دشمن را بیرون می کشند تا سکه هایی را که در دست دارند را بدزدند.

در Solo Bank It، بازیکنان با سه نفر وفادار خود خداحافظی می‌کنند و در عوض با ۱۱ بازیکن دشمن که آنها نیز به تنهایی عمل می‌کنند، مقابله می‌کنند. در مجموع، به نظر می‌رسد که می‌تواند زمان خوبی برای کسانی باشد که در حال حاضر تیم ثابتی از افراد برای بازی با آنها ندارند، به خصوص اگر فردی هستید که از هماهنگ کردن استراتژی خود با سایر بازیکنان لذت نمی‌برید. اما، باز هم، قرار نیست برای همیشه باقی بماند. در زمان نگارش، استودیو Embark مشخص نکرده است که این حالت برای چه مدت در دسترس خواهد بود، اما می توانید نگاهی به این حالت بیندازید. تیزر زیر

در غیر این صورت، Embark همچنین اعلام کرده است که این به روز رسانی شامل تغییرات بیشتر در تعادل، رفع اشکال، فروشگاه گسترده و “امنیت بهتر” خواهد بود. توسعه دهنده برای اولین بار هفته گذشته به این به روز رسانی امنیتی اشاره کرد که در آن نقطه به عنوان “اصلاح امنیتی بزرگ” توصیف شد. با این حال، در زمان نگارش این مقاله، معلوم نیست چه چیزی تغییر خواهد کرد.

هفته گذشته فینال برخی را ساخته است nerfs به کنترلر هدف کمک، و همچنین یک باگ را له کرد به طوری که کمک هدف اکنون بازیکنان نامرئی را نادیده می گیرد. اگر تجربه شما از بازی با یک کنترلر از پنجشنبه گذشته متفاوت بوده است، به همین دلیل است.

برای بازی‌های بیشتری مانند The Finals، حتماً فهرست‌های ما را بررسی کنید بهترین بازی های FPSبه همان خوبی بهترین بازی های رایگان.


منبع: https://www.techradar.com/gaming/consoles-pc/the-finals-is-getting-its-first-limited-time-game-mode-today-but-youll-have-to-say-goodbye-to-your-team

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *