The Gamer and the Mouth بازی و کمدی را با هم ترکیب می کند


بازی به سرعت تبدیل به یک ورزش تماشاگر شده است که یک سرگرمی فردی است. ظهور یوتیوب تکان دادن و ورزش‌های الکترونیکی زنده اقتصاد کاملی را از تماشای افراد دیگر در حال تماشای بازی‌های ویدیویی ایجاد کرده است. حالا Cinemark و Real Good Touring با رویداد خود، The Gamer and the Mouth، چین و چروک جدیدی به فرمول اضافه کرده اند.

در این رویداد جدید که در ۷ اکتبر در سینماهای Cinemark پخش می‌شود، چهار گیمر با چهار کمدین استندآپ همراه می‌شوند و دومی از اولی حمایت می‌کند در حالی که تلاش می‌کند روحیه سایر گیمرها را تضعیف کند. گیمرها عبارتند از Girard “The Completionist” Khalil، Ethan Nestor، Andrea Botez و Jaiden Animations. و کمدین ها موزس استورم، النور جی کریگان، جرمیا واتکینز و کریس “کمدین سی پی” پاول هستند.

در هر دور، تیم‌ها در بازی‌هایی مانند Gang Beasts رقابت می‌کنند که گیمر بازی می‌کند و دهان از آنها حمایت می‌کند. برندگان به دور بعدی می روند، در حالی که بازنده ها تحت یک “مجازات” کمدی قرار می گیرند. میزبان‌ها همچنین می‌توانند یک بار در هر دور دکمه «حواس‌پرتی» را فشار دهند و یک چرخش مانند چشم‌بند بودن گیمر در حالی که دهان به آنها دستور می‌دهد اضافه کنند.

این رویداد توسط Sean “Jacksepticeye” McLoughlin، YouTuber و سرگرم کننده و Chris Redd از Saturday Night Live برگزار می شود. GamesBeat با مک‌لافلین و کارگردان نمایش، ریچی کین، در مورد الهام‌بخش این رویداد و نحوه ایجاد آن صحبت کرد.

رویداد

GamesBeat Next 2023

در ۲۴ تا ۲۵ اکتبر به انجمن GamesBeat در سانفرانسیسکو بپیوندید. شما از باهوش ترین ذهن های صنعت بازی در مورد آخرین پیشرفت ها و دیدگاه آنها در مورد آینده بازی خواهید شنید.


بیشتر بدانید

چگونه The Gamer and the Mouth به وجود آمد

به گفته Keen، این رویداد بر اساس یک تورنمنت بازی در لس آنجلس است که توسط کمدین آنتونی دایو آغاز شده است: “او ماهانه یک بار مسابقات بازی های ویدیویی را در یک سالن سینما در مرکز شهر لس آنجلس تولید می کرد. و در کنار آن، سه کمدین حضور داشتند. این یک ترکیب منحصربفرد از دو جهان بود – مطمئناً هرگز چیزی شبیه آن را ندیده بودم – و می‌دانستیم که چیز خاصی برای ساختن داریم.»

مک لافلین گفت که این رویداد طنز طبیعی را که با هم بازی می کنند به صحنه بزرگتری می آورد. “بازی و کمدی هر زمان که من محتوا می سازم دست به دست هم می دهند. زمانی که با دوستان خود بازی می کنید این یک چیز مشترک است. همه ما آن لحظاتی را داریم که شما به همدیگر بداخلاق می کنید. این جنبه خانوادگی آن واقعاً بود. سرگرمی، و ایده آوردن آن به مخاطبان زنده و حضور جوک‌سازان حرفه‌ای با افرادی که قادر به بازی کردن هستند… احساس نشستن روی مبل با دوستان خود و بازی کردن با هم را دوباره زنده می‌کند. .

کین و مک‌لافلین گفتند که تیم‌ها از میان استخر مشترک ارتباطاتشان انتخاب شده‌اند و گیمرها و دهان‌ها به‌طور تصادفی جفت شده‌اند. مک لافلین گفت که تماشاگران نیز نقش کلیدی در انرژی نمایش داشتند و به حفظ انرژی مجری کمک کردند. ما سعی کردیم بازی هایی را انتخاب کنیم که درک آن ها به دانش زیادی نیاز ندارد.”

رویداد بازی یا نمایش کمدی؟

هم کین و هم مک‌لافلین ابراز امیدواری کردند که هم گیمرها و هم غیرگیمرها بتوانند از این رویداد لذت ببرند. کین گفت: “اگر برای گیمرها مانند Jacksepticeye به این موضوع برسید، قطعاً با برخی از استندآپ کمدین های جدید مورد علاقه خود آشنا خواهید شد.” اگر از طرفداران کمدی هستید، حتی اگر چیزهای زیادی در مورد بازی ها ندانید، خیلی می خندید و نه تنها طرفدار بازی ها، بلکه طرفدار گیمرهایی خواهید شد که شخصیت های باورنکردنی دارند. حقوق خود و نمایش، به طور کلی، فقط دیوانه کننده است. در حین تماشا، لبخند نزدن و نخندیدن سخت است.”

مک لافلین گفت که این رویداد به بازی های زیادی نیاز ندارد “اگر به نمایشگاه بیایید، نیازی به دانش زیادی در مورد بازی ها ندارید تا بدانید چه اتفاقی می افتد و با آن سرگرم شوید. این رویداد به خصوص به خوبی ترجمه می شود یک صفحه نمایش، و شما این کار را نمی کنید واقعا باید بدانیم چه اتفاقی در بازی‌ها می‌افتد، زیرا انواع بازی‌هایی که ما انتخاب کرده‌ایم بسیار ساده و قابل پیگیری هستند.”

در مورد آینده این رویداد، کین می گوید که امیدوار است در آینده رویداد را گسترش دهد. ما قطعاً قصد داریم این کار را دوباره انجام دهیم و به افزایش حواس‌پرتی‌ها و دیوانگی‌های اطرافمان ادامه می‌دهیم و مطمئن می‌شویم که از هر ساعت بعدی که تولید می‌کنیم، به همان اندازه کمدی و سرگرمی استخراج می‌کنیم.»

The Gamer and the Mouth در تاریخ ۷ اکتبر در سینماهای منتخب Cinemark پخش می‌شود. بلیت‌ها در حال حاضر برای پیش‌سفارش در دسترس هستند.

عقیده GamesBeat وقتی صنعت بازی را پوشش می دهد “جایی که اشتیاق با تجارت روبرو می شود.” این یعنی چی؟ ما می خواهیم به شما بگوییم که اخبار چقدر برای شما اهمیت دارد — نه فقط به عنوان یک تصمیم گیرنده در یک استودیوی بازی، بلکه به عنوان یک طرفدار بازی. خواه مقالات ما را می خوانید، به پادکست های ما گوش می دهید یا ویدیوهای ما را تماشا می کنید، GamesBeat به شما کمک می کند تا در مورد صنعت بیاموزید و از تعامل با آن لذت ببرید. جلسات توجیهی ما را کشف کنید.


منبع: https://venturebeat.com/games/the-gamer-and-the-mouth-mixes-gaming-and-comedy/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *