The Finals هماهنگی مبتنی بر مهارت خود را برای اطمینان از بازی های با کیفیت بهتر بهبود بخشیده است.

The Finals هماهنگی مبتنی بر مهارت خود را برای اطمینان از بازی های با کیفیت بهتر بهبود بخشیده است.

رفع فوری جدید برای فینال منتشر شده است که هدف آن بهبود خواستگاری مبتنی بر مهارت بازی است.

بازی تیراندازی اول شخص رایگان (FPS) یک پرتاب غافلگیر کننده در حین جوایز بازی ۲۰۲۳ در ۷ دسامبر، و در حال حاضر به رکورد ۲۴۲۶۱۹ بازیکن رسیده است SteamDB. همچنین در ۱۰ بازی برتر این پلتفرم در حال حاضر قرار دارد.

بازی چند نفره منحصر به فرد مبتنی بر تیم – که در سایت موجود است PS5، Xbox Series X|S و PC – شروع بسیار خوبی دارد و توسعه‌دهنده استودیوی Embark در حال حاضر به دنبال بهبود، قبل از هر چیز، با تنظیم هماهنگی بازی است.

Embark در یک توضیح می دهد: “ما تغییراتی را در خواستگاری مبتنی بر مهارت خود ایجاد کرده ایم تا از بازی های با کیفیت بهتر اطمینان حاصل کنیم.” بخار پست (از طریق GamesRadar+).

“این بدان معناست که زمان خواستگاری احتمالاً کمی طولانی تر خواهد بود، اما شما باید خود را در مسابقات کمی نزدیکتر بیابید.”

این تغییر اکنون باعث می‌شود بازیکنانی با سطح مهارت مشابه با یکدیگر رقابت کنند و بازی‌های رقابتی را منصفانه‌تر می‌کند.

همچنین در Hotfix 1.2.3 یک رفع مشکل ورود به سیستم Steam وجود دارد که به بازیکنان یک پیام ممنوعیت معیوب می داد، و همچنین به روز رسانی در مورد نحوه عملکرد backfill ها در Quick Cash و Bank It – ویژگی که به بازیکنان اجازه می دهد به بازی ملحق شوند. قبلا شروع شده است.

در یادداشت‌های پچ آمده است: «این باید به این معنی باشد که شما کمتر بک‌پر می‌شوید و وقتی بک‌پر می‌شوید، باید زمان بیشتری در مسابقه باقی بمانید، به خصوص در حالت Bank It».

فینال آن را پیچیده کرد بتا را باز کنید در ماه نوامبر، در آن نقطه آن را به ۷٫۵ میلیون بازیکن رسید. Embark به نام “یک هفته فراموش نشدنی”.

سردبیر TRG، جیک تاکر، گفت که این بازی “مفرح ترین بازی من در تیراندازی چند نفره در طول سال بود” و افزود: “فینال سزاوار این است که بزرگ باشد و نبرد دیوانه وار واقعاً باورنکردنی است.”

برای بازی‌های درخشان‌تر، حتماً فهرست بازی‌های ما را بررسی کنید بهترین بازی های FPS به همان خوبی بهترین بازی های تعاونی در حال حاضر موجود است


منبع: https://www.techradar.com/gaming/consoles-pc/the-finals-has-improved-its-skill-based-matchmaking-to-ensure-better-quality-games

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *