The Marvels: تاریخ انتشار، تریلر، بازیگران تایید شده، خلاصه داستان و موارد دیگر

مارولز: اطلاعات کلیدی

– در حال حاضر در سینما
– دنباله کاپیتان مارول، خانم مارول و وانداویژن
– ستاره اولین تیم ابرقهرمانی تمام زن در MCU
– بازیگران اصلی تایید شد و دیگر حضور بازیگران فاش شد
– خلاصه داستان فاش شد
– تریلرها و اسپات های تلویزیونی ممکن است برخی از نکات کلیدی داستان را خراب کرده باشند
– سایر جزئیات داستان به صورت آنلاین درز کرده است
– می تواند پروژه های آینده مارول را تحت تاثیر قرار دهد

وقت آن است، طرفداران مارول، مارولز بالاخره وارد سینماها شد آخرین دنیای سینمایی مارول (MCU) فیلم ۲۰۲۳ به طور کیهانی راه خود را به سینماها باز کرده است و با توجه به تأخیر چندین فیلم و برنامه تلویزیونی MCU به دلیل اعتصابات نویسندگان و بازیگران که اکنون حل شده است، بهتر است از ورود آن نهایت استفاده را ببرید.

قبل از اینکه بخواهید آن را در سینماها تماشا کنید، باید همه چیز را درباره فیلم ابرقهرمانی بررسی کنید. ابتدا راهنمای ما را بخوانید قبل از چه چیزی تماشا کنیم مارولز منتشر می شود. پس از پایان یافتن این شش پروژه مارول دیزنی پلاسشما آماده خواهید بود تا در مورد اولین تیم سوپرگروه تمام زنانه در صفحه بزرگ بیاموزید.

در زیر، ما مبرم ترین اطلاعات در مورد آن را گردآوری کرده ایم مارول فاز ۵ فیلم، از جمله تاریخ انتشار، تریلرها، بازیگران تایید شده و شایعه شده، خلاصه داستان و حدس و گمان داستان، و موارد دیگر.

اسپویلرهای کامل دنبال می شوند برای کاپیتان مارول، WandaVision، خانم مارول، Ant-Man and the Wasp: Quantumaniaو تهاجم مخفی. اسپویلرهای بالقوه برای مارولز نیز مورد بحث قرار می گیرند.

تاریخ انتشار مارولز

کامالا خان در مارولز در اتاقش نشسته و مشغول انجام تکالیف است

تکالیف خود را انجام دهید تا بتوانید تماشا کنید مارولز در اسرع وقت مانند … (اعتبار تصویر: Marvel Studios)

مارولز در سراسر جهان راه اندازی شد جمعه ۱۰ نوامبر. در ابتدا برای اواخر جولای برنامه ریزی شده بود، اما مارول انتشار آن را چند ماه به تعویق انداختاین چهارمین باری است که راه اندازی آن تغییر کرده است.

با یک ساعت و ۳۳ دقیقه زمان اجرا (منهای اعتبار!)، مارولز رکورد جدید و غافلگیر کننده فیلم MCU را به ثبت خواهد رساند خیلی زود هم جای تعجب نیست که امتیاز PG-13 (12A در بریتانیا) را برای اقدام/خشونت و زبان مختصر دریافت کرد.

اوه، و بنا بر گزارش‌ها هزینه ساخت آن ۲۷۰ میلیون دلار بوده است فوربس) ، بنابراین مارول و دیزنی امیدوارند که در آخر هفته افتتاحیه به فروش ۶۰ تا ۶۵ میلیون دلاری آمریکا برسد. تنوع) نشانه این نیست که بمب آفیس دیگری روی دستش است.

تریلر مارولز و فیلم های دیگر

آخرین تریلر برای مارولز در ۶ نوامبر اکران شد. این فیلم بر اساس فیلم های قدیمی – عجیب و غریب – با بازی مرد آهنی و کاپیتان آمریکا قبل از تبدیل شدن به صحنه هایی از سال ۲۰۱۹ باز می شود. کاپیتان مارول و Avengers: Endgameو همچنین نمایش قطعات جدید از خود فیلم جدید.

مانند قسمت های مختلف تلویزیونی آن در آستانه انتشار، همچنین حاوی برخی اسپویل های خفیف در مورد داستان آن است، بنابراین به شما توصیه می کنیم اگر می خواهید بدون اطلاع قبلی از اتفاقات آینده وارد اکران خود شوید، آن را تماشا نکنید. اگر دنبال یک تیزر کمتر پر از اسپویل هستید، یکی از تریلرهای زیر را تماشا کنید. اولین بار دومین تریلر رسمی آن است که در ماه جولای منتشر شد:

تریلر فوق بیشتر در مورد داستان خود (در ادامه در مورد آن بیشتر توضیح داد) ، اینکه چگونه قهرمانان ما به طور ناخواسته مکان خود را تغییر می دهند و در نهایت یاد می گیرند با وجود مشکلات تعویض مکان با یکدیگر کار کنند.

اولین تیزر را که در اواسط آوریل رسید از دست دادم و به ما مقداری جدی داد انتقام جویان حال و هوای سبک فیلم? آن را در زیر بررسی کنید:

همانطور که اشاره کردیم، یک وجود دارد تن در حال حاضر با افزایش کمپین بازاریابی مارول برای پیش از انتشار فیلم، اسپات های تلویزیونی و فیلم های ویژه به صورت آنلاین در دسترس هستند. اگرچه برخی از آنها حاوی اسپویلرهای بالقوه بزرگی هستند، بنابراین از ارسال آنها در اینجا خودداری می کنیم. اگر در مورد اسپویل‌ها اذیت نمی‌شوید، ما به برخی از مواردی که در بخش داستان ما نمایش داده می‌شود، خواهیم پرداخت.

بازیگران Marvels: تایید شده و شایعه شده است

مونیکا رامبو مقداری انرژی کیهانی را در فضا در The Marvels لمس می کند

WandaVisionمونیکا رامبو به بازی بازخواهد گشت مارولز. (اعتبار تصویر: Marvel Studios)

اینجاست مارولزبازیگران تایید شده تاکنون:

  • بری لارسون در نقش کارول دانورز/کاپیتان مارول
  • ایمان ولانی در نقش کمالا خان/خانم مارول
  • تیونا پریس در نقش مونیکا رامبو
  • ساموئل ال جکسون در نقش نیک فیوری
  • اشتون را در نقش دار-بن بگیرید
  • زنوبیا شروف در نقش منیبا خان
  • موهان کاپور در نقش یوسف خان
  • ساغر شیخ در نقش عامرخان
  • پارک سئو جون در نقش شاهزاده یان

بری لارسون، تیونا پاریس و ایمان ولانی نقش‌های خود را از آخرین بازی‌هایشان در MCU بازی می‌کنند. کاپیتان مارول آخرین بار در آن دیده شد Avengers: Endgameهر چند که او عکس های کوتاهی انجام داد شانگ چی و خانم مارولصحنه های پس از اعتبار مونیکا رامبو نقش مکمل اصلی در این فیلم داشت WandaVisionکه یکی از بهترین نمایش های دیزنی پلاس.

ایمان ولانی و زنوبیا شروف، موهان کاپور و ساگار شیخ همگی از خانم مارولسریال مستقل جکسون که مرتباً در MCU کارگردان سابق SHIELD، نیک فیوری را بازی کرده است، نیز حضور خواهد داشت.

زاوه اشتون (گوشت تازه، اره مویی مخملی) نقش دار-بن، آنتاگونیست اصلی فیلم را بازی خواهد کرد. در کمیک ها، دار-بن یک ژنرال مرد کری است که امپراتور امپراتوری کری می شود. که در مارولزبا این حال، به نظر می‌رسد که او عضوی از متهمان خواهد بود – شبه‌نظامی که در کری در شکست دادن اسکرول‌ها در طول جنگ اسکرول-کری نقش اساسی داشتند. Guardians of the Galaxy Vol. 1شرور اصلی، رونان متهم، نیز بخشی از این گروه بود.

سرانجام در بخش رسمی بازیگری، پارک سئو جون (انگل) در حال بازی شاهزاده یان، حاکم سیاره ناشناخته ای است که کارول در گذشته از آن بازدید کرده است. شخصیت پارک در یک پوستر رسمی مارول فاش شد (توئیت زیر را ببینید)، اما ما در اینجا اهمیت او را برای داستان خراب نمی‌کنیم.

اسپویلرهای احتمالی بازیگران فیلم The Marvels در ادامه می آید.

بیشتر ببین

انتظار نداشته باشید که ماریا هیل کوبی اسمالدرز یا تالوس بن مندلسون را در مارولز. این جفت در مردند تهاجم مخفیدو نقطه طرح که منجر به تهاجم مخفی به طور یکسان توسط منتقدان و طرفداران رد می شود. با این حال، ما می‌توانیم وارا/پریسیلا دیویس از شارلین وودارد، با نام مستعار همسر نیک فیوری، پس از دیدار مجدد او و فیوری در تهاجم مخفیفینال است.

آیا می‌توانیم یون راگ از جود لاو و بلک بولت انسون مانت را ببینیم؟ ما تعجب خواهیم کرد که یون راگ لاو در فیلم انفرادی ۲۰۱۹ او را از زمین فرستاده بود. در همین حال، خودی صنعت CineStealth بلک بولت را پیشنهاد می کند که آخرین بار در آن دیده شده است دکتر استرنج ۲ظاهر خواهد شد، اما فعلاً آن را با مقدار زیادی نمک مصرف کنید.

در نهایت، گمانه‌زنی‌هایی در مورد دیگر شخصیت‌های MCU وجود دارد مارولز. با این حال، ما نمی‌خواهیم سورپرایزها را در اینجا خراب کنیم، بنابراین نگران این نباشید که آن اسپویل‌ها را برای شما داشته باشیم.

طرح مارولز: خلاصه و حدس و گمان

کارول دانورز و کامالا خان در آستانۀ خانه در فیلم The Marvels به یکدیگر لبخند می زنند

کامالا به وضوح سعی می کند با کارول طرفدار نکند، اینطور نیست؟ (اعتبار تصویر: Marvel Studios)

خلاصه داستان رسمی این است: “کارول دانورز، با نام مستعار کاپیتان مارول، هویت خود را از کری ظالم پس گرفته و از اطلاعات عالی انتقام گرفته است. اما پیامدهای ناخواسته باعث می شود که کارول بار جهانی بی ثبات را به دوش بکشد.

“وقتی وظایفش او را به یک کرم چاله غیرعادی مرتبط با یک انقلابی کری می فرستد، قدرت او با کامالا خان، سوپر طرفدار جرسی سیتی، با نام مستعار خانم مارول، و خواهرزاده کارول که اکنون فضانورد سابر، کاپیتان مونیکا رامبو است، درگیر می شود. این سه نفر بعید باید با هم متحد شوند و یاد بگیرند که در هماهنگی برای نجات جهان کار کنند مارولز

مارولز پس از دو نمایش تلویزیونی اخیر MCU: خانم مارول و تهاجم مخفی. که در خانم مارولصحنه پس از اعتباراتخانم مارول به طور غیرمنتظره ای جای خود را با کارول دانورز عوض کرد وقتی که النگو اولی به طور غیرمنتظره ای فعال شد. در همین حال، در تهاجم مخفیفیوری – با همراهی وارا – به مقر SABER برمی گردد تا با کمک رامبو به نظارت بر تهدیدهای فرازمینی برای زمین ادامه دهد.

برای کسانی که نیاز به یک جمع بندی دارند، بیایید به توانایی های هر قهرمان و نحوه به دست آوردن آنها نگاه کنیم. کارول دانورز با قرار گرفتن در معرض Tesseract، معروف به سنگ فضایی، با ابرقدرت های خود آغشته شد. کاپیتان مارول. سپس، DNA مونیکا رامبو توسط سنگ ذهن از طریق هگزی که واندا ماکسیموف در آن ایجاد کرد، بازنویسی شد. WandaVision. در نهایت، توانایی های کامالا خان از دستبند مادربزرگش می آید. اوه، و این واقعیت که به نظر می رسد او دارای ژن X است، که او را به یکی از اولین جهش یافته های MCU تبدیل می کند.

اسپویل های داستانی بالقوه بزرگی برای The Marvels دنبال می شوند.

بیشتر ببین

با قدرت های این سه نفر که از اشیایی که به ایجاد MCU کمک کردند و اجزای مهمی هستند که شبکه جهانی حمل و نقل عصبی (UNTN) را شکل دادند – یعنی نام جمعی کرم چاله ها / نقاط پرش فضایی MCU – توانایی های آنها به هم مرتبط است. بر اساس تریلر رسمی، این احتمال وجود دارد که دار-بن یک النگو ابرقدرت خاص را به دست آورد (به زودی در این مورد بیشتر توضیح خواهیم داد) و اینکه او برای چه کاری از آن استفاده می کند باعث اختلال در عملکرد UNTN می شود، بنابراین چرا این سه نفر شروع به تجارت مکان می کنند.

برای متوقف کردن دار-بن، سه رهبر باید یاد بگیرند که با هم کار کنند، که برای شخصی مانند کارول ایده آل نیست. همانطور که بری لارسون می گوید هفته نامه سرگرمی (EW): «کارول [has] به نوعی به یک معتاد به کار تبدیل شد و ارتباطش را با قلبش، خانواده و دوستانش از دست داد.» پس به نظر می رسد مدتی طول می کشد تا در تیمی بودن مهارت پیدا کند.

مونیکا رامبو در فیلم The Marvels به سمت شخصی که خارج از دوربین است، یک انفجار انرژی شلیک می کند

نگاهی دیگر به قدرت های مونیکا خواهیم داشت مارولز. (اعتبار تصویر: Marvel Studios)

به گفته DanielRPK (براساس حساب طرفداران توییتر Marvels Updatesدنیایی که توسط شاهزاده یان پارک سوجون اداره می شود و این سه قهرمان به آن سفر می کنند، مضمونی موسیقی دارد. با این حال، همکار افشاگر CanWeGetSomeToast نشان می دهد که جنبه هایی از این فصل قطع شده است.

دلیل سفر به این سیاره؟ کاپیتان مارول ظاهراً ازدواج کرده است (و ظاهراً توسط اسباب بازی های مک دونالد لو رفت) به شاهزاده یان، البته به دلایل دیپلماتیک. شاید او برای جلوگیری از نوعی فاجعه در سفرهای سراسر جهان خود با او ازدواج کند.

وقتی صحبت از کاپیتان مارول شد، او سابقه پیچیده ای با کری دارد که از طریق دار-بن، دوباره وظیفه شرور اصلی را بر عهده دارند. که در کاپیتان مارولکارول دانورز فکر می‌کرد که عضوی از امپراتوری کری است – او پس از تصادف مربوط به Tesseract در زمین به دنیای خانه آنها برده شد – و به او تلقین شد که باور کند یکی از آنهاست. این تا زمانی بود که او توسط گروه انشعابی تالوس از Skrulls دستگیر شد، که حافظه او را دویدند و به کارول کمک کردند تا هویت واقعی خود را دوباره کشف کند.

اکنون او دشمن کری است که دار-بن را در تقابل مستقیم با کارول و شرکت قرار می دهد. با این حال، در تهاجم مخفیدر صحنه آخر، نیک فیوری به وارا گفت که کری اکنون برای گفتگوهای صلح با اسکرول ها آماده است. بنابراین، ممکن است که دو نژاد ممکن است معاهده ای را امضا کنند که در آن اعلام شود. این موضوع ممکن است چیزی باشد که داربن را به سرکشی (اگر از مذاکرات صلح ناراضی است)، پیدا کردن النگوی مقابل کامالا خان، جستجوی کامالا برای دزدیدن مال او و استفاده از آنها برای ایجاد خرابی در سراسر MCU، ترغیب کند.

دار بن در کنار ارتش کری خود در The Marvels لبخند می زند

دار-بن آنتاگونیست اصلی در مارولز. (اعتبار تصویر: Marvel Studios)

انجام این کار قطعا داربن را قدرتمند می کند. همانطور که یاد گرفتیم در خانم مارول، النگوها (که ظاهراً بر اساس گروه Nega-Bands در کمیک های مارول ساخته شده اند) به نظر می رسد فناوری بیگانه باشد. ما این را می دانیم زیرا مخفی ها – شروران در خانم مارول – می خواست از آنها برای گسترش بعد نور و تسخیر زمین استفاده کند. دستبند کامالا در اصل توسط مادربزرگش در دهه ۱۹۴۰ هند در مکانی زیرزمینی شبیه کری پیدا شد. اگر دستبند خانم مارول از طرح کری است، این توضیح می دهد که چرا دار-بن می خواهد آن را با دستبند خود جفت کند و از آنها استفاده کند.

در مورد داستان‌های فرعی، یکی از مهم‌ترین آن‌ها، اتحاد مجدد کارول و مونیکا است.

مونیکا از دهه ۱۹۹۰ یعنی چه زمانی کارول را ندیده است کاپیتان مارول صورت گرفت. ماریا رامبو، که بهترین دوست کارول بود، از آن زمان بر اثر سرطان درگذشت. همانطور که یاد گرفتیم در WandaVision، کارول برای تشییع جنازه ماریا یا برای بررسی مونیکا برنگشت (اگرچه مونیکا از وجودش خارج شد و زمانی که انتقام جویان Blip را برعکس کردند متوجه شد که مادرش مرده است). انتظار داشته باشید که مونیکا با خونسردی از کارول استقبال کند تا زمانی که آنها هوا را پاک کنند، در حالی که پریس به EW می گوید: “احساس می کنی که او مدت زیادی با کارول صحبت نکرده است. بنابراین، ما باید به فیل در اتاق بپردازیم.” .

صحبت کردن با امپراتوری نیا داکوستا، کارگردان مجله، درباره پیوند این دو (و آنچه بین آن‌ها و کامالا ایجاد می‌شود) گفت: “فکر می‌کردم جالب است که تاریخچه خانوادگی و داستان خواهر را روی آنها ترسیم کنم. خواهر وسطی مونیکا که کارول او را از کودکی می شناخت و قول داده بود که برگردد [to] اما پس از آن هرگز. کامالا کوچکترین است که تجربه زندگی با این خواهر بزرگتر را نداشته است اما او را بت می کند [Carol]، که در ابتدای فیلم کمی خسته است. کامالا به او یادآوری می کند که چقدر شگفت انگیز است.”

فیلمنامه مارولز، کارول دانورز را روی صندلی خلبانی رو به صفحه نمایش نشان می دهد

کارول به ظاهر راه خود را در ابتدای راه گم کرده است مارولز. (اعتبار تصویر: دیزنی)

همانطور که در مورد هر گونه هجوم چند وجهی، آیا می‌توان انتظار داشت که در اینجا شاهد آن باشیم؟ به ازای افشاکننده صنعت کی سی والش، ممکن است یک هجوم چندجهانی – رویدادی که در آن جهان های موازی با هم برخورد می کنند، همانطور که در دکتر استرنج ۲ – ممکن است بخشی از دادرسی باشد. در چت با فیلم توتالماری لیوانوس، تهیه کننده اجرایی، ورود یک حمله جدید را کنایه زد و گفت: «در خانم مارول، ما آموختیم که النگو، همراه با شکل دیگری از قدرت، می تواند یک سوراخ موقت در فضا و زمان را مجبور کند تا به جایی دیگر منتهی شود. با قدرت هر دو النگو، قطعا بیشتر امکان پذیر است. و ما اوج آن را در طول این فیلم می بینیم.”

یک چیز ابعادی نه کمتر جذاب که در آن خواهیم دید مارولزبا این حال، قلمروهای جیبی است که در فلرکنز وجود دارد، مانند گربه غاز. این موجودات بیگانه دارای جهان های جیبی در خود هستند – همانطور که در سال ۲۰۱۹ شاهد بودیم کاپیتان مارول – که می تواند مقدار نامحدودی از مواد را در خود جای دهد. همانطور که در تریلرها می بینیم، غاز و بستر بچه گربه هایش ظاهر می شوند و به گفته داکوستا از طریق توتال فیلم (با تشکر از Reddit برای کمک)، آنها نقش مهمی در یک مجموعه خاص خواهند داشت.

The Marvels: چگونه می تواند بر آینده MCU تأثیر بگذارد؟

کاپیتان مارول در حالی که در اتاق کامالا خان در فیلم The Marvels ایستاده است، متحیر به نظر می رسد

هی، کارول، چطوری؟ مارولز پروژه های آینده MCU را راه اندازی کنید؟ (اعتبار تصویر: Marvel Studios)

این بستگی دارد مارولزداستان و پایان، اما ما چند ظن پنهانی در مورد آنچه می تواند راه اندازی کند داریم.

اول این است خانم مارول فصل ۲، که شایعه شده است که در مراحل اولیه توسعه قرار دارد MyTimeToShine سلام). اگر قرار است قبل از دو بازی بعدی، ایمان ولانی را در نقش کمالا خان/ نام مستعار ابرقهرمان او ببینیم. انتقام جویان فیلم‌ها، احتمالاً روی صفحه نمایش کوچک نمایش داده می‌شود.

صحبت از آن فیلم های انتقام جویان، با نام مستعار انتقام جویان: سلسله کانگ و Avengers: Secret Wars، مارولز می تواند نقش مهمی در تنظیم رویدادها داشته باشد. لیوانوس در چت خود با توتال فیلم (که در بخش داستان ما پیوند داده شده است)، کنایه زد:مارولز با برخی نوسانات در زمان و مکان سروکار دارد و خطر قطعی در راه است که می تواند چندجهانی را تحت تاثیر قرار دهد. جایی که همه چیز به آن منتهی می شود کمی یک اسپویلر است، و دقیقاً چگونه همه چیز در یک صفحه نمایش داده می شود انتقام جویان فیلم در حال حاضر در حال کشف شدن است. اما ما قطعاً کاراکترهایمان را در مکان‌هایی به پایان می‌رسانیم که فرصت‌های زیادی را فراهم می‌کنند.”

طرفداران MCU از قبل می‌دانند که Kang the Conqueror ابرشرور بزرگ بعدی است – یا بهتر بگوییم، چندین نسخه کانگ هستند. جنگ سالار سفر در زمان – در مورد او بیشتر بخوانید کانگ فاتح توضیح داد مقاله – مرد بد اصلی بود Ant-Man and the Wasp: Quantumania. با این حال، ظاهراً او توسط قهرمانان عنوان فیلم کشته شد. اکنون شورای کانگ‌ها – از جمله Immortus، Scarlet Centurion، و Rama-Tut – برای MCU تیراندازی می‌کنند، بنابراین کاپیتان مارول و شرکت مطمئناً دستشان را کامل می‌کنند. سلسله کانگ (البته اگر کارول و شرکت ظاهر شوند).

بیشتر ببین

به نظر می رسد برخی از طرفداران نیز فکر می کنند که حلقه های غول پیکر دایره ای شکل در آنها دیده می شود کوانتومی نسخه های واقعیت جایگزین ده حلقه شانگ چی هستند. اگر گروه کانگ سلاح‌های مبتنی بر فناوری‌های بیگانه را جمع‌آوری کرده باشند و مسیر خود را برای تسلط بر دنیای چندگانه مارول طراحی کنند، مطمئناً به دنبال النگوهای خانم مارول و دار بنن نیز خواهند بود. اگر این کار را کردند، انتظار داشته باشید که کارول، مونیکا و کامالا سد راهشان باشند.

جای دیگر طرفداران مارول فکر می کنند که یک اسپویلر داستانی بزرگ را در آن مشاهده کرده اند مارولزاسپات تلویزیونی جدیدکه می تواند این فیلم را به آن گره بزند ددپول ۳. ما نمی‌گوییم چرا در اینجا، اگر واقعاً کنجکاو هستید و در مورد اسپویل‌ها سر و صدا ندارید، مقاله پیوند داده شده را بخوانید.

بسته به نحوه مارولز و سلسله کانگ ما انتظار داریم کارول، مونیکا و کامالا را در بازی ببینیم جنگ های مخفی، هم. اگر از قبل در پروژه‌ها ظاهر شوند، شگفت‌زده می‌شویم، بنابراین دفعه بعد احتمالاً آنها را ببینیم (خارج از بازیگری، یا فیلم کوتاه، در خانم مارول فصل ۲) سال ۲۰۲۶ است سلسله کانگ.

برای محتوای بیشتر مبتنی بر MCU، پیدا کنید نحوه تماشای فیلم های مارول به ترتیب. علاوه بر این، ما را بررسی کنید رتبه بندی هر فیلم و برنامه تلویزیونی فاز ۴ مارولیا یاد بگیرید که بهترین فیلم های مارول هستند.


منبع: https://www.techradar.com/streaming/entertainment/the-marvels-mcu-movie

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *