The Last of Us Part 2 هفته آینده مستندی رسمی به نمایش می گذارد

ما فقط یک هفته تا معرفی بازی Naughty Dog’s The Last of Us Part 2 Remastered برای پلی استیشن ۵ فاصله داریم و این استودیو اکنون اعلام کرده است که ورود خود را با Grounded 2 جشن می گیرد – یک مستند رسمی که به صورت رسمی ساخته می شود. برای تماشای YouTube آزاد باشید.

Grounded 2: Making The Last of Us Part 2، همانطور که به طور رسمی شناخته شده است، ادامه مستند ۸۵ دقیقه ای Naughty Dog برای اولین بازی است که در سال ۲۰۱۵ راه اندازی شد و “توسعه دقیق و فلسفه منحصر به فرد” The Last of Us 1 را ترسیم کرد.

فیلمبرداری دنباله‌ای که به تازگی اعلام شده است – طبق تریلر اسپویل زیر – در سال ۲۰۱۶ آغاز شد اما با شیوع همه‌گیری ویروس کرونا در سال ۲۰۲۰ متوقف شد. با این حال، فیلم‌های موجود اکنون دوباره مورد بازبینی قرار گرفته‌اند و در ساخت مستندی جمع‌آوری شده‌اند. به نظر نمی‌رسد که از جنبه‌های منفی‌تر توسعه در Naughty Dog، از جمله کرانچ، کاملاً دوری کند. گفته می شود به خصوص بد است در استودیو در گزارشی در سال ۲۰۲۰٫


تریلر ساخت فوق العاده اسپویل برای The Last of Us Part 2.

Grounded 2: Making The Last of Us Part 2 از جمعه آینده، ۱۹ ژانویه، برای تماشای YouTube رایگان خواهد بود. همان روزی است که بازی Naughty Dog’s The Last of Us 2 Remastered – یک نسخه پیشرفته پلی استیشن ۵ از نسخه اصلی تحسین شده PS4 – برای اولین بار عرضه می شود.

The Last of Us Part 2 Remastered، اگر آشنا نیستید، وعده می دهد برای به ارمغان آوردن پیشرفت‌های تکنولوژیکی، ویژگی‌های جدید پشت صحنه و حالت‌های جدید در هفته آینده – از جمله یک حالت بقای سرکش جدید به نام No Return و حالت Guitar Free Play که در بخش‌های گیتار قابل پخش بازی اصلی گسترش می‌یابد.


منبع: https://www.eurogamer.net/the-last-of-us-part-2-is-getting-an-official-making-of-documentary-next-week?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *