The Long Dark توسعه دهنده “بازی بقای اعلام نشده” است که ممکن است فقط The Long Dark 2 باشد.

Hinterland، سازنده بازی بقای برفی The Long Dark، یک «بازی بقا اعلام‌نشده» را که در حال حاضر در استودیو در حال توسعه است، به نمایش گذاشته است، و تصاویر آلفای همراه قطعاً دارای نشانه‌های بالقوه The Long Dark 2 هستند.

رئیس Hinterland رافائل ون لیروپ (که تایید کرد در سال ۲۰۲۲ از The Long Dark برای شروع یک پروژه جدید در استودیو کنار می رود) فیلم ۲۲ ثانیه ای “قبل از آلفای درون موتور” را به اشتراک گذاشت. در رسانه های اجتماعی امروز، همراه با عنوان، “چند اتفاق خوب در فضای بازی های بقا اعلام نشده رخ می دهد…”.

این ویدئو به خودی خود چیزی بیشتر از یک حرکت آهسته در یک اتاق کمی درهم و برهم است – اما یک نگاه دقیق تر ممکن است سرنخ های بزرگی در مورد ماهیت پروژه جدید Hinterland ارائه دهد. گزارشی از «روزها» که روی آینه خط خورده اند و خرابی موقت کلی اتاق مطمئناً نشان می دهد که نوعی فاجعه بر جهان بیرون آمده است، در حالی که دو آتش خروشان و باد زوزه وار، یخ زدگی بزرگ The Long Dark را کاملاً به ذهن می آورد.

تفسیر همه اینها به عنوان یک مزاحمت برای The Long Dark 2 – یا حداقل یک بازی جدید که در دنیای آسیب‌دیده The Long Dark اتفاق می‌افتد – سخت نیست، اما، بدیهی است که تا زمانی که Hinterland چیز بیشتری نگوید، هیچ چیز قطعی نیست. با تشکر از شما چه می دانید به روز رسانی از ون لیروپ در سپتامبر گذشتهاین استودیو در حال حاضر سه عنوان جدید در دست ساخت دارد – دو عنوان “پروژه های جاه طلبانه و در مقیاس بزرگ که پایه و اساس آینده Hinterland را فراتر از The Long Dark خواهد گذاشت” و سومی “پروژه کوچکتر” است که به عنوان یک “مفکر” توصیف می شود. ، بازی علمی تخیلی زیبا و خطی که بسیار بسیار متفاوت از The Long Dark است. دومی قرار بود اولین نفری باشد که در صف افشاگری قرار می گیرد، اما فیلم امروز «بازی بقا» نشان می دهد که برنامه ها تغییر کرده اند.


The Long Dark توسعه دهنده “بازی بقای اعلام نشده” است که ممکن است فقط The Long Dark 2 باشد.تاریکی طولانی — داستان هایی از قلمرو دور — قسمت چهارم به روز رسانی ویدیو


قسمت چهارم The Long Dark’s Tales from the Far Territory در دسامبر منتشر شد.

سپتامبر امسال ده سال از زمان راه اندازی The Long Dark به Steam می گذرد، بنابراین به نظر می رسد سال ۲۰۲۴ مانند هر زمان دیگری برای Hinterland زمان خوبی برای شروع صحبت در مورد آینده با جزئیات واضح تر – به ویژه به عنوان پنجمین فیلم فوق العاده طولانی در کار است. فصل آخر حالت داستانی The Long Dark’s Wintermute و دو بخش باقی مانده از آن DLC Tales From the Far Territoryقرار است تا قبل از پایان سال جاری منتشر شوند.


منبع: https://www.eurogamer.net/the-long-dark-dev-teases-unannounced-survival-game-that-might-just-be-the-long-dark-2?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *